U doet mee?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Sanne het volgende:
Dutch Power Cows!
Ik dacht al wat komt het me bekend voor.
Mooi, ik zie je alleen niet terug in de statsquote:
We gaan tekeer!quote:1. 160357 Lynx666
2. 129418 vbmot
3. 116558 ToshPower
4. 38698 HVtjuh 8265
tot.445031
Goh!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Sanne het volgende:
Dutch Power Cows!
Ik dacht al wat komt het me bekend voor.
Zorg nou maar dat heel de stampedekudde van FOK mee doet, al gemaakte punten worden namelijk meegenomenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:45 schreef mcintosh het volgende:
We staan op plaats 74 van de 1133, met nog pas 4 leden
[..]
We gaan tekeer!
Sanshine, maar denk niet dat ik er al in sta, hij is nog bezig met zijn eerste sessie. Geen idee waar ik vroeger aan mee heb gedaan. Moet nog wel ergens op GOT staan.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:24 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Mooi, ik zie je alleen niet terug in de statsandere naam wellicht?
Ja nog even wachten, de stats worden helaas niet real time verwerkt ...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:30 schreef Orealo het volgende:
M'n eerste job is net klaar, en nog kent ie m'n nick niet.. of moet ik gewoon nog ff wachten?
klopt Fokschaap, moet je hebbenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef Eronymus het volgende:
net dat register gedaan dus ff wachten nog.... enne compie draait nog lekker, dit weekend weer aangelaten...![]()
heb inmiddeld mail gehad. Ik zie net dat er 2 verschillende teams staan...
Fok! en [DPC]fokschaap.... neem aan dat die eerste naam van de stampede was...
Die had ik al gepakt....quote:
euh, hopelijk is dat niet een goedkoop Acer / Packerd Hell gevalletje ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:39 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Die had ik al gepakt....
Net ff laptop van broertje geprobeerd.. maaruh het schiet hier niet echt op.
ben alleen even aan het kijken wat ie aankan.... tis btw eentje van Gericom.... duits spul...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:51 schreef HBM het volgende:
[..]
euh, hopelijk is dat niet een goedkoop Acer / Packerd Hell gevalletje ofzo.
Maak regelmatig mee dat laptoppies en notebooks onherstelbare schade oplopen indien ze niet goed beveiligd zijn tegen het te warm worden doordat de CPU 100% belast is gedurende langere tijd, een desktop heeft daar doorgaans geen problemen mee, een laptop is daar eik niet voor/op gemaakt
Het is maar een advies hoor, wat je ermee doet moet je zelf weten![]()
Nu alquote:
HA!quote:Op maandag 4 juli 2005 02:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Nu al
Oh wacht hier stond ik ook nog niet bij
Ik zat te denken aan het normale thread van..ehm..dit programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |