Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miarae het volgende:
Miarae, ik heb sowieso een job af, dan is ie automatisch ingeleverd toch of is dat mijn fout
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
ik kan mijn username ook nog niet terugvinden via http://www.find-a-drug.biz/stats1.php Ik weet ook niet of je username hoofdlettergevoelig is..
ik heb al 1 job af en ben nu bezig met mn 2e..
Was nog niet geuploadquote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...
Noujaaquote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.
Als het uploaded is, dan moeten we gewoon even wachten tot je in de statistieken verschijnt ben ik bangDas in ieder geval morgen, halverweg de nacht ofzo
Als er finished staat moet je even in hetzelfde scherm op 'send' klikken, dan wordt ie verstuurd.
moet je ff via het "THINK" window checken; view en dan job info, als daar de tijd doorloopt dan doet ie het nog gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Xalopalyps het volgende:
Progress blijft hangen op 18.65%?(programma is btw enorm BOUT in elkaar gezet)
Het kan soms heel lang duren.quote:
Dit gebeurt regelmatig. Mijn ervaring is dat iets in het begin heel snel loopt en de laatste 20% af en toe wel 2 dagen over kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef Bruce117 het volgende:
nu wachten op het wqchtwoord en dan kunnen we verder met Fokschaap.
Ik neem niet aan dat je weer op nul begint, maar de behaalde punten gewoon mee neemt.
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.quote:
:x Ik zet 'm uit,quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.![]()
om je gerust te stellen, heb een job gehad die er 2 dagen over deed op van 96,8 naar 96,84 te komenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |