waar!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig. Madonna is net van 't podium en de dik 700 MB zijn al te downloaden.
idd is het nummerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Lkw het volgende:
Deep Purple - denk dat je Smoke On The Water bedoelt?
matigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Wat vonden jullie van Dido?
Ik haat haar stem, maar 7 seconds deed ze wel mooiquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Jonathan Rossquote:ik mag die presentator wel
hoe heet hij?
Niet echt slecht, maar ook niet denderend goed.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
Ben je doof ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik haat haar stem, maar 7 seconds deed ze wel mooi
U2 heb ik ook al een paar uur binnen anders...quote:Geweldig. Madonna is net van 't podium en de dik 700 MB zijn al te downloaden
Vind er ook niet echt veel aan, maar ach - ze spelen toch maar een nummer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit nummer in ieder geval niet, vind ik niet tof van de Killers
U2 en Sir Paul niet gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef blackEyEz321 het volgende:
nog geen leuke medley's of aparte dueten gezien![]()
Nee das jammer iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef blackEyEz321 het volgende:
nog geen leuke medley's of aparte dueten gezien![]()
Eensch. Al voeg ik Bon Jovi daarbij toe.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Lkw het volgende:
Hoogtepunten: U2, REM, Madonna
Link?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:02 schreef Murray het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe? U2 & Macca.
[..]
U2 heb ik ook al een paar uur binnen anders...
niet veel bijzondersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
AOL geloof ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Weet iemand toevallig of alle concerten straks als het allemaal is afgelopen ergens te downloaden zijn? en dan bedoel ik niet kazaa ofzo, maar gewoon op aol of live8.com oid? dan kan ik alles op me gemakje bekijken en niet de hele tijd te switchen van london naar philly. Thanks
Muse is zeker ook al te vinden?quote:
AOLquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Weet iemand toevallig of alle concerten straks als het allemaal is afgelopen ergens te downloaden zijn? en dan bedoel ik niet kazaa ofzo, maar gewoon op aol of live8.com oid? dan kan ik alles op me gemakje bekijken en niet de hele tijd te switchen van london naar philly. Thanks
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)quote:
De MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:04 schreef jmac het volgende:
he daniel powter in berlijn! Wist niet dat die zou komen.
voor elk Afrikaans kindje 1 t-shirt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Matness het volgende:
Is Claudia nog steeds niet door haar T-shirt collectie heen
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)![]()
Anny Lennox solo en simpel achter de piano... dat was top!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:01 schreef Toad het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
voor elk Afrikaans kindje 1 t-shirt?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:05 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
hoeveel % weet je het zeker? ik wil namelijk zon 10 concerten nog zien (en ook een paar die al zijn geweest)![]()
quote:What's more, AOL will also archive the shows for up to six weeks, meaning that you can pretty much spend most of July, as well as a week or two in August, watching Live 8 until the cows come home.
laten we het hopen!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijn
The shows will also be viewable for the following six weeksquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
AOL gaat zes weken lang zooi aanbieden om te downloaden. Wat weet ik niet precies. Maar ;t zou alles kunnen zijn
Oh, er is ook geluid?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Matness het volgende:
Het achtergrond koor van Shakira zingt 5x zo hard als Shakira zelf
zat ik ook aan te denken als afsluiterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Zou Macca als laatste nummer van zijn set ook de Reprise van Sgt. Peppers doen? Dat zou wel cool zijn! En dan 'The End' daar aan vast!
Ik wacht wel op de DVD uitvoering. Ik hoef niet alle concerten te zien, alleen de hoogte punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
The shows will also be viewable for the following six weeks
Ja las het net op een sitewow te gek dan kan ik ze waarschijnlijk gewoon allemaal kijken zonder nu te switchen en te stressen! kga dan nu ook niet meer verder kijken, ik kijk morgen gewoon alles wat ik WIL zien
![]()
En tijdens het refrein lijkt het wel af en toe alsof er gewoon een voicetrack op de achtergrond meespeelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Matness het volgende:
Het achtergrond koor van Shakira zingt 5x zo hard als Shakira zelf
ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shakira is een stuk lekkerder geworden, alleen is het wel een kut nummer
zeker, maar nog geen half uur geleden waren het er nog 1,5 miljoen. en er zijn iig al ongeveer 5 miljoen mensen bezigmet live8 door er te zijn. en er zijn ook veel mensen die wel steunen maar niet aanmelden via de site..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vind 't eik wel meevallen. Dat moet toch naar de tientallen miljoenen kunnen gaan?
goed genoeg voor Berlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Matness het volgende:
A-ha is nog valser dan Dido. Dacht dat t niet valser kon dan Dido
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |