Kan makkelijker hoor gewoon de F-A-D directory sharen op het netwerk en dan op de PC waarop je ook FaD wil draaien vanaf de share loader.exe opstarten.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zeker, zo zijn die tweakers zo groot geworden, die hebben per persoon soms een heel netwerk tot hun beschikking!!
Gewoon op alle computers die je maar hebt het programma installeren. Vervolgens gewoon tijdens die installatie dezelfde gegevens invullen die je de 1e keer ook hebt gebruikt en klaar is kees
Dan wordt alles bijelkaar opgeteld onder 1 username
Het duurde even voor ik mijn eerste job afhad, maar uiteindelijk kon ik dan toch registreren.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
Sannyshine ( alias Sanne ) en Superkipje ( weet niet wie dat is ) zijn nu bij het team gevoegd
Jammer dat er nog steeds geen spoor is van mensen als devzero en mvdlubbe...
Heb je al een job klaar? Voor die tijd kun je je niet registreren. Dat password wat je hebt is van die andere site.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef miarae het volgende:
Hmm...kan nog steeds niet registreren hoewel ik wel een mail met password heb gehaddoe ik iets fout ofzo?
Hoe is het mogelijkquote:Thank you for downloading and installing the Find-a-Drug software again! (The username and e-mail address you specified had been previously registered).
Als je je op http://fad.qik.nl kunt inloggen kun je je ook registreren voor Fokschaapquote:Op maandag 4 juli 2005 21:24 schreef miarae het volgende:
Job heb ik al klaar. Password wat ik kreeg was van die site waarbij ik me moest registreren om bij subdinges te komen toch?
Krijg je als je het prog. met dezelfde username ( zoals het hoort ) op nog een PC zetquote:Op maandag 4 juli 2005 21:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een mailtje ontvangen met de tekst:
[..]
Hoe is het mogelijk
Vraag is wat de usernaam wasquote:Op maandag 4 juli 2005 21:31 schreef mcintosh het volgende:
Krijg je als je het prog. met dezelfde username ( zoals het hoort ) op nog een PC zet
Is heel simpel hoor, je reggen op http://fad.qik.nl , wachten op je wachtwoord, inloggen en dan naar 'your page' gaan alwaar je voor een subteam kan kiezen, alwaar ook [DPC] Fokschaap tussen staatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef BazP het volgende:
Ik ga me binnenkort aanmelden voor het Fokschaap, doe zelf al maanden FAD. Alleen het aanmelden voor het sub-team lukt niet echt.
Dat is de naam waaronder je meedoet met FaD...quote:
Ik heb mvdlubbe zijn vriendinnetje even het linkje gestuurd, dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:45 schreef mcintosh het volgende:
Jammer dat er nog steeds geen spoor is van mensen als devzero en mvdlubbe...
Dat wil dus niet hoewel ik wél een mailtje met inloggegevens heb gekregenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als je je op http://fad.qik.nl kunt inloggen kun je je ook registreren voor Fokschaap
Je moet wel op 'enter' drukken hé als je je nickname en wachtwoord hebt ingevuld op de site, en niet nog een keer op registreren klikken, das een fout die ik ook maaktequote:Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef miarae het volgende:
[..]
Dat wil dus niet hoewel ik wél een mailtje met inloggegevens heb gekregen
Ik heb geen flauw idee, want ik kan me niet herinneren dat ik het prog ooit eerder geinstalleerd heb gehad...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef mcintosh het volgende:
Dat is de naam waaronder je meedoet met FaD...
Bij setup staat je nickname. Rechtklikken op het Fad icoon en setup kiezen... maar ik neem aan dat je die nick wel uit je hoofd weet
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, want ik kan me niet herinneren dat ik het prog ooit eerder geinstalleerd heb gehad...
Ow yeps, da's waarquote:Op maandag 4 juli 2005 21:39 schreef mcintosh het volgende:
Je hebt momenteel het programma toch op 2 PC's geinstalleerd?
Pompidompidomquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow yeps, da's waar![]()
Van die eerste had ik nooit een mailtje gekregen
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow yeps, da's waar![]()
Van die eerste had ik nooit een mailtje gekregen
Gedaan en dan krijg ik: onjuiste username/wachtwoordgegevens.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je moet wel op 'enter' drukken hé als je je nickname en wachtwoord hebt ingevuld op de site, en niet nog een keer op registreren klikken, das een fout die ik ook maakte
Onder welke naam doe je mee?? Ik kan de username niet vinden op de stats sites.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef miarae het volgende:
[..]
Gedaan en dan krijg ik: onjuiste username/wachtwoordgegevens.
Maf
Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miarae het volgende:
Miarae, ik heb sowieso een job af, dan is ie automatisch ingeleverd toch of is dat mijn fout
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef qu63 het volgende:
ik kan mijn username ook nog niet terugvinden via http://www.find-a-drug.biz/stats1.php Ik weet ook niet of je username hoofdlettergevoelig is..
ik heb al 1 job af en ben nu bezig met mn 2e..
Was nog niet geuploadquote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Denk dat jou job ook pas is geupload na de update van de statistieken dan...
Noujaaquote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, staat er achter die job die klaar is 'finished' of 'uploaded'.
Als het uploaded is, dan moeten we gewoon even wachten tot je in de statistieken verschijnt ben ik bangDas in ieder geval morgen, halverweg de nacht ofzo
Als er finished staat moet je even in hetzelfde scherm op 'send' klikken, dan wordt ie verstuurd.
moet je ff via het "THINK" window checken; view en dan job info, als daar de tijd doorloopt dan doet ie het nog gewoonquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Xalopalyps het volgende:
Progress blijft hangen op 18.65%?(programma is btw enorm BOUT in elkaar gezet)
Het kan soms heel lang duren.quote:
Dit gebeurt regelmatig. Mijn ervaring is dat iets in het begin heel snel loopt en de laatste 20% af en toe wel 2 dagen over kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:25 schreef Bruce117 het volgende:
nu wachten op het wqchtwoord en dan kunnen we verder met Fokschaap.
Ik neem niet aan dat je weer op nul begint, maar de behaalde punten gewoon mee neemt.
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.quote:
:x Ik zet 'm uit,quote:Op maandag 4 juli 2005 22:31 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Niet naar kijken. Straks naar bed gaan en hopen dat ie morgenvroeg klaar is.![]()
om je gerust te stellen, heb een job gehad die er 2 dagen over deed op van 96,8 naar 96,84 te komenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:21 schreef Xalopalyps het volgende:
Loopt nog gewoon (heb ik er altijd naast staan)..
RaarIn het begin kwam er om de seconde een paar % bij en nu hangt ie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |