is ie al geweestquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef its_me_ het volgende:
Over een half uur zal Koffi wel op de stream verschijnen

Hij is even 'op de Kofi' geweest.quote:

Iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Henk-Jan Smits op Nederland 3.

komt nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Ned 3 heeft de world stream? REM heb ik namelijk niet helemaal gezien![]()

Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kutquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Henk-Jan Smits op Nederland 3.
Ik weet voldoende. BBC, ik ben weer terug.

Ja te fela kuti's genomen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef nozem het volgende:
Geef mij Fela Kuti maar. Helaas moest die zonodig AIDS krijgen.

Maar dat waren ze niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kut![]()

It Takes Morequote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
hoe was dat andere nummer van haar ook alweer?

De Kofi-automaat weigerde dienst.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hij kreeg geen Kofi en daarom is ie snel weg gegaan![]()

idd, ga weg!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als makke lammetjes staat het publiek erbij. terecht, bij die muts

Oke thanks!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Het was een zinnetje uit een reclame van een verzeraar (weet naam niet...Goede reclame dus)

Ja, en mislukt.. helaas..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:36 schreef One_conundrum het volgende:
Redemtion Song Bob Marley,
Gewaagd hoor

Dood moet ie (spreekwoordelijk dan).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Respect voor HJ Smits, hij vond Bono en de rest van U2 kut![]()

hij was toch al klaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Waarom lult Claudia door Ricky Gervais heen

Hulde voor die man! (Smits danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dood moet ie (spreekwoordelijk dan).

Ach, ze herkende 'm niet eens in het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:37 schreef Nokia3310 het volgende:
Waarom lult Claudia door Ricky Gervais heen

Ja echt irritant.. Ik wil horen wat hij te zeggen heeft en zij alleen maar 'oh dat is die man van the office'. Jah duhquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:39 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Ach, ze herkende 'm niet eens in het begin.
Stomme snol dat het is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |