Vorige topic: 'Live Aid II op 2 juli in Hyde Park'quote:Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band
U2: One
Coldplay: In My Place, Fix You
Coldplay and Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony
Sir Elton John (introduced by Little Britain's Matt Lucas and David Walliams): Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back
Sir Elton John and Pete Doherty: Children of the Revolution
Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You
Stereophonics: Songs to be confirmed
REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts
Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song
Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know
Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?
Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams
UB40: Food for Thought, Red Red Wine
Snoop Dogg: Songs to be confirmed
Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice
Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light
Snow Patrol: Chocolate, Run
Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love
Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama
Velvet Revolver: Songs to be confirmed
The Killers: Songs to be confirmed
Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose
Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love
Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You
The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley
Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here
Sir Paul McCartney: The Long and Winding Road
Finale: Sir Paul McCartney joined on stage by George Michael and Sir Mick Jagger
Ja Queen lang geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
heeft iemand we are the champions opgenomen?
K heb wel de versie die ze gespeeld hebben een half jaar geleden in HMH in NL...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef qu63 het volgende:
heeft iemand we are the champions opgenomen?
BBC is al terugquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef the_disheaver het volgende:
pff, bbc geen rem meer?
DAn maar de stream!
Losing MR is nu wel op de stream!
- bbc komt met Hyde Park rechtstreeks, met interviews tussen de optredensquote:ik neem aan dat BBC *echt* live is, .... ben 'm rechtstreeks aan't opnemen op mijn schijf .......
Na Dookie en Insomniac zijn ze nooit meer op hun oude niveau gekomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef Matness het volgende:
Green day is niet mijn cup of tea
quote:
Helaas niet The Wall of Shine On You Crazy Diamondquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef nozem het volgende:
Pink Floyd met drie enorme krakers van songs, ik ben heel benieuwd!
Is ook zo met PinkPop, zenden 'live' op pinkstermaandag opnames van zaterdag en zondag uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
- bbc komt met Hyde Park rechtstreeks, met interviews tussen de optredens
- WRD komt met Berlijn rechtstreeks, met andere steden er tussen door
- Ned 3 mixed alles door elkaar heen, en loopt 15-30 minuten achter
Gewoon BBC blijven kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:21 schreef Nokia3310 het volgende:
Hoezo REM is klaar? Ze zijn toch nog steeds op BBC... Wacht met smart op loosing my religion! Iemand enig idee of ze ook nog op Ned 3 komen? Beetje irritant om de hele tijd heen en weer te zappen...
De laatste duurt te lang, dan zou het bij 1 nummer blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef Matness het volgende:
[..]
Helaas niet The Wall of Shine On You Crazy Diamond
en dan andersomquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Travis is wel weer goed en Keane beter
t gaat wel hard zo jaquote:
die heeft last van zijn gehoor toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Maar waarom treedt Phil Collins niet op?
heeft iemand em opgenomen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
cover was niet echt wat van Green Day
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Maar waarom treedt Phil Collins niet op?
omdat de brt niet meer bestaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Waarom zendt de BRT dit niet uit?
Zijn uit elkaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef schatje het volgende:
Suede mis ik in het lijstje. Vreemd dat ze niet gevraagd zijn. Top band.
Ja, die heeft ie bijna niet meer. Maar In The Air Tonight aca pella was leuk geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die heeft last van zijn gehoor toch?
Mystery guest?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.
@AOL kan je zelf switchenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Nokia3310 het volgende:
Zend BBC alleen het optreden in Londen uit? Vind het ook wel leuk om af en toe wat flarden van de andere concerten te zien
Zie de semi-OP ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Kan iemand nog even de lineup posten vanaf REM
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.
hee, dit event is om de wereld er weer boven op te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef HeyFreak het volgende:
wat is die Michael Stipe toch ook een nicht
maar wel goedalleen jammer dat ze "it's the end of the world as we know it" niet speelden...
Om vervolgens ritueel te verbranden...... may i hopequote:
Dan loop je een half uur achterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dan andersom
turnsing
en die andere
stereophionics op nl3
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MG
ik wil em eerst luisteren, daarna kunnen we em gaan verbranden..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Om vervolgens ritueel te verbranden...... may i hope
mooi, ik ga ff eten, nu komt Miss Dynabyte, dan ben ik klaar met eten als Keanequote:
Kut...quote:
k, good enoughquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil em eerst luisteren, daarna kunnen we em gaan verbranden..
er komt een 4 dvd box in oktober/november.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
komt een 4dvd box als het goed isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Ned 3 gaat nu Stereophonics van een uur terug uitzenden
Ik denk niet dat alles daarop pastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er komt een 4 dvd box in oktober/november.
Dat hebben ze ook gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef jmac het volgende:
[..]
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meeIk bedoel, wees dan gewoon eerlijk en zeg in de uitzending ook hoe het werkelijk is ipv te spelen dat t echt op dit moment is.
heb je em dan?quote:
Het zou een behoorlijke anti-climax zijn. Collins is mysteryguest-onwaardig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MG
Er is idd geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef its_me_ het volgende:
Het hele schema is iig veel te onoverzichtelijk![]()
klopt, ik wil ook een 9 dvd box ofzoquote:
Maar dat zeiden ze bij INXS ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is idd geen touw aan vast te knopen.
The Tears, erg leuk, stond net zoals REM, ook op Rockin Park afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijn uit elkaar
Brett Anderson heeft wel een nieuwe band , weetniet hoe die heet
Nee, je zei koffie, nee jij zei koffie al twee keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:30 schreef Nokia3310 het volgende:
kofi annan nu, geen mystery guest dus
The Buzz op aol (bij live pagina stream) is wel handigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is idd geen touw aan vast te knopen.
Snap niet wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, je zei koffie, nee jij zei koffie al twee keer.
Rond 7 uur.quote:
Ja, ik ben niet die gast uit Steam Down.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kut...
Beide hits zijn wel weer goed. Murray, ben je trouwens niet die gast van Steam Down?
Die hele unplugged-hype zijn we toch al 10 jaar kwijt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef One_conundrum het volgende:
di's triest! waar is de vette bass in dit nummer. Gaat Snoop ook unplugged ofzo?
Tis dan ook een mutsquote:
Me 2 !quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
Keane, Travis, the Killers en Snow Patrol, daar wacht ik op
Jij was toch van die Emporio?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Rond 7 uur.
Ze zeiden maar 1 nummer te spelen, All These Things That I've Done
[..]
Ja, ik ben niet die gast uit Steam Down.
De Mahotella Queensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
leuke afrikaanse band nu op nl3
Ook Londen, toch? En doen The Killers maar 1 nummer??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:32 schreef cyberrobin het volgende:
Ga weg mens, ik wil the killers! jammer dat het maar 1 nummer is
Snow Patrol wil k ook nog horen, in welk land komen die?
is ie al geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef its_me_ het volgende:
Over een half uur zal Koffi wel op de stream verschijnen
Hij is even 'op de Kofi' geweest.quote:
Iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Henk-Jan Smits op Nederland 3.
komt nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Ned 3 heeft de world stream? REM heb ik namelijk niet helemaal gezien![]()
Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kutquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Henk-Jan Smits op Nederland 3.
Ik weet voldoende. BBC, ik ben weer terug.
Ja te fela kuti's genomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef nozem het volgende:
Geef mij Fela Kuti maar. Helaas moest die zonodig AIDS krijgen.
Maar dat waren ze niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kut![]()
It Takes Morequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
hoe was dat andere nummer van haar ook alweer?
De Kofi-automaat weigerde dienst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij kreeg geen Kofi en daarom is ie snel weg gegaan![]()
idd, ga weg!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als makke lammetjes staat het publiek erbij. terecht, bij die muts
Oke thanks!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het was een zinnetje uit een reclame van een verzeraar (weet naam niet...Goede reclame dus)
Ja, en mislukt.. helaas..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
Redemtion Song Bob Marley,
Gewaagd hoor
Dood moet ie (spreekwoordelijk dan).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kut![]()
hij was toch al klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Waarom lult Claudia door Ricky Gervais heen
Hulde voor die man! (Smits danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dood moet ie (spreekwoordelijk dan).
Ach, ze herkende 'm niet eens in het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Waarom lult Claudia door Ricky Gervais heen
Ja echt irritant.. Ik wil horen wat hij te zeggen heeft en zij alleen maar 'oh dat is die man van the office'. Jah duhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:39 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ach, ze herkende 'm niet eens in het begin.
Stomme snol dat het is.
yepquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:40 schreef qu63 het volgende:
iedereen de live8list al getekend?
en anders heb je ned 3 nog, weliswaar een uur later, maar tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
BBC laat dus wel beelden uit Philly zien, misschien dus toch wat Kaiser Chiefs
mij ook, kan ik misschien nog op tijd wegzappenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
Waarschuwt iemamd evan als Alicia Keys ergens is!
heeft ie vakerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:41 schreef renz0r het volgende:
waarom heeft die gast van REM die blauwe streep?
Heeft ie altijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:41 schreef renz0r het volgende:
waarom heeft die gast van REM die blauwe streep?
Nu pas?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom zit ik Claudia via mijn tv uit te schelden voor kankerhoer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef nozem het volgende:
Ik blijf bij Nederland 3.
Een zeldzame geboorteafwijking. Je moet er maar mee leren leven en zo te zien deert het hem niks!quote:
Die is al heel lang geleden geweest, Muse is nu in FRquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:42 schreef the_disheaver het volgende:
Craig David nu in [url]http://pdl.stream.aol.com/aol/us/aolmusic/specials/2005/live8/playlists/paris_direct_uk_460_dl.asx?wmcache=0]parijs![/url]
die wil niet geopend woden hier!quote:
Geen probleem op de snelstre stream.quote:
Das Coldplayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keane, dat is toch die band die steeds dezelfde muziek met een iets andere tekst maakt?
www.aol.comquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:45 schreef dvdfreak het volgende:
zijn e links war je streaming live aid kan kijken
Whahaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:45 schreef nozem het volgende:
Keane, het scheelt maar 1 letter en het is even kut.
Ben je niet in de war met rem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Muse @ AOL, Paris
http://music.aol.com/live_8_concert/live_now
De kikkert donatello!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
Duh, maar WAAROM, wat is het teken erachter.
REM WAS in UK.quote:
ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:47 schreef Kwyjibo het volgende:
Yes Keane!!
Mn favoriete band van dit moment!!
Och, op dit moment. Een minuut later kan het alweer anders zijn.quote:
Musequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef One_conundrum het volgende:
Het beste tot nu toe was toch nog stereophonics...
hij diet het alweer hierquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:45 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Beetje schokkend beeld, maar goed geluid!
programma onderbrekende reclame is toch verboden bij de publiekenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef Nokia3310 het volgende:
mooie reclame op ned 3
19:20:45 Muse (vervallen) Parijsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:47 schreef nozem het volgende:
Muse zien we zometeen wel verschijnen op 3. Stelletje ongeduldige ezels.
En die heb ik juist niet gezien omdat ik er vroeger zo vaak half bij in slaap ben gevallen, op festivals e.d..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef One_conundrum het volgende:
Het beste tot nu toe was toch nog stereophonics...
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:47 schreef Murray het volgende:
Kaiser Chiefs op de stream in Philly, I predict a riot!
Dan niet. Ook zonder Muse kan ik het naar mijn zin hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |