waar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig. Madonna is net van 't podium en de dik 700 MB zijn al te downloaden.
idd is het nummerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Lkw het volgende:
Deep Purple - denk dat je Smoke On The Water bedoelt?
matigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Wat vonden jullie van Dido?
Ik haat haar stem, maar 7 seconds deed ze wel mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Jonathan Rossquote:ik mag die presentator wel
hoe heet hij?
Niet echt slecht, maar ook niet denderend goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Ben je doof ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik haat haar stem, maar 7 seconds deed ze wel mooi
U2 heb ik ook al een paar uur binnen anders...quote:Geweldig. Madonna is net van 't podium en de dik 700 MB zijn al te downloaden
Vind er ook niet echt veel aan, maar ach - ze spelen toch maar een nummer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer in ieder geval niet, vind ik niet tof van de Killers
U2 en Sir Paul niet gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef blackEyEz321 het volgende:
nog geen leuke medley's of aparte dueten gezien![]()
Nee das jammer iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef blackEyEz321 het volgende:
nog geen leuke medley's of aparte dueten gezien![]()
Eensch. Al voeg ik Bon Jovi daarbij toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Lkw het volgende:
Hoogtepunten: U2, REM, Madonna
Link?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:02 schreef Murray het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe? U2 & Macca.
[..]
U2 heb ik ook al een paar uur binnen anders...
niet veel bijzondersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
AOL geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Weet iemand toevallig of alle concerten straks als het allemaal is afgelopen ergens te downloaden zijn? en dan bedoel ik niet kazaa ofzo, maar gewoon op aol of live8.com oid? dan kan ik alles op me gemakje bekijken en niet de hele tijd te switchen van london naar philly. Thanks
Muse is zeker ook al te vinden?quote:
AOLquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Weet iemand toevallig of alle concerten straks als het allemaal is afgelopen ergens te downloaden zijn? en dan bedoel ik niet kazaa ofzo, maar gewoon op aol of live8.com oid? dan kan ik alles op me gemakje bekijken en niet de hele tijd te switchen van london naar philly. Thanks
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)quote:
De MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef jmac het volgende:
he daniel powter in berlijn! Wist niet dat die zou komen.
voor elk Afrikaans kindje 1 t-shirt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Matness het volgende:
Is Claudia nog steeds niet door haar T-shirt collectie heen
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)![]()
Anny Lennox solo en simpel achter de piano... dat was top!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
voor elk Afrikaans kindje 1 t-shirt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)![]()
quote:What's more, AOL will also archive the shows for up to six weeks, meaning that you can pretty much spend most of July, as well as a week or two in August, watching Live 8 until the cows come home.
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijn
The shows will also be viewable for the following six weeksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijn
Oh, er is ook geluid?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Matness het volgende:
Het achtergrond koor van Shakira zingt 5x zo hard als Shakira zelf
zat ik ook aan te denken als afsluiterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Zou Macca als laatste nummer van zijn set ook de Reprise van Sgt. Peppers doen? Dat zou wel cool zijn! En dan 'The End' daar aan vast!
Ik wacht wel op de DVD uitvoering. Ik hoef niet alle concerten te zien, alleen de hoogte punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
The shows will also be viewable for the following six weeks
Ja las het net op een sitewow te gek dan kan ik ze waarschijnlijk gewoon allemaal kijken zonder nu te switchen en te stressen! kga dan nu ook niet meer verder kijken, ik kijk morgen gewoon alles wat ik WIL zien
![]()
En tijdens het refrein lijkt het wel af en toe alsof er gewoon een voicetrack op de achtergrond meespeelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Matness het volgende:
Het achtergrond koor van Shakira zingt 5x zo hard als Shakira zelf
ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shakira is een stuk lekkerder geworden, alleen is het wel een kut nummer
zeker, maar nog geen half uur geleden waren het er nog 1,5 miljoen. en er zijn iig al ongeveer 5 miljoen mensen bezigmet live8 door er te zijn. en er zijn ook veel mensen die wel steunen maar niet aanmelden via de site..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vind 't eik wel meevallen. Dat moet toch naar de tientallen miljoenen kunnen gaan?
goed genoeg voor Berlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Matness het volgende:
A-ha is nog valser dan Dido. Dacht dat t niet valser kon dan Dido
dat bedoel ik jaquote:
Dat is de geilheid die zich meester maakt van sommige mensen bij dit soort happenings. Niet op lettenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
allemaal heel leuk dat live8 enzo, maar zonet vermelde ze (bnn) dat er 3,5 miljard mensen zitten te kijken... ze concludeerden zelf in hun oneindige wijsheid dat dit wel zo ongeveer de helft van de wereld is.
Nou.... bij mij gaat dat er dus niet in he, no way dat er nu zoveel mensen kijken, ik geloof niet eens dat er zoveel mensen een TV hebben.... [/sub](niet gechecked maartoch)[/sub]
Londen stream, bbc, ned 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Jonathon het volgende:
Wie kijkt waarna...?? mischien wel een idee om het ff te vermelden onder je post![]()
Ik denk de meeste toch wel naar de BBC
BBC
Ik geloof er ook geen zak vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
allemaal heel leuk dat live8 enzo, maar zonet vermelde ze (bnn) dat er 3,5 miljard mensen zitten te kijken... ze concludeerden zelf in hun oneindige wijsheid dat dit wel zo ongeveer de helft van de wereld is.
Nou.... bij mij gaat dat er dus niet in he, no way dat er nu zoveel mensen kijken, ik geloof niet eens dat er zoveel mensen een TV hebben.... [/sub](niet gechecked maartoch)[/sub]
ik geloof er ook geen snars van...ik geloof niet eens dat de helft van de Nederlanders kijkt, bij lange na niet zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
bbc had het al over 5 mljardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
Maar die klinken niet zo vals als ditquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
AHA u op nl3 , heb ik ook nog platen van
De wereldbevolking telt wel meer mensen dan 7 miljard, hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17, ze moet een strak topje dragen en een krot rokjequote:
zijn oortje is eruit...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morten Harket heeft wel eens beter gezongen, klinkt wat ielig
3 miljard zeiden ze, lijkt me ook niet kunnen, 20% slaapt, Afrika heeft lang niet iedereen een tv, Zuid-Amerika hetzelfde. Daarnaast wonen er naar mijn weten geen 7,5 maar 6,5 miljard mensen op aarde. Een half miljard is een betere schatting denk ik.quote:
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De wereldbevolking telt wel meer mensen dan 7 miljard, hoor.
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik geloof er ook geen snars van...ik geloof niet eens dat de helft van de Nederlanders kijkt, bij lange na niet zelfs.
we zullen het maandag of dinsdag wel horen als alle onderzoeken zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
pcies!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17, ze moet een strak topje dragen en een krot rokje
Ik denk precies het omgekeerde.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
Ach, ik vergeet even dat die rare Engelsen 1 miljard meteen maar 1 biljoen noemen. Je hebt gelijk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
ja, in een jurk gemaakt door je moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar als 17-jarige voor de hele wereld ....
Die 14m kan wel. op die paar honderd miljoen die wel kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef L-mo het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...
oe will smith!!!
jij hebt echt gewoon nergens verstand van heyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
ik denk wel dat de rest van de wereld dat wel kan doen.. en hopen dat bush & co ernaar luisteren..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Matness het volgende:
Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat de G8 zich de wet laten voorschrijven door Bob Geldof en zijn projectje.
Of zoals gisteren opeens met James Brownquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar als 17-jarige voor de hele wereld ....
Haar muziek vind ik weinig aan, maar die stem staat als een huisquote:
negers doodschieten voor de hongerende kindertjes in Afrikaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
Komt 50 Cent nog of is die al geweest?
komt nog maar die wil je toch niet zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
Komt 50 Cent nog of is die al geweest?
neehoor dat bedoelde ze echt niet....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Matness het volgende:
Misschien bedoelen ze dat er 3 miljard mensen zouden KUNNEN kijken
dat kan idd .quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Matness het volgende:
Misschien bedoelen ze dat er 3 miljard mensen zouden KUNNEN kijken
Drie nummers is precies genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haar muziek vind ik weinig aan, maar die stem staat als een huis
En wie ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef Murray het volgende:
Dit komt er nog, Nederlandse tijden, grofweg geschat door mij.
21.15 Joss Stone
21.30 Scissor Sisters
21.45 Velvet Revolver
22.15 Sting
22.30 Mariah Carey
22.45 Robbie Williams
23.15 The Who
23.30 Pink Floyd
0.00 Sir Paul McCartney:
Echt wel, nooit gedacht dat die live zo goed was nogquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:20 schreef Nokia3310 het volgende:
Will Smith klinkt goed!
robbie dus een set van een half uur?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef Murray het volgende:
21.15 Joss Stone
21.30 Scissor Sisters
21.45 Velvet Revolver
22.15 Sting
22.30 Mariah Carey
22.45 Robbie Williams
23.15 The Who
23.30 Pink Floyd
0.00 Sir Paul McCartney:
ze gaan door totdat het afgelopen is!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ned3 gaat tot 2.00 door
Heb nachtdienst zometeen, lekker relaxed dus.
ziet er prima uit zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17 18, ze moet een strak topje dragen en een krot rokje
Uuuh pauze...maybe...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
robbie dus een set van een half uur?
er werd gezegd dat er maar 3 songs gespeeld zouden worden van hem..
swingen als een tietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
lekker muziekje bij de beeb
ik hoop op die videoboodschap van Queenquote:
Het is van (engelse tijd) 13:00 tot 04:50. De telling van het aantal mensen wat kijkt zal het aantal mensen dat eventjes (van een paar minuten tot 12 h lang) kijkt of luisterd naar live8. Dus je mag gerust slapen, als je daarvoor of erna maar hebt gekeken, en weinig mensen slapen 15.5 uren lang...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3 miljard zeiden ze, lijkt me ook niet kunnen, 20% slaapt, Afrika heeft lang niet iedereen een tv, Zuid-Amerika hetzelfde. Daarnaast wonen er naar mijn weten geen 7,5 maar 6,5 miljard mensen op aarde. Een half miljard is een betere schatting denk ik.
Hij gaat het refrein van Feel 37 keer zingen om aan zijn quotum te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
robbie dus een set van een half uur?
er werd gezegd dat er maar 3 songs gespeeld zouden worden van hem..
lijkt er wel op ja!quote:
quote:Jeez, now Madge is swearing, too. Is it becoming obligatory?
quote:Oooh she couldn't help herself with the f-word .. how predictable
quote:werent they not told not to swear?
quote:do they think its cool? or appropriate?
Dat was 't ook hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef erikh het volgende:
En dan schakelen ze over Goddamn
Terugschakelen eikels
ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel Will Smith liefhebbers zo te zien
Ik ben zelf niet vies van indierockbandjes, maar ik vond Will Smith een leuker concert neerzetten dan het slaapverwekkende Snow Patrol.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel Will Smith liefhebbers zo te zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is dit (Ned 3)? Klinkt slecht...
Op de BBC nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef dronkeykong het volgende:
WTF!!!!! Will ging nog Summertime zingen![]()
Stream? waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was 't ook hoor.
Edit: Oh ja summer time.
Ook wel op de stream gezien, maar na een uur of 7 hou ik het niet echt meer bij
laten we het maar niet over acteren hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef jmac het volgende:
Ja, will doet het fantastisch. En acteren en zingen en zo'n show neerzetten...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op de BBC, had je de 17 eerdere posts erover nog niet gezien dan?
Let op de smileyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op de BBC, had je de 17 eerdere posts erover nog niet gezien dan?
mensen gaan de pub in voor fish & chips. op een lege maag kun je de kachel niet stoken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef qu63 het volgende:
het lijkt also Hyde Park rustiger wordt?
gelukkig hoeft dat ook niet met dit weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
mensen gaan de pub in voor fish & chips. op een lege maag kun je de kachel niet stoken.
Hij had betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Die komt niet.
Vergeten waarom niet, maar hij heeft afgezegd.
quote:The G-Unit general's press people recently told the Associated Press the performance would conflict with the shooting schedule for his upcoming film, "Get Rich or Die Tryin'," which is shooting in Toronto.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Hij had betere dingen te doen.
The G-Unit general's press people recently told the Associated Press the performance would conflict with the shooting schedule for his upcoming film, "Get Rich or Die Tryin'," which is shooting in Toronto.
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef knox_ het volgende:
Sorry dat ik geen zin heb om 12 topics door te gaan lezen, maar is er ook bekend wat wanneer uitgezonden wordt? Ik wil Pink Floyd zien maar ik kan nergens vinden hoe laat dat uitgezonden wordt?
Op de BBC over een dik uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef knox_ het volgende:
Sorry dat ik geen zin heb om 12 topics door te gaan lezen, maar is er ook bekend wat wanneer uitgezonden wordt? Ik wil Pink Floyd zien maar ik kan nergens vinden hoe laat dat uitgezonden wordt?
Scissor Sisters.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Toad het volgende:
pittige tante op de bbc, waar kijk ik nu naar?
net leek het ff rustig..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij is ;t nog druk in Londen als ik die beelden zo zie
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef knox_ het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef Murray het volgende:
21.15 Joss Stone
21.30 Scissor Sisters
21.45 Velvet Revolver
22.15 Sting
22.30 Mariah Carey
22.45 Robbie Williams
23.15 The Who
23.30 Pink Floyd
0.00 Sir Paul McCartney:
zo heet dat wijf?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef roxxe het volgende:
freaky bitch van scissor sistas yumm
Ik bedoelde het liedjequote:
alleen lp'squote:
Daar hoop ik stiekem ook wel op eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nu Scissor Sisters. Als ze stoer zijn spelen ze gewoon hun PF cover.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:35 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Nu Scissor Sisters. Als ze stoer zijn spelen ze gewoon hun PF cover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |