Ik wacht wel op de DVD uitvoering. Ik hoef niet alle concerten te zien, alleen de hoogte punten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
The shows will also be viewable for the following six weeks
Ja las het net op een sitewow te gek dan kan ik ze waarschijnlijk gewoon allemaal kijken zonder nu te switchen en te stressen! kga dan nu ook niet meer verder kijken, ik kijk morgen gewoon alles wat ik WIL zien
![]()
En tijdens het refrein lijkt het wel af en toe alsof er gewoon een voicetrack op de achtergrond meespeelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:07 schreef Matness het volgende:
Het achtergrond koor van Shakira zingt 5x zo hard als Shakira zelf
ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Shakira is een stuk lekkerder geworden, alleen is het wel een kut nummer
zeker, maar nog geen half uur geleden waren het er nog 1,5 miljoen. en er zijn iig al ongeveer 5 miljoen mensen bezigmet live8 door er te zijn. en er zijn ook veel mensen die wel steunen maar niet aanmelden via de site..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
vind 't eik wel meevallen. Dat moet toch naar de tientallen miljoenen kunnen gaan?
goed genoeg voor Berlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Matness het volgende:
A-ha is nog valser dan Dido. Dacht dat t niet valser kon dan Dido
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |