Top! Gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:37 schreef vbmot het volgende:
Goed man. Ik heb FAD nog draaien dus reg ik me wel ff.
1 | http://fad.qik.nl/index.php?team=2047&more=user&type=user&user=[dpc]%20fokschaap |
FaD username wordt pas bekend als je een eerste job ingestuurd hebtquote:Op zondag 3 juli 2005 12:26 schreef Orealo het volgende:
Ik heb nou wel m'n wachtwoord enzo, maar hij kent m'n FaD username niet![]()
Leuk dat je meedoet! Je moet alleen nog even geduld hebben voordat je bij het Fokschaap kunt komen, hij kent je username niet omdat je nog geen resultaten hebt ingeleverd. Na de eerste statsrun na het inleveren van je eerste resultaat kun je joinen.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:26 schreef Orealo het volgende:
Ik heb nou wel m'n wachtwoord enzo, maar hij kent m'n FaD username niet![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef HBM het volgende:
[..]
FaD username wordt pas bekend als je een eerste job ingestuurd hebt
Zou dus kunnen dat je onder je huidige username bij FaD nog geen job hebt ingestuurd ?
Aaah, zit dat zoquote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef Mist het volgende:
[..]
Leuk dat je meedoet! Je moet alleen nog even geduld hebben voordat je bij het Fokschaap kunt komen, hij kent je username niet omdat je nog geen resultaten hebt ingeleverd. Na de eerste statsrun na het inleveren van je eerste resultaat kun je joinen.
edit: ah HBM was me al voor
Aaah, maar je hebt nog steeds geen 'haast' lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2005 12:56 schreef Boink het volgende:
Kheb al opdrachten van de vorige stampede nog
http://fad.lospetitos.net/stampstats.php?a=m&mid=4012787&d=20050703
Dus ik sta er wel in
Al je punten tot nu toe zullen te zien zijn hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 13:00 schreef Boink het volgende:
Jawel want er komt een uber job aan met 250hits Waar ik al sinds de 28e aan werk
U doet mee?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Sanne het volgende:
Dutch Power Cows!
Ik dacht al wat komt het me bekend voor.
Mooi, ik zie je alleen niet terug in de statsquote:
We gaan tekeer!quote:1. 160357 Lynx666
2. 129418 vbmot
3. 116558 ToshPower
4. 38698 HVtjuh 8265
tot.445031
Goh!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Sanne het volgende:
Dutch Power Cows!
Ik dacht al wat komt het me bekend voor.
Zorg nou maar dat heel de stampedekudde van FOK mee doet, al gemaakte punten worden namelijk meegenomenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef mcintosh het volgende:
We staan op plaats 74 van de 1133, met nog pas 4 leden
[..]
We gaan tekeer!
Sanshine, maar denk niet dat ik er al in sta, hij is nog bezig met zijn eerste sessie. Geen idee waar ik vroeger aan mee heb gedaan. Moet nog wel ergens op GOT staan.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mooi, ik zie je alleen niet terug in de statsandere naam wellicht?
Ja nog even wachten, de stats worden helaas niet real time verwerkt ...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:30 schreef Orealo het volgende:
M'n eerste job is net klaar, en nog kent ie m'n nick niet.. of moet ik gewoon nog ff wachten?
klopt Fokschaap, moet je hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Eronymus het volgende:
net dat register gedaan dus ff wachten nog.... enne compie draait nog lekker, dit weekend weer aangelaten...![]()
heb inmiddeld mail gehad. Ik zie net dat er 2 verschillende teams staan...
Fok! en [DPC]fokschaap.... neem aan dat die eerste naam van de stampede was...
Die had ik al gepakt....quote:
euh, hopelijk is dat niet een goedkoop Acer / Packerd Hell gevalletje ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Die had ik al gepakt....
Net ff laptop van broertje geprobeerd.. maaruh het schiet hier niet echt op.
ben alleen even aan het kijken wat ie aankan.... tis btw eentje van Gericom.... duits spul...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef HBM het volgende:
[..]
euh, hopelijk is dat niet een goedkoop Acer / Packerd Hell gevalletje ofzo.
Maak regelmatig mee dat laptoppies en notebooks onherstelbare schade oplopen indien ze niet goed beveiligd zijn tegen het te warm worden doordat de CPU 100% belast is gedurende langere tijd, een desktop heeft daar doorgaans geen problemen mee, een laptop is daar eik niet voor/op gemaakt
Het is maar een advies hoor, wat je ermee doet moet je zelf weten![]()
Nu alquote:
HA!quote:Op maandag 4 juli 2005 02:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu al
Oh wacht hier stond ik ook nog niet bij
Ik zat te denken aan het normale thread van..ehm..dit programma
Nummer 21 op dit moment...quote:
Ik neem aan dat FoK! hetzelfde is? Ik zie Fokschaap er namelijk niet tussen staan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:02 schreef mcintosh het volgende:
bij FaD user Sub-team affiliation kiezen voor het Fokschaap
Het is '[DPC]Fokschaap" ....quote:Op maandag 4 juli 2005 12:53 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FoK! hetzelfde is? Ik zie Fokschaap er namelijk niet tussen staan...
Heb al getjekt, Beezz is de enige, komt vast goedquote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Eronymus het volgende:
yeps waar is iedereen gebleven???? join [DPC] Fokschaap!!!!!!!!!!!![]()
Waar is devzero of mvdlubbe of
Jo0Lz
JohR
Corn8
KermitKrul
GhostArmor
Rampestamper
Jordy-B
joost;2
DePiMan
(behalve de laatste 4 hebben ze vandaag wat jobs ingestuurd) aanmelden dus....
Ow btw beezz heeft als subteam fok! gepakt...zijn er meer ppl die dat gedaan hebben??? ff kijken...
Jep das de bedoeling, en onder dat team zit de subteams waaronder vanaf gisteren het [DPC]Fokschaapquote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Kun je nog meedoen op team 2047?
Ik heb me aangemeld bij team 2047 en er draait watquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef mcintosh het volgende:
Jep das de bedoeling, en onder dat team zit de subteams waaronder vanaf gisteren het [DPC]Fokschaap
Als je de OP volgt komt het helemaal goed
Das al vlotquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij team 2047 en er draait wat
Dat duurt wel ff dusquote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef mcintosh het volgende:
Nou nog ff ons team joinen
Ja als je je gergeistreerd hebt op http://fad.qik.nl moet je inderdaad ff wachten op je wachtwoord.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat duurt wel ff dus
Wacht ik op een mailtje of zo?
Mooi, en zo komen we langzaam weer op gangquote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef Orealo het volgende:
Ik heb 't team gejoined!
Error: No user found with given namequote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja als je je gergeistreerd hebt op http://fad.qik.nl moet je inderdaad ff wachten op je wachtwoord.
Ik vroeg hem gisteren nacht om 3 uur aan en kreeg em een kwartiertje geleden binnen, dus het kan ff duren.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat duurt wel ff dus
Wacht ik op een mailtje of zo?
Klopt, wordt handmatig gedaan, dus kan ff durenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vroeg hem gisteren nacht om 3 uur aan en kreeg em een kwartiertje geleden binnen, dus het kan ff duren.
Juist!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Orealo het volgende:
Je moet eerst een job gedaan hebben..
Dat zal wel weer voor een lading nieuwe leden zorgenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef Eronymus het volgende:
er staat nu een berichtje op de front page![]()
dan is het goed?quote:m2544 6,30% 0 Hits
Gaat icm je email adres he...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef Zebbie het volgende:
Is het nu niet zo dat elke flapdrol in principe Zebbie aan had kunnen melden?
Jepz! Die schermpjes kun je ook wegklikken als je wilt, alleen dan wel voor 'hide' kiezen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Dus als ik een klein schermpje heb met wat beweging erin en daaronder
[..]
dan is het goed?
Het schermpje staat mij uit de weg hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef mcintosh het volgende:
Jepz! Die schermpjes kun je ook wegklikken als je wilt, alleen dan wel voor 'hide' kiezen.
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Kan alleen nog steeds geen usericon maken. Kan iemand hier misschien helpen?
Doet 't helaas nietquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef mcintosh het volgende:
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..
aanvullingquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..
Dan kun je daar bladeren naar een plaatje op je computer, maar dat mag niet groter zijn dan 60 bij 60 pixels en niet meer dan 10 kb zijn geloof ik
Ben je wel permanent ingelogd?quote:
Welkomquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef azaroth het volgende:
net aangemeld
nu wachten tot ik me kan registreren bij fokschaap![]()
Ja maar als ik naar usericon ga krijg ik een wit scherm voor m'n neus.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef mcintosh het volgende:
Ben je wel permanent ingelogd?
Apartquote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar usericon ga krijg ik een wit scherm voor m'n neus.
(Plaatje heb ik en voldoet aan alle eisen.)
Registreren kan altijd. Sommige jobs duren dagen, sommige een paar uur.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef miarae het volgende:
Wanneer kan je je registreren? Hoelang duurt het voordat je een job afhebt? Wil hier natuurlijk ook aan meewerken
Je kan je meteen registreren. Hoe lang je job duurt hangt van een paar dingen af. Kort gezegd kan het een paar uur duren, maar ook een paar dagen!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef miarae het volgende:
Wanneer kan je je registreren? Hoelang duurt het voordat je een job afhebt? Wil hier natuurlijk ook aan meewerken
Dit wil bij mij dus nietquote:Hoe join je het Fokschaap?? Als volgt!
Nadat je boventstaande handelingen hebt verricht doe je nog het volgende:
1. registreer je op: http://fad.qik.nl
dat doe je door in de rechterkolom van de site op "register" te klikken. Volg de aanwijzingen, vul je FaD username in. !! Let op, als je je voor het eerst aanmeld, en je hebt nog geen zogehete 'job' af, moet je wachten tot het programma voor het eerst resultaten verstuurd, dan pas komt je naam te voorschijn !!
Dat zie je helemaal goed, dus nog ff geduld, maar das een schone zaak gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef miarae het volgende:
[..]
Dit wil bij mij dus nietdus ik kan pas registreren als die job af is of zie ik dat nou verkeerd
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal goed, dus nog ff geduld, maar das een schone zaak gelukkig
er zijn diverse sites met statistieken...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef miarae het volgende:
[..]Inderdaad
. Waar kan ik dan straks zien hoeveel ik bijdraag enzo?
Ik wou dat ik dit eerder geweten had dan had ik nog kunnen helpen met die euh...hoe heet het
'wedstrijd'
Je gaat bv. naar deze site: http://stats.findadrug.org.uk/stats1.php en dan zoek je naar je eigen naam, waarna je resultaten tevoorschijn komenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef miarae het volgende:
[..]Inderdaad
. Waar kan ik dan straks zien hoeveel ik bijdraag enzo?
quote:
Great!!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:03 schreef walm het volgende:
fl0ps , think is up and running
Kortom , ik doe ook mee
Nu nog even wachten tot ik mn eerste job af heb...
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef azaroth het volgende:
eerste job is bezig:
m1511 42% 5 Hits
wat betekenen die hits?
Een hit is dus goed, hoe meer hoe beterquote:De functie van de client is het "passen" van moleculen op een proteïne (target) en als er een verbinding (hit) mogelijk blijkt, het voorspellen van de chemische bindingskracht
Wat doet het programma???quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef azaroth het volgende:
eerste job is bezig:
m1511 42% 5 Hits
wat betekenen die hits?
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:16 schreef walm het volgende:
Kan ik eigenlijk ook met mijn eigen username op meerdere pc's think laten draaien?
Dus dat die stats bij mijn eigen stats (en natuurlijk die van [DPC]Fokschaap) laat op tellen?
Mooi dan ga ik even kijken of ik het bedrijfsnetwerk nog eens nuttig kan gaan gebruikenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!
Gewoon op alle computers die je maar hebt het programma installeren. Vervolgens gewoon tijdens die installatie dezelfde gegevens invullen die je de 1e keer ook hebt gebruikt en klaar is kees
Dan wordt alles bijelkaar opgeteld onder 1 username
Kan snel gaan inderdaad. We spreken elkaar weer als ie er al 3 dagen over doetquote:
Die moet natuurlijk meedoen...!quote:
goedquote:Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. We spreken elkaar weer als ie er al 3 dagen over doet
hij doet het nietquote:
Het is geen probleem een bedrijfsnetwerk te gebruiken. Zorg wel dat je toestemming krijgt van de eigenaar. Er zijn mensen om ontslagen en daarnaast mag je niet zonder toestemming een client draaien volgens de regels van DPC en FaD.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:21 schreef walm het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik even kijken of ik het bedrijfsnetwerk nog eens nuttig kan gaan gebruiken![]()
okquote:
mwah da zal niet zo'n probleem zijn gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2005 16:25 schreef iisschots het volgende:
[..]
Het is geen probleem een bedrijfsnetwerk te gebruiken. Zorg wel dat je toestemming krijgt van de eigenaar. Er zijn mensen om ontslagen en daarnaast mag je niet zonder toestemming een client draaien volgens de regels van DPC en FaD.
Duurt nog even voordat de stats ge-update zijn.. volgens mij gaat dat om de 2 uur ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef miarae het volgende:
Hij is klaar met een job maar ik kan nog steeds niet reggen
Dat wordt een flinke output!quote:
leuke job, veel punten straks....quote:
of het programma dus..quote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
kan je je pc tussendoor uit zetten eigenlijk??
Ja hoor, dat kan, programma gaat dan gewoon door waar het gebleven wasquote:
Mooi zoquote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan, programma gaat dan gewoon door waar het gebleven was
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:25 schreef Eronymus het volgende:
[..]
leuke job, veel punten straks....![]()
(welke job is het??? 1m2r-q1 misschien??)
lol heb ik goed gegokt.... heb er 2 van gedaan, 53 en 59 uur... heb ze daarna maar vermeden en andere ingeladenquote:
Ja eind van de avond zal ik de personen inclusief punten die tot nu toe in het team zitten postenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:22 schreef Fjolle het volgende:
Komt er vandaag hier nog een update van personen?
(Plaatje doet het nu trouwens. Dank mcintosh en Eronymus)
geeft niks hij gaat gewoon verder waar hij gebleven wasquote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Mijn taakje zit er ook bijna op. Ik heb 'm alleen per ongeluk tussendoor een keer afgesloten vrees ik, want ineens was mn venstertje weg
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef qu63 het volgende:
om de hoeveel tijd worden de stats geupdate?
Ik kan me nog niet bij fokschaap aanmelden namelijk..
okquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.
Dus eerst zul je in de officiële stats moeten verschijnen voor je in de Fokschaap stats kan verschijnen
officiële stats
Fokschaap stats
Jep, das even vervelend, maar als het eenmaal draait draait hetquote:
ik zie op de officiële site dat de laatste updat om 12.50 was. hier dus 13.50 + 6 wordt 19.50. dan kan ik me rond 22.00 dus aanmelden voor fokschaap?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep, das even vervelend, maar als het eenmaal draait draait het
Van die stats begrijp ik echt helemaal nix. En dat is niet ergquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef mcintosh het volgende:
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.
Dus eerst zul je in de officiële stats moeten verschijnen voor je in de Fokschaap stats kan verschijnen
officiële stats
Fokschaap stats
Precies, en het wordt vanzelf allemaal duidelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van die stats begrijp ik echt helemaal nix. En dat is niet erg
Het Thinkje draait hier nu op 2 pc's en als er een helemaal klaar is, dan zal ik me bij Fokschaap aanmelden. Komt het allemaal beslist in orde
Kan makkelijker hoor gewoon de F-A-D directory sharen op het netwerk en dan op de PC waarop je ook FaD wil draaien vanaf de share loader.exe opstarten.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!
Gewoon op alle computers die je maar hebt het programma installeren. Vervolgens gewoon tijdens die installatie dezelfde gegevens invullen die je de 1e keer ook hebt gebruikt en klaar is kees
Dan wordt alles bijelkaar opgeteld onder 1 username
Het duurde even voor ik mijn eerste job afhad, maar uiteindelijk kon ik dan toch registreren.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
Sannyshine ( alias Sanne ) en Superkipje ( weet niet wie dat is ) zijn nu bij het team gevoegd
Jammer dat er nog steeds geen spoor is van mensen als devzero en mvdlubbe...
Heb je al een job klaar? Voor die tijd kun je je niet registreren. Dat password wat je hebt is van die andere site.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef miarae het volgende:
Hmm...kan nog steeds niet registreren hoewel ik wel een mail met password heb gehaddoe ik iets fout ofzo?
Hoe is het mogelijkquote:Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software again! (The username and e-mail address you specified had been previously registered).
Als je je op http://fad.qik.nl kunt inloggen kun je je ook registreren voor Fokschaapquote:Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef miarae het volgende:
Job heb ik al klaar. Password wat ik kreeg was van die site waarbij ik me moest registreren om bij subdinges te komen toch?
Krijg je als je het prog. met dezelfde username ( zoals het hoort ) op nog een PC zetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een mailtje ontvangen met de tekst:
[..]
Hoe is het mogelijk
Vraag is wat de usernaam wasquote:Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef mcintosh het volgende:
Krijg je als je het prog. met dezelfde username ( zoals het hoort ) op nog een PC zet
Is heel simpel hoor, je reggen op http://fad.qik.nl , wachten op je wachtwoord, inloggen en dan naar 'your page' gaan alwaar je voor een subteam kan kiezen, alwaar ook [DPC] Fokschaap tussen staatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef BazP het volgende:
Ik ga me binnenkort aanmelden voor het Fokschaap, doe zelf al maanden FAD. Alleen het aanmelden voor het sub-team lukt niet echt.
Dat is de naam waaronder je meedoet met FaD...quote:
Ik heb mvdlubbe zijn vriendinnetje even het linkje gestuurd, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen spoor is van mensen als devzero en mvdlubbe...
Dat wil dus niet hoewel ik wél een mailtje met inloggegevens heb gekregenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je je op http://fad.qik.nl kunt inloggen kun je je ook registreren voor Fokschaap
Je moet wel op 'enter' drukken hé als je je nickname en wachtwoord hebt ingevuld op de site, en niet nog een keer op registreren klikken, das een fout die ik ook maaktequote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef miarae het volgende:
[..]
Dat wil dus niet hoewel ik wél een mailtje met inloggegevens heb gekregen
Ik heb geen flauw idee, want ik kan me niet herinneren dat ik het prog ooit eerder geinstalleerd heb gehad...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef mcintosh het volgende:
Dat is de naam waaronder je meedoet met FaD...
Bij setup staat je nickname. Rechtklikken op het Fad icoon en setup kiezen... maar ik neem aan dat je die nick wel uit je hoofd weet
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, want ik kan me niet herinneren dat ik het prog ooit eerder geinstalleerd heb gehad...
Ow yeps, da's waarquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef mcintosh het volgende:
Je hebt momenteel het programma toch op 2 PC's geinstalleerd?
Pompidompidomquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow yeps, da's waar![]()
Van die eerste had ik nooit een mailtje gekregen
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow yeps, da's waar![]()
Van die eerste had ik nooit een mailtje gekregen
Gedaan en dan krijg ik: onjuiste username/wachtwoordgegevens.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je moet wel op 'enter' drukken hé als je je nickname en wachtwoord hebt ingevuld op de site, en niet nog een keer op registreren klikken, das een fout die ik ook maakte
Onder welke naam doe je mee?? Ik kan de username niet vinden op de stats sites.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef miarae het volgende:
[..]
Gedaan en dan krijg ik: onjuiste username/wachtwoordgegevens.
Maf
Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miarae het volgende:
Miarae, ik heb sowieso een job af, dan is ie automatisch ingeleverd toch of is dat mijn fout
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
ik kan mijn username ook nog niet terugvinden via http://www.find-a-drug.biz/stats1.php Ik weet ook niet of je username hoofdlettergevoelig is..
ik heb al 1 job af en ben nu bezig met mn 2e..
Was nog niet geuploadquote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...
Noujaaquote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.
Als het uploaded is, dan moeten we gewoon even wachten tot je in de statistieken verschijnt ben ik bangDas in ieder geval morgen, halverweg de nacht ofzo
Als er finished staat moet je even in hetzelfde scherm op 'send' klikken, dan wordt ie verstuurd.
moet je ff via het "THINK" window checken; view en dan job info, als daar de tijd doorloopt dan doet ie het nog gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Xalopalyps het volgende:
Progress blijft hangen op 18.65%?(programma is btw enorm BOUT in elkaar gezet)
Het kan soms heel lang duren.quote:
Dit gebeurt regelmatig. Mijn ervaring is dat iets in het begin heel snel loopt en de laatste 20% af en toe wel 2 dagen over kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef Bruce117 het volgende:
nu wachten op het wqchtwoord en dan kunnen we verder met Fokschaap.
Ik neem niet aan dat je weer op nul begint, maar de behaalde punten gewoon mee neemt.
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.quote:
:x Ik zet 'm uit,quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.![]()
om je gerust te stellen, heb een job gehad die er 2 dagen over deed op van 96,8 naar 96,84 te komenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
ja en nee 10 jobs van 4 uur leveren in totaal evenveel punten op als één van 40 uur.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef HV het volgende:
Die job waar ik nu bezig ben schiet ook niet echt op..zit nu al een tijd rond de 60%. Ach ja hoe langer 't duurt des te meer punten toch?![]()
Mijn eerste was in een paar uur klaar.. Dan duurt de volgende dus minstens een weekquote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef HBM het volgende:
Maar gemiddeld duren ze tussen de 4 uur en de 5 dagen![]()
Waarschijnlijk heb jij dan een AMD of een redelijke Pentium 4 zonder HT.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:39 schreef Eronymus het volgende:
nou heb er eigenlijk niet zoveel gehad die langer dan een dag duren...
kijk anders deze linkjes, zie je de gemiddelde duur...
http://fadstats.com/Queries/QueryList.php
http://fad.tastats.com/show_query_summary.php
nope geen AMD, een P4 maar ik laat maar 1 job draaien, is sneller dan 2 jobs... (met 2 is de CPU rating weer lager).quote:Op maandag 4 juli 2005 22:43 schreef HBM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij dan een AMD of een redelijke Pentium 4 zonder HT.
Een P4 met HT is ziezo niet snel omdat een job maximaal op 50% van de CPU capaciteitgecrunched kan worden.
daarentegen kan je dan wel weer 2 jobs tegelijkertijd runnen.
Ja tuurlijk, dat is logisch. Maar op 1 dag veel punten voor 1 job krijgen is ook wel leukquote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef HBM het volgende:
[..]
ja en nee 10 jobs van 4 uur leveren in totaal evenveel punten op als één van 40 uur.
Jep zo werkt dat.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:32 schreef HV het volgende:
Die job waar ik nu bezig ben schiet ook niet echt op..zit nu al een tijd rond de 60%. Ach ja hoe langer 't duurt des te meer punten toch?![]()
dan had ik net een korte proteome denk ik.. zit nu aan een lange met als verwachte einddatum 8 juni..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:40 schreef HBM het volgende:
Ach, dat maakt dan toch niet uit, trouwens als je alleen kanker en/of HIV kiest zoals ik duren ze meestal wel een dag of 2, MS heeft vaker korter durende jobs en proteome heeft ook hele korte erbij zitten, maar die doe ik dus niet
In het Setup scherm kan je op het derde tabblad kiezen voor "Number of copies of THINK".quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef Sanne het volgende:
Hoe kun je twee jobs tegelijk draaien?
dan krijg ik een foutmeldingquote:Op maandag 4 juli 2005 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
In het Setup scherm kan je op het derde tabblad kiezen voor "Number of copies of THINK".
Dan kan alleen als je CPU hyperthreading ondersteund, wat je kunt zien door ALT-CTRL-DEL combinatie in te drukken en dan moet je bij "performance" dus 2 grafiekjes (naast elkaar) zien bij CPU usage.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:48 schreef Sanne het volgende:
Hoe kun je twee jobs tegelijk draaien?
Nee dat gebeurd pas als je restart, of als je in de directory waar fad geïnstalleerd staat loader.exe opstart.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:56 schreef Sanne het volgende:
O.k. tx. Kan ik morgenochtend eens kijken of dat een beetje wil lopen 's nachts.
Start ie daarna zelf een tweede op? Weet jij dat?
Je kan toch altijd meerdere Jobs tegelijk draaien? Ook als je geen hyperthreading hebt. (of 2 CPU's)quote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef HBM het volgende:
[..]
Dan kan alleen als je CPU hyperthreading ondersteund, wat je kunt zien door ALT-CTRL-DEL combinatie in te drukken en dan moet je bij "performance" dus 2 grafiekjes (naast elkaar) zien bij CPU usage.
en nu weer nietquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef qu63 het volgende:
er blijft nu maar staan "waiting for next job" terwijl er toch wel een queue is
ik heb het ook gedaan zonder reboot hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef Sanne het volgende:
Damn
Ach, dan hoef ik ook niet opnieuw op te starten.
Nooit geprobeerd, maar zie daar ook het nut niet vanquote:Op maandag 4 juli 2005 23:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je kan toch altijd meerdere Jobs tegelijk draaien? Ook als je geen hyperthreading hebt. (of 2 CPU's)
vertel!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:04 schreef miarae het volgende:
Ik ben er eindelijk achterbij de volgende update kan ik ook eindelijk me aanmelden bij Fokschaap
waar kan je die cpu-rating vinden?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef Xalopalyps het volgende:600mhz is bezig (@ cpu-rating van 44
)
THINK-schermpje --> View --> Job Infoquote:
Hmmm...ik kon mijn vorige job niet vinden maar heb hem teruggevonden en dus kon ik m eindelijk ook opsturenquote:
Ooopsquote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef Xalopalyps het volgende:
Harde crash hier zojuist, pc werd 70 graden --> Restart ..
Ineens pats uit, maar het ding leeft nog, overigens, morgen ff mijn koelers schoonmaken enzo
Die van mij draait al heel lang(2/3 maanden..) op 65 graden.. merk nog niks..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:16 schreef Xalopalyps het volgende:
Harde crash hier zojuist, pc werd 70 graden --> Restart ..
Ineens pats uit, maar het ding leeft nog, overigens, morgen ff mijn koelers schoonmaken enzo
cpu rating van 121 en een van 151quote:Op maandag 4 juli 2005 23:07 schreef Xalopalyps het volgende:600mhz is bezig (@ cpu-rating van 44
)
Is bij mij dus ookquote:Op maandag 4 juli 2005 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die van mij draait al heel lang(2/3 maanden..) op 65 graden.. merk nog niks..
Dat heb ik gelukkig nog niet gehadquote:Op maandag 4 juli 2005 23:28 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Is bij mij dus ookAlleen als ik soms teveel doe,dan wordt hij te heet, en dan: *pats* restart
Zou kunnen (de meeste moederborden hebben zo'n beveiliging)..quote:Op maandag 4 juli 2005 23:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog niet gehad
misschien dat ie er vannacht uitknald..
phew *slijm*quote:Op maandag 4 juli 2005 23:32 schreef HBM het volgende:
CPU rating 2 x 128 temp 52C (mobile P4 3.06 op 3200Mhz)
CPU rating 202 temp 50C (P4 2400 op 3100MHz)
CPU rating 2x 120 temp 48C (P4 2800 HT op 3100Mhz
![]()
![]()
![]()
Als dat het criterium was had ik er minimaal 10 moeten hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 23:35 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
phew *slijm*
Achja, ik ben ook nog jong he![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 23:32 schreef HBM het volgende:
CPU rating 2 x 128 temp 52C (mobile P4 3.06 op 3200Mhz)
CPU rating 202 temp 50C (P4 2400 op 3100MHz)
CPU rating 2x 120 temp 48C (P4 2800 HT op 3100Mhz
![]()
![]()
![]()
*checkt profielen*quote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef HBM het volgende:
[..]
Als dat het criterium was had ik er minimaal 10 moeten hebben![]()
En ik acht snellerequote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef HBM het volgende:
[..]
Als dat het criterium was had ik er minimaal 10 moeten hebben![]()
Nee hoor, dat mailtje is niet zo duidelijk, maar het zal gewoon betekenen dat er al eens iemand anders is geweest die met dezelfde naam heeft meegedaan, in dit geval krijg je ;1 achter je naam.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef gateway het volgende:
Ik kreeg na me registratie dit mailtje:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software.
The username you specified has been previously registered with a different e-mail address. This may be because you have previously registered. If this is the case then with a different e-mail addresses your contributions will be reported on the Stats pages in separate lines whereas with the same e-mail address these are merged into a single line.
[...]
-------------------------------------------------------------------------
Moet ik me nu opnieuw reggen met een andere username????
Ow cool; ff patsen: de mijne doet 221quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef Xalopalyps het volgende:
THINK-schermpje --> View --> Job Info![]()
Mijn AMD Athlon XP 2400+ @ 2 ghz heeft een rating van 186
het betekend dat je maximaal 221x24=5300 punten kan doen in een dagquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow cool; ff patsen: de mijne doet 221
(geen idee wat het betekent overigens)
kan dat ook de reden zijn dat ik geen team kan joinen???quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Mist het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mailtje is niet zo duidelijk, maar het zal gewoon betekenen dat er al eens iemand anders is geweest die met dezelfde naam heeft meegedaan, in dit geval krijg je ;1 achter je naam.
En is dat veelquote:Op maandag 4 juli 2005 23:57 schreef HBM het volgende:
het betekend dat je maximaal 221x24=5300 punten kan doen in een dag
Voor één enkele PC?quote:
Mja, daarom dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef miarae het volgende:
Wat voor icoon Lynx666? ik heb niks ingesteld
In de zelfde minuutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:04 schreef devzero het volgende:
Ik ga me ook maar eens registreren. Hoewel ik mijn koetjes sinds 1 juli alleen nog maar 's nachts laat draaien hoop ik dat mijn puntjes een steentje bijdragen aan fokschaap
Overigens lijkt het me wel leuk om naast FAD onder de fokschaap flag ook mee te doen met andere projecten. Misschien toch tijd om me in te lezen op de DPC site.
Natuurlijjk zit je op 100%. Het programma gebruikt alleen alles wat over is, de zgn Idle CPU tijd. Je computer wordt er geen seconde langzamer door.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:47 schreef Faceoff het volgende:
Aangemeld en geinstalleerd, gerund, verwijderd.
Als ik het programma run zit ik op 100% proc. use waarvan 80% hierdoor gebruikt wordt. Dus sorry mensen, k zou wel mee willen doen maar niet tenkoste van al mijn proc. power.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik was even auto's aan het stelen.
quote:As usual
Nogal ja; je lijkt mij welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Aha! Ik zit te kloten!
dat mailtje kan een hele tijd duren..... dacht dat het handmatig gedaan wordt....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik weet niet met welk emailadres ik ben aangemeld ofzo. Ik vul mijn username in, en dan?
Moe?quote:
Best wel eigenlijk. En mn maag wil niet wakker worden vanmorgen. Hebbie dat wel 'ns?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Moe?
Gaat lekker dan....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef miarae het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel punten ik krijg maar ik zit nu op 63,52% van een job die al sinds gisteravond 5 uur bezig is en hij heeft nu 54 hits
Password had ik vannacht om half 3 aangevraagd...nog steeds niks
Tja.. ik moet toch eerst ff checken of niet iemand anders jouw account registreerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat is dat toch met die lui dat ze alles met de hand willen doen.
Waar vind ik mijn CPU rating?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:44 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Gaat lekker dan....
Het aantal punten is de rekentijd in uur maal je gemiddelde CPU rating.![]()
je bent wel al te vinden op http://fadstats.com/ klein jobje gedaan van 361 punten zo te zien. Dat password word handmatig gedaan, ff wachten nog
als je het Job Info window opent staat daar welke job, de tijd in sec en je CPU rating....quote:
in THINK, view --> Job info, en dan onderaanquote:
mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef azaroth het volgende:
jaja ik sta in de lijst, in de weekly stats nieuw binnen op 515![]()
nou nog ff fokschaap worden
mijn cpu rating is trouwens nu 168 en terwijl ie gister 148 was![]()
klopt... maaruh ik weet niet of die CPU rating die daar staat de huidige is of gemiddeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef miarae het volgende:
ahaaa...dus als ie dan 20 uur bezig is en ik heb een rating van 153 (is dat veel of weinig trouwens?) dan heb ik 3060 punten??
ik heb in taakbeheer de proriteit vannacht opgeschroefd, maar na 5 minuten stond ie alweer op laagstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Eronymus het volgende:
[..]
mooi![]()
Je CPU is afhankelijk van wat je hebt draaien.... hoe meer progs je hebt draaien hoe minder het programma kan gebruiken (zelfs als je Think ff op sleep zet en daarna weer aan verspringt ie)
[afbeelding]
maaruh hij maakt toch automatisch de niet gebruikte CPU vol....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb in taakbeheer de proriteit vannacht opgeschroefd, maar na 5 minuten stond ie alweer op laagst
enig idee hoe dat te verhelpen is?
je sig klopt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |