mooi, ik ga ff eten, nu komt Miss Dynabyte, dan ben ik klaar met eten als Keanequote:
Kut...quote:
k, good enoughquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil em eerst luisteren, daarna kunnen we em gaan verbranden..
er komt een 4 dvd box in oktober/november.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
komt een 4dvd box als het goed isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Ned 3 gaat nu Stereophonics van een uur terug uitzenden
Ik denk niet dat alles daarop pastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er komt een 4 dvd box in oktober/november.
Dat hebben ze ook gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef jmac het volgende:
[..]
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meeIk bedoel, wees dan gewoon eerlijk en zeg in de uitzending ook hoe het werkelijk is ipv te spelen dat t echt op dit moment is.
heb je em dan?quote:
Het zou een behoorlijke anti-climax zijn. Collins is mysteryguest-onwaardig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MG
Er is idd geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef its_me_ het volgende:
Het hele schema is iig veel te onoverzichtelijk![]()
klopt, ik wil ook een 9 dvd box ofzoquote:
Maar dat zeiden ze bij INXS ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is idd geen touw aan vast te knopen.
The Tears, erg leuk, stond net zoals REM, ook op Rockin Park afgelopen zondag.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijn uit elkaar
Brett Anderson heeft wel een nieuwe band , weetniet hoe die heet
Nee, je zei koffie, nee jij zei koffie al twee keer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:30 schreef Nokia3310 het volgende:
kofi annan nu, geen mystery guest dus
The Buzz op aol (bij live pagina stream) is wel handigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is idd geen touw aan vast te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |