zijn oortje is eruit...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morten Harket heeft wel eens beter gezongen, klinkt wat ielig
3 miljard zeiden ze, lijkt me ook niet kunnen, 20% slaapt, Afrika heeft lang niet iedereen een tv, Zuid-Amerika hetzelfde. Daarnaast wonen er naar mijn weten geen 7,5 maar 6,5 miljard mensen op aarde. Een half miljard is een betere schatting denk ik.quote:
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De wereldbevolking telt wel meer mensen dan 7 miljard, hoor.
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik geloof er ook geen snars van...ik geloof niet eens dat de helft van de Nederlanders kijkt, bij lange na niet zelfs.
we zullen het maandag of dinsdag wel horen als alle onderzoeken zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
pcies!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17, ze moet een strak topje dragen en een krot rokje
Ik denk precies het omgekeerde.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
Ach, ik vergeet even dat die rare Engelsen 1 miljard meteen maar 1 biljoen noemen. Je hebt gelijk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
ja, in een jurk gemaakt door je moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar als 17-jarige voor de hele wereld ....
Die 14m kan wel. op die paar honderd miljoen die wel kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef L-mo het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...
oe will smith!!!
jij hebt echt gewoon nergens verstand van heyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |