dat bedoel ik jaquote:
Dat is de geilheid die zich meester maakt van sommige mensen bij dit soort happenings. Niet op lettenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
allemaal heel leuk dat live8 enzo, maar zonet vermelde ze (bnn) dat er 3,5 miljard mensen zitten te kijken... ze concludeerden zelf in hun oneindige wijsheid dat dit wel zo ongeveer de helft van de wereld is.
Nou.... bij mij gaat dat er dus niet in he, no way dat er nu zoveel mensen kijken, ik geloof niet eens dat er zoveel mensen een TV hebben.... [/sub](niet gechecked maartoch)[/sub]
Londen stream, bbc, ned 3quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef Jonathon het volgende:
Wie kijkt waarna...?? mischien wel een idee om het ff te vermelden onder je post![]()
Ik denk de meeste toch wel naar de BBC
BBC
Ik geloof er ook geen zak vanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
allemaal heel leuk dat live8 enzo, maar zonet vermelde ze (bnn) dat er 3,5 miljard mensen zitten te kijken... ze concludeerden zelf in hun oneindige wijsheid dat dit wel zo ongeveer de helft van de wereld is.
Nou.... bij mij gaat dat er dus niet in he, no way dat er nu zoveel mensen kijken, ik geloof niet eens dat er zoveel mensen een TV hebben.... [/sub](niet gechecked maartoch)[/sub]
ik geloof er ook geen snars van...ik geloof niet eens dat de helft van de Nederlanders kijkt, bij lange na niet zelfs.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
bbc had het al over 5 mljardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
Maar die klinken niet zo vals als ditquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
AHA u op nl3 , heb ik ook nog platen van
De wereldbevolking telt wel meer mensen dan 7 miljard, hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef L-mo het volgende:
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17, ze moet een strak topje dragen en een krot rokjequote:
zijn oortje is eruit...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Morten Harket heeft wel eens beter gezongen, klinkt wat ielig
3 miljard zeiden ze, lijkt me ook niet kunnen, 20% slaapt, Afrika heeft lang niet iedereen een tv, Zuid-Amerika hetzelfde. Daarnaast wonen er naar mijn weten geen 7,5 maar 6,5 miljard mensen op aarde. Een half miljard is een betere schatting denk ik.quote:
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De wereldbevolking telt wel meer mensen dan 7 miljard, hoor.
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik geloof er ook geen snars van...ik geloof niet eens dat de helft van de Nederlanders kijkt, bij lange na niet zelfs.
we zullen het maandag of dinsdag wel horen als alle onderzoeken zijn geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
pcies!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17, ze moet een strak topje dragen en een krot rokje
Ik denk precies het omgekeerde.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
Ach, ik vergeet even dat die rare Engelsen 1 miljard meteen maar 1 biljoen noemen. Je hebt gelijk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
6 miljard mensen...ik denk dat ze alleen mensen meetellen hoor.
ja, in een jurk gemaakt door je moederquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar als 17-jarige voor de hele wereld ....
Die 14m kan wel. op die paar honderd miljoen die wel kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef L-mo het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben dus... maargoed als ze die onzin proberen te verkopen ga ik de rest ook niet meer zo makkelijk geloven... over hoeveel mensen er nu live8 ondersteunen...14mil... zal dus wel de helft zijn...
oe will smith!!!
jij hebt echt gewoon nergens verstand van heyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
will smit nu op nl3, dat rare blonde wijf op de bbc c\vind ik nix.
ik denk wel dat de rest van de wereld dat wel kan doen.. en hopen dat bush & co ernaar luisteren..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Matness het volgende:
Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat de G8 zich de wet laten voorschrijven door Bob Geldof en zijn projectje.
Of zoals gisteren opeens met James Brownquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan sta je daar als 17-jarige voor de hele wereld ....
Haar muziek vind ik weinig aan, maar die stem staat als een huisquote:
negers doodschieten voor de hongerende kindertjes in Afrikaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
Komt 50 Cent nog of is die al geweest?
komt nog maar die wil je toch niet zienquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Bananenman het volgende:
Komt 50 Cent nog of is die al geweest?
neehoor dat bedoelde ze echt niet....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Matness het volgende:
Misschien bedoelen ze dat er 3 miljard mensen zouden KUNNEN kijken
dat kan idd .quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Matness het volgende:
Misschien bedoelen ze dat er 3 miljard mensen zouden KUNNEN kijken
Drie nummers is precies genoegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Haar muziek vind ik weinig aan, maar die stem staat als een huis
En wie ben jij dan wel?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef Murray het volgende:
Dit komt er nog, Nederlandse tijden, grofweg geschat door mij.
21.15 Joss Stone
21.30 Scissor Sisters
21.45 Velvet Revolver
22.15 Sting
22.30 Mariah Carey
22.45 Robbie Williams
23.15 The Who
23.30 Pink Floyd
0.00 Sir Paul McCartney:
Echt wel, nooit gedacht dat die live zo goed was nogquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:20 schreef Nokia3310 het volgende:
Will Smith klinkt goed!
robbie dus een set van een half uur?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:19 schreef Murray het volgende:
Dit komt er nog, Nederlandse tijden, grofweg geschat door mij.
21.15 Joss Stone
21.30 Scissor Sisters
21.45 Velvet Revolver
22.15 Sting
22.30 Mariah Carey
22.45 Robbie Williams
23.15 The Who
23.30 Pink Floyd
0.00 Sir Paul McCartney:
ze gaan door totdat het afgelopen is!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ned3 gaat tot 2.00 door
Heb nachtdienst zometeen, lekker relaxed dus.
ziet er prima uit zoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:13 schreef Matness het volgende:
[..]
Laat maar, met die soepjurk die ze aanheeft, ze is 17 18, ze moet een strak topje dragen en een krot rokje
Uuuh pauze...maybe...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
robbie dus een set van een half uur?
er werd gezegd dat er maar 3 songs gespeeld zouden worden van hem..
swingen als een tietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:21 schreef qu63 het volgende:
lekker muziekje bij de beeb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |