Nummer 21 op dit moment...quote:
Ik neem aan dat FoK! hetzelfde is? Ik zie Fokschaap er namelijk niet tussen staan...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:02 schreef mcintosh het volgende:
bij FaD user Sub-team affiliation kiezen voor het Fokschaap
Het is '[DPC]Fokschaap" ....quote:Op maandag 4 juli 2005 12:53 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat FoK! hetzelfde is? Ik zie Fokschaap er namelijk niet tussen staan...
Heb al getjekt, Beezz is de enige, komt vast goedquote:Op maandag 4 juli 2005 13:14 schreef Eronymus het volgende:
yeps waar is iedereen gebleven???? join [DPC] Fokschaap!!!!!!!!!!!![]()
Waar is devzero of mvdlubbe of
Jo0Lz
JohR
Corn8
KermitKrul
GhostArmor
Rampestamper
Jordy-B
joost;2
DePiMan
(behalve de laatste 4 hebben ze vandaag wat jobs ingestuurd) aanmelden dus....
Ow btw beezz heeft als subteam fok! gepakt...zijn er meer ppl die dat gedaan hebben??? ff kijken...
Jep das de bedoeling, en onder dat team zit de subteams waaronder vanaf gisteren het [DPC]Fokschaapquote:Op maandag 4 juli 2005 13:41 schreef ElisaB het volgende:
Kun je nog meedoen op team 2047?
Ik heb me aangemeld bij team 2047 en er draait watquote:Op maandag 4 juli 2005 13:42 schreef mcintosh het volgende:
Jep das de bedoeling, en onder dat team zit de subteams waaronder vanaf gisteren het [DPC]Fokschaap
Als je de OP volgt komt het helemaal goed
Das al vlotquote:Op maandag 4 juli 2005 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld bij team 2047 en er draait wat
Dat duurt wel ff dusquote:Op maandag 4 juli 2005 13:45 schreef mcintosh het volgende:
Nou nog ff ons team joinen
Ja als je je gergeistreerd hebt op http://fad.qik.nl moet je inderdaad ff wachten op je wachtwoord.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat duurt wel ff dus
Wacht ik op een mailtje of zo?
Mooi, en zo komen we langzaam weer op gangquote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef Orealo het volgende:
Ik heb 't team gejoined!
Error: No user found with given namequote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja als je je gergeistreerd hebt op http://fad.qik.nl moet je inderdaad ff wachten op je wachtwoord.
Ik vroeg hem gisteren nacht om 3 uur aan en kreeg em een kwartiertje geleden binnen, dus het kan ff duren.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat duurt wel ff dus
Wacht ik op een mailtje of zo?
Klopt, wordt handmatig gedaan, dus kan ff durenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik vroeg hem gisteren nacht om 3 uur aan en kreeg em een kwartiertje geleden binnen, dus het kan ff duren.
Juist!quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Orealo het volgende:
Je moet eerst een job gedaan hebben..
Dat zal wel weer voor een lading nieuwe leden zorgenquote:Op maandag 4 juli 2005 13:35 schreef Eronymus het volgende:
er staat nu een berichtje op de front page![]()
dan is het goed?quote:m2544 6,30% 0 Hits
Gaat icm je email adres he...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:58 schreef Zebbie het volgende:
Is het nu niet zo dat elke flapdrol in principe Zebbie aan had kunnen melden?
Jepz! Die schermpjes kun je ook wegklikken als je wilt, alleen dan wel voor 'hide' kiezen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:01 schreef ElisaB het volgende:
Dus als ik een klein schermpje heb met wat beweging erin en daaronder
[..]
dan is het goed?
Het schermpje staat mij uit de weg hoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef mcintosh het volgende:
Jepz! Die schermpjes kun je ook wegklikken als je wilt, alleen dan wel voor 'hide' kiezen.
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Fjolle het volgende:
Kan alleen nog steeds geen usericon maken. Kan iemand hier misschien helpen?
Doet 't helaas nietquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef mcintosh het volgende:
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..
aanvullingquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Naar 'wijzig profiel' gaan links boven aan de pagina. Dan naar 'usericon manager'..
Dan kun je daar bladeren naar een plaatje op je computer, maar dat mag niet groter zijn dan 60 bij 60 pixels en niet meer dan 10 kb zijn geloof ik
Ben je wel permanent ingelogd?quote:
Welkomquote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef azaroth het volgende:
net aangemeld
nu wachten tot ik me kan registreren bij fokschaap![]()
Ja maar als ik naar usericon ga krijg ik een wit scherm voor m'n neus.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:21 schreef mcintosh het volgende:
Ben je wel permanent ingelogd?
Apartquote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja maar als ik naar usericon ga krijg ik een wit scherm voor m'n neus.
(Plaatje heb ik en voldoet aan alle eisen.)
Registreren kan altijd. Sommige jobs duren dagen, sommige een paar uur.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef miarae het volgende:
Wanneer kan je je registreren? Hoelang duurt het voordat je een job afhebt? Wil hier natuurlijk ook aan meewerken
Je kan je meteen registreren. Hoe lang je job duurt hangt van een paar dingen af. Kort gezegd kan het een paar uur duren, maar ook een paar dagen!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:30 schreef miarae het volgende:
Wanneer kan je je registreren? Hoelang duurt het voordat je een job afhebt? Wil hier natuurlijk ook aan meewerken
Dit wil bij mij dus nietquote:Hoe join je het Fokschaap?? Als volgt!
Nadat je boventstaande handelingen hebt verricht doe je nog het volgende:
1. registreer je op: http://fad.qik.nl
dat doe je door in de rechterkolom van de site op "register" te klikken. Volg de aanwijzingen, vul je FaD username in. !! Let op, als je je voor het eerst aanmeld, en je hebt nog geen zogehete 'job' af, moet je wachten tot het programma voor het eerst resultaten verstuurd, dan pas komt je naam te voorschijn !!
Dat zie je helemaal goed, dus nog ff geduld, maar das een schone zaak gelukkigquote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef miarae het volgende:
[..]
Dit wil bij mij dus nietdus ik kan pas registreren als die job af is of zie ik dat nou verkeerd
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal goed, dus nog ff geduld, maar das een schone zaak gelukkig
er zijn diverse sites met statistieken...quote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef miarae het volgende:
[..]Inderdaad
. Waar kan ik dan straks zien hoeveel ik bijdraag enzo?
Ik wou dat ik dit eerder geweten had dan had ik nog kunnen helpen met die euh...hoe heet het
'wedstrijd'
Je gaat bv. naar deze site: http://stats.findadrug.org.uk/stats1.php en dan zoek je naar je eigen naam, waarna je resultaten tevoorschijn komenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:39 schreef miarae het volgende:
[..]Inderdaad
. Waar kan ik dan straks zien hoeveel ik bijdraag enzo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |