en dan andersomquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Travis is wel weer goed en Keane beter
t gaat wel hard zo jaquote:
die heeft last van zijn gehoor toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Maar waarom treedt Phil Collins niet op?
heeft iemand em opgenomen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef pascalheister het volgende:
cover was niet echt wat van Green Day
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Maar waarom treedt Phil Collins niet op?
omdat de brt niet meer bestaatquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef Matness het volgende:
Waarom zendt de BRT dit niet uit?
Zijn uit elkaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:22 schreef schatje het volgende:
Suede mis ik in het lijstje. Vreemd dat ze niet gevraagd zijn. Top band.
Ja, die heeft ie bijna niet meer. Maar In The Air Tonight aca pella was leuk geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die heeft last van zijn gehoor toch?
Mystery guest?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.
@AOL kan je zelf switchenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Nokia3310 het volgende:
Zend BBC alleen het optreden in Londen uit? Vind het ook wel leuk om af en toe wat flarden van de andere concerten te zien
Zie de semi-OP ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Kan iemand nog even de lineup posten vanaf REM
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MGquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zou idd goed in het rijtje passen. Weet niet waarom niet.
hee, dit event is om de wereld er weer boven op te krijgenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef HeyFreak het volgende:
wat is die Michael Stipe toch ook een nicht
maar wel goedalleen jammer dat ze "it's the end of the world as we know it" niet speelden...
Om vervolgens ritueel te verbranden...... may i hopequote:
Dan loop je een half uur achterquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
en dan andersom
turnsing
en die andere
stereophionics op nl3
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MG
ik wil em eerst luisteren, daarna kunnen we em gaan verbranden..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef Un4 het volgende:
[..]
Om vervolgens ritueel te verbranden...... may i hope
mooi, ik ga ff eten, nu komt Miss Dynabyte, dan ben ik klaar met eten als Keanequote:
Kut...quote:
k, good enoughquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil em eerst luisteren, daarna kunnen we em gaan verbranden..
er komt een 4 dvd box in oktober/november.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
komt een 4dvd box als het goed isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Kwyjibo het volgende:
Hopen dat er een dvdbox uitkomt met alle concerten erop.
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef greatgonzo het volgende:
Ned 3 gaat nu Stereophonics van een uur terug uitzenden
Ik denk niet dat alles daarop pastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
er komt een 4 dvd box in oktober/november.
Dat hebben ze ook gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef jmac het volgende:
[..]
hehe ja en Dolf Jansen speelt natuurlijk meeIk bedoel, wees dan gewoon eerlijk en zeg in de uitzending ook hoe het werkelijk is ipv te spelen dat t echt op dit moment is.
heb je em dan?quote:
Het zou een behoorlijke anti-climax zijn. Collins is mysteryguest-onwaardig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Nu weet ik het !!! Phil Collins is de MG
Er is idd geen touw aan vast te knopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:28 schreef its_me_ het volgende:
Het hele schema is iig veel te onoverzichtelijk![]()
klopt, ik wil ook een 9 dvd box ofzoquote:
Maar dat zeiden ze bij INXS ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is idd geen touw aan vast te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |