Great!!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:03 schreef walm het volgende:
fl0ps , think is up and running
Kortom , ik doe ook mee
Nu nog even wachten tot ik mn eerste job af heb...
quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef azaroth het volgende:
eerste job is bezig:
m1511 42% 5 Hits
wat betekenen die hits?
Een hit is dus goed, hoe meer hoe beterquote:De functie van de client is het "passen" van moleculen op een proteïne (target) en als er een verbinding (hit) mogelijk blijkt, het voorspellen van de chemische bindingskracht
Wat doet het programma???quote:Op maandag 4 juli 2005 15:05 schreef azaroth het volgende:
eerste job is bezig:
m1511 42% 5 Hits
wat betekenen die hits?
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:16 schreef walm het volgende:
Kan ik eigenlijk ook met mijn eigen username op meerdere pc's think laten draaien?
Dus dat die stats bij mijn eigen stats (en natuurlijk die van [DPC]Fokschaap) laat op tellen?
Mooi dan ga ik even kijken of ik het bedrijfsnetwerk nog eens nuttig kan gaan gebruikenquote:Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!
Gewoon op alle computers die je maar hebt het programma installeren. Vervolgens gewoon tijdens die installatie dezelfde gegevens invullen die je de 1e keer ook hebt gebruikt en klaar is kees
Dan wordt alles bijelkaar opgeteld onder 1 username
Kan snel gaan inderdaad. We spreken elkaar weer als ie er al 3 dagen over doetquote:
Die moet natuurlijk meedoen...!quote:
goedquote:Op maandag 4 juli 2005 16:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kan snel gaan inderdaad. We spreken elkaar weer als ie er al 3 dagen over doet
hij doet het nietquote:
Het is geen probleem een bedrijfsnetwerk te gebruiken. Zorg wel dat je toestemming krijgt van de eigenaar. Er zijn mensen om ontslagen en daarnaast mag je niet zonder toestemming een client draaien volgens de regels van DPC en FaD.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:21 schreef walm het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik even kijken of ik het bedrijfsnetwerk nog eens nuttig kan gaan gebruiken![]()
okquote:
mwah da zal niet zo'n probleem zijn gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2005 16:25 schreef iisschots het volgende:
[..]
Het is geen probleem een bedrijfsnetwerk te gebruiken. Zorg wel dat je toestemming krijgt van de eigenaar. Er zijn mensen om ontslagen en daarnaast mag je niet zonder toestemming een client draaien volgens de regels van DPC en FaD.
Duurt nog even voordat de stats ge-update zijn.. volgens mij gaat dat om de 2 uur ofzo...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:12 schreef miarae het volgende:
Hij is klaar met een job maar ik kan nog steeds niet reggen
Dat wordt een flinke output!quote:
leuke job, veel punten straks....quote:
of het programma dus..quote:Op maandag 4 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
kan je je pc tussendoor uit zetten eigenlijk??
Ja hoor, dat kan, programma gaat dan gewoon door waar het gebleven wasquote:
Mooi zoquote:Op maandag 4 juli 2005 17:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan, programma gaat dan gewoon door waar het gebleven was
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:25 schreef Eronymus het volgende:
[..]
leuke job, veel punten straks....![]()
(welke job is het??? 1m2r-q1 misschien??)
lol heb ik goed gegokt.... heb er 2 van gedaan, 53 en 59 uur... heb ze daarna maar vermeden en andere ingeladenquote:
Ja eind van de avond zal ik de personen inclusief punten die tot nu toe in het team zitten postenquote:Op maandag 4 juli 2005 18:22 schreef Fjolle het volgende:
Komt er vandaag hier nog een update van personen?
(Plaatje doet het nu trouwens. Dank mcintosh en Eronymus)
geeft niks hij gaat gewoon verder waar hij gebleven wasquote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef ElisaB het volgende:
Mijn taakje zit er ook bijna op. Ik heb 'm alleen per ongeluk tussendoor een keer afgesloten vrees ik, want ineens was mn venstertje weg
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef qu63 het volgende:
om de hoeveel tijd worden de stats geupdate?
Ik kan me nog niet bij fokschaap aanmelden namelijk..
okquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.
Dus eerst zul je in de officiële stats moeten verschijnen voor je in de Fokschaap stats kan verschijnen
officiële stats
Fokschaap stats
Jep, das even vervelend, maar als het eenmaal draait draait hetquote:
ik zie op de officiële site dat de laatste updat om 12.50 was. hier dus 13.50 + 6 wordt 19.50. dan kan ik me rond 22.00 dus aanmelden voor fokschaap?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Jep, das even vervelend, maar als het eenmaal draait draait het
Van die stats begrijp ik echt helemaal nix. En dat is niet ergquote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef mcintosh het volgende:
De officiele stats geloof ik om de 6 uur, en de stats van Fokschaap om de 2uur ofzo.
Dus eerst zul je in de officiële stats moeten verschijnen voor je in de Fokschaap stats kan verschijnen
officiële stats
Fokschaap stats
Precies, en het wordt vanzelf allemaal duidelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van die stats begrijp ik echt helemaal nix. En dat is niet erg
Het Thinkje draait hier nu op 2 pc's en als er een helemaal klaar is, dan zal ik me bij Fokschaap aanmelden. Komt het allemaal beslist in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |