Als er al een MG is is toch wel de grootste kans dat MJ inderdaad de MG is.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef surferr het volgende:
lezen jullie dit eens http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19957/10091/0
er is best kans dat MJ de MG is![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Jonathon het volgende:
![]()
oh ohh [afbeelding]
Iemand KOFFIE>>??!?!!
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL LUL LULLULULULULULUL!!!quote:
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, ze houden de spanning er wel in...![]()
Die Mystery Guest hè? Ik gok op:
David Bowie, of
The Rolling Stones, of
Michael Jackson
He puisterige puber ga jij maar naar je bagger djeees luisteren die deze muziek gebruiken om hun plaatjes aan elkaar te draaien.quote:
Nee, ga maar weer terug naar je CD-tje van K3.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:08 schreef erikh het volgende:
Kom op man, hier zit toch echt nul spirit in. Wat een vreselijk zoutloos nummer zeg
ik geloof niet dat ze er wat aan verdienenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef daisy_ducky het volgende:
ze hebben money nodig daarom staan ze er ook![]()
nog steeds referentiemateriaal om de kwaliteit van stereoapparatuur aan af te metenquote:
lees ff paar posts en topics terug enzo..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, ze houden de spanning er wel in...![]()
Die Mystery Guest hè? Ik gok op:
David Bowie, of
The Rolling Stones, of
Michael Jackson
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
He puisterige puber ga jij maar naar je bagger djeees luisteren die deze muziek gebruiken om hun plaatjes aan elkaar te draaien.
Anders verwen je jezelf ff en zet je een cd van Thunderdome opquote:Op zondag 3 juli 2005 00:08 schreef erikh het volgende:
[..]
Kom op man, hier zit toch echt nul spirit in. Wat een vreselijk zoutloos nummer zeg
dat zou echt een anti-climax zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.
weet jij meer dan ons?quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Het is gewoon Mick Jagger die met die all star finale meedoet.
wereldwijd gratis airplay ohjaaaaaaaaaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze er wat aan verdienen
De drummer heeft meer ferrari's dan jij onderbroeken..... valt dus wel mee denk ik....quote:Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef daisy_ducky het volgende:
ze hebben money nodig daarom staan ze er ook![]()
Juistquote:Op zondag 3 juli 2005 00:07 schreef bolivian het volgende:
Wát een professionals!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |