En ik acht snellerequote:Op maandag 4 juli 2005 23:38 schreef HBM het volgende:
[..]
Als dat het criterium was had ik er minimaal 10 moeten hebben![]()
Nee hoor, dat mailtje is niet zo duidelijk, maar het zal gewoon betekenen dat er al eens iemand anders is geweest die met dezelfde naam heeft meegedaan, in dit geval krijg je ;1 achter je naam.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:22 schreef gateway het volgende:
Ik kreeg na me registratie dit mailtje:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software.
The username you specified has been previously registered with a different e-mail address. This may be because you have previously registered. If this is the case then with a different e-mail addresses your contributions will be reported on the Stats pages in separate lines whereas with the same e-mail address these are merged into a single line.
[...]
-------------------------------------------------------------------------
Moet ik me nu opnieuw reggen met een andere username????
Ow cool; ff patsen: de mijne doet 221quote:Op maandag 4 juli 2005 23:10 schreef Xalopalyps het volgende:
THINK-schermpje --> View --> Job Info![]()
Mijn AMD Athlon XP 2400+ @ 2 ghz heeft een rating van 186
het betekend dat je maximaal 221x24=5300 punten kan doen in een dagquote:Op maandag 4 juli 2005 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow cool; ff patsen: de mijne doet 221
(geen idee wat het betekent overigens)
kan dat ook de reden zijn dat ik geen team kan joinen???quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Mist het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mailtje is niet zo duidelijk, maar het zal gewoon betekenen dat er al eens iemand anders is geweest die met dezelfde naam heeft meegedaan, in dit geval krijg je ;1 achter je naam.
En is dat veelquote:Op maandag 4 juli 2005 23:57 schreef HBM het volgende:
het betekend dat je maximaal 221x24=5300 punten kan doen in een dag
Voor één enkele PC?quote:
Mja, daarom dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:02 schreef miarae het volgende:
Wat voor icoon Lynx666? ik heb niks ingesteld
In de zelfde minuutquote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:04 schreef devzero het volgende:
Ik ga me ook maar eens registreren. Hoewel ik mijn koetjes sinds 1 juli alleen nog maar 's nachts laat draaien hoop ik dat mijn puntjes een steentje bijdragen aan fokschaap
Overigens lijkt het me wel leuk om naast FAD onder de fokschaap flag ook mee te doen met andere projecten. Misschien toch tijd om me in te lezen op de DPC site.
Natuurlijjk zit je op 100%. Het programma gebruikt alleen alles wat over is, de zgn Idle CPU tijd. Je computer wordt er geen seconde langzamer door.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:47 schreef Faceoff het volgende:
Aangemeld en geinstalleerd, gerund, verwijderd.
Als ik het programma run zit ik op 100% proc. use waarvan 80% hierdoor gebruikt wordt. Dus sorry mensen, k zou wel mee willen doen maar niet tenkoste van al mijn proc. power.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik was even auto's aan het stelen.
quote:As usual
Nogal ja; je lijkt mij welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Aha! Ik zit te kloten!
dat mailtje kan een hele tijd duren..... dacht dat het handmatig gedaan wordt....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik weet niet met welk emailadres ik ben aangemeld ofzo. Ik vul mijn username in, en dan?
Moe?quote:
Best wel eigenlijk. En mn maag wil niet wakker worden vanmorgen. Hebbie dat wel 'ns?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Moe?
Gaat lekker dan....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:39 schreef miarae het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel punten ik krijg maar ik zit nu op 63,52% van een job die al sinds gisteravond 5 uur bezig is en hij heeft nu 54 hits
Password had ik vannacht om half 3 aangevraagd...nog steeds niks
Tja.. ik moet toch eerst ff checken of niet iemand anders jouw account registreerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Wat is dat toch met die lui dat ze alles met de hand willen doen.
Waar vind ik mijn CPU rating?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:44 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Gaat lekker dan....
Het aantal punten is de rekentijd in uur maal je gemiddelde CPU rating.![]()
je bent wel al te vinden op http://fadstats.com/ klein jobje gedaan van 361 punten zo te zien. Dat password word handmatig gedaan, ff wachten nog
als je het Job Info window opent staat daar welke job, de tijd in sec en je CPU rating....quote:
in THINK, view --> Job info, en dan onderaanquote:
mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:37 schreef azaroth het volgende:
jaja ik sta in de lijst, in de weekly stats nieuw binnen op 515![]()
nou nog ff fokschaap worden
mijn cpu rating is trouwens nu 168 en terwijl ie gister 148 was![]()
klopt... maaruh ik weet niet of die CPU rating die daar staat de huidige is of gemiddeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef miarae het volgende:
ahaaa...dus als ie dan 20 uur bezig is en ik heb een rating van 153 (is dat veel of weinig trouwens?) dan heb ik 3060 punten??
ik heb in taakbeheer de proriteit vannacht opgeschroefd, maar na 5 minuten stond ie alweer op laagstquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Eronymus het volgende:
[..]
mooi![]()
Je CPU is afhankelijk van wat je hebt draaien.... hoe meer progs je hebt draaien hoe minder het programma kan gebruiken (zelfs als je Think ff op sleep zet en daarna weer aan verspringt ie)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |