Het is van (engelse tijd) 13:00 tot 04:50. De telling van het aantal mensen wat kijkt zal het aantal mensen dat eventjes (van een paar minuten tot 12 h lang) kijkt of luisterd naar live8. Dus je mag gerust slapen, als je daarvoor of erna maar hebt gekeken, en weinig mensen slapen 15.5 uren lang...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3 miljard zeiden ze, lijkt me ook niet kunnen, 20% slaapt, Afrika heeft lang niet iedereen een tv, Zuid-Amerika hetzelfde. Daarnaast wonen er naar mijn weten geen 7,5 maar 6,5 miljard mensen op aarde. Een half miljard is een betere schatting denk ik.
Hij gaat het refrein van Feel 37 keer zingen om aan zijn quotum te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
robbie dus een set van een half uur?
er werd gezegd dat er maar 3 songs gespeeld zouden worden van hem..
lijkt er wel op ja!quote:
quote:Jeez, now Madge is swearing, too. Is it becoming obligatory?
quote:Oooh she couldn't help herself with the f-word .. how predictable
quote:werent they not told not to swear?
quote:do they think its cool? or appropriate?
Dat was 't ook hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef erikh het volgende:
En dan schakelen ze over Goddamn
Terugschakelen eikels
ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel Will Smith liefhebbers zo te zien
Ik ben zelf niet vies van indierockbandjes, maar ik vond Will Smith een leuker concert neerzetten dan het slaapverwekkende Snow Patrol.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Veel Will Smith liefhebbers zo te zien
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef Nokia3310 het volgende:
Wie is dit (Ned 3)? Klinkt slecht...
Op de BBC nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef dronkeykong het volgende:
WTF!!!!! Will ging nog Summertime zingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |