Stream? waar?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:26 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat was 't ook hoor.
Edit: Oh ja summer time.
Ook wel op de stream gezien, maar na een uur of 7 hou ik het niet echt meer bij
laten we het maar niet over acteren hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef jmac het volgende:
Ja, will doet het fantastisch. En acteren en zingen en zo'n show neerzetten...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op de BBC, had je de 17 eerdere posts erover nog niet gezien dan?
Let op de smileyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op de BBC, had je de 17 eerdere posts erover nog niet gezien dan?
mensen gaan de pub in voor fish & chips. op een lege maag kun je de kachel niet stoken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:27 schreef qu63 het volgende:
het lijkt also Hyde Park rustiger wordt?
gelukkig hoeft dat ook niet met dit weerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
mensen gaan de pub in voor fish & chips. op een lege maag kun je de kachel niet stoken.
Hij had betere dingen te doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:31 schreef Murray het volgende:
[..]
Die komt niet.
Vergeten waarom niet, maar hij heeft afgezegd.
quote:The G-Unit general's press people recently told the Associated Press the performance would conflict with the shooting schedule for his upcoming film, "Get Rich or Die Tryin'," which is shooting in Toronto.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Hij had betere dingen te doen.
The G-Unit general's press people recently told the Associated Press the performance would conflict with the shooting schedule for his upcoming film, "Get Rich or Die Tryin'," which is shooting in Toronto.
http://www.live8live.nl/page/radiotv/59538quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef knox_ het volgende:
Sorry dat ik geen zin heb om 12 topics door te gaan lezen, maar is er ook bekend wat wanneer uitgezonden wordt? Ik wil Pink Floyd zien maar ik kan nergens vinden hoe laat dat uitgezonden wordt?
Op de BBC over een dik uurquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef knox_ het volgende:
Sorry dat ik geen zin heb om 12 topics door te gaan lezen, maar is er ook bekend wat wanneer uitgezonden wordt? Ik wil Pink Floyd zien maar ik kan nergens vinden hoe laat dat uitgezonden wordt?
Scissor Sisters.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:33 schreef Toad het volgende:
pittige tante op de bbc, waar kijk ik nu naar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |