abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28430335
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:44 schreef DaveM het volgende:
Nee, je bent nu in de war met de Pvda.
De SP doet er niet veel betere dingen mee.
quote:
John de Mol die laatst in 1 dag een kapitaal "verdiende"?
Onroerendgoedbezitters die onderuitgezakt kapitalen aan huur binnenhalen met een paar panden?
Die ene grondspeculant in Zembla die in 1 dag een miljoen "verdiende" met de aan- en verkoop van grond?
Barend en Van Dorp die een kapitaal "verdienen" met een paar uurtjes "werken"?
Grootaandeelhouders van Shell die eens per jaar een kapitaal aan dividend opstrijken?
Wim Kok of [vul willekeurige oud-minister van vvd, cda, pvda]] met z'n 5 commissariaten?

Wat een ontzettend harde werkers, die zijn elke cent dubbel en dwars waard!
Je mag in Nederland idd geen succes hebben. Steek je hoofd boven de massa uit en je wordt meteen onthoofd.
Goede Nederlandse mentaliteit. Komen we ook ver mee qua ontwikkelingen
pi_28430372
quote:

Als jij investeert in een onderneming, of in bezit, dan kunnen daardoor mensen aan een baan geholpen worden. Gaat het mis bij die onderneming, dan ben jij je centen kwijt. Dat risico mag best wat opbrengen, als het goed gaat met het bedrijf. Als je er niets voor terug zou krijgen, of alleen maar belast zou worden, dan zou niemand meer investeren of risico nemen. Dan krijg je Russische taferelen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_28430398
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is allemaal prima, zolang die salarissen niet worden opgehoest uit de belastingschatkist.
Inderdaad. In dat kader kun je bij de recente hype rond Rosenmöller eigenlijk beter spreken van 'links vullen', dan van 'rechts vullen'.

Meervrijheid.nl had daar ook een leuk artikeltje over.

Dat programma van de SP staat vol met loze kreten dat alles beter moet worden, maar slechts heel sporadisch staat er uitgelegd hoe dat volgens hen moet, en al helemaal nergens staat waarvan het betaald zou moeten worden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:50:01 #179
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28430405
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
Jan met de pet heeft bovendien een ontwikkelingsremmende vakbond waar hij een beroep op kan doen. Vakbonden zijn een crime.
Ja, dat ordinair arbeidersgepeupel moet niet gaan denken dat ze rechten of een mening mogen hebben. Uitknijpen die handel en dan weggooien. Dan hebben ze veel tijd om medelijden te hebben met die "onzekere" CEO's. .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_28430464
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat ordinair arbeidersgepeupel moet niet gaan denken dat ze rechten of een mening mogen hebben. Uitknijpen die handel en dan weggooien. Dan hebben ze veel tijd om medelijden te hebben met die "onzekere" CEO's. .
De vakbonden doen niets anders dan ophitsen en ontwikkelingen vertragen. Een achterhaald instituut wat allang begraven had moeten zijn.

Wie is er tegenwoordig nou nog lid van een vakbond
pi_28430584
quote:

[..]

Nee, je bent nu in de war met de Pvda.
[..]

John de Mol die laatst in 1 dag een kapitaal "verdiende"?
Onroerendgoedbezitters die onderuitgezakt kapitalen aan huur binnenhalen met een paar panden?
Die ene grondspeculant in Zembla die in 1 dag een miljoen "verdiende" met de aan- en verkoop van grond?
Barend en Van Dorp die een kapitaal "verdienen" met een paar uurtjes "werken"?
Grootaandeelhouders van Shell die eens per jaar een kapitaal aan dividend opstrijken?
Wim Kok of [vul hier een willekeurige oud-minister van vvd, cda of pvda in] met z'n 5 commissariaten?

.

Kijk, mensen die van mij echt hard werken mogen van mij veel meer verdienen. Maar zoals deze voorbeelden al aangeven is het gewoon niet te verantwoorden, die hoge salarissen.
pi_28430605
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Kijk, mensen die van mij echt hard werken mogen van mij veel meer verdienen. Maar zoals deze voorbeelden al aangeven is het gewoon niet te verantwoorden, die hoge salarissen.
Dat mogen bedrijven nog altijd zelf bepalen, net zoals ouders mogen bepalen hoeveel zakgeld ze hun kinderen geven.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28430756
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De vakbonden doen niets anders dan ophitsen en ontwikkelingen vertragen. Een achterhaald instituut wat allang begraven had moeten zijn.

Wie is er tegenwoordig nou nog lid van een vakbond
Dan moet je eigenlijk wel een ontzettende proleet zijn, inderdaad.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:59:10 #184
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28430757
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:54 schreef pberends het volgende:

[..]

.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:59:49 #185
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_28430783
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
9, 10, 11, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 24, 25 zijn aardig links... en dan is er in dit programma niet eens wat terug te vinden over de standpunten over Joden.
* kuch*
quote:
4. Only those who are our fellow countrymen can become citizens. Only those who have German blood, regardless of creed, can be our countrymen. Hence no Jew can be a countryman.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_28430818
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

* kuch*
[..]
Dat zouden de SP en GL ook wel willen natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 3 juli 2005 @ 00:04:08 #187
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28430951
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Of die bedrijven vlichten naar het buitenland waardoor wij hier alleen dom werkvolk hebben.

Brain drain.
Dat zal minimaal zijn. Het is meer dat zulke hoge belastingen niet gaat zorgen voor meer belastinginkomsten. Mensen weten wel op andere manieren hun zakken te vullen, en daarmee is de noodzaak om te verhuizen (een zeer dure operatie waar je niet zomaar aan begint) ook niet zo aanwezig.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 3 juli 2005 @ 00:05:20 #188
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28430999
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat is allemaal prima, zolang die salarissen niet worden opgehoest uit de belastingschatkist.
Daar ging het niet om, MrX1982 stelde dat de meeste grootverdieners keihard zouden werken voor hun geld. Natuurlijk heb je die ook, maar een groot deel komt toch echt een stuk makkelijker aan z'n geld.
pi_28431075
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef DaveM het volgende:

[..]

Daar ging het niet om, MrX1982 stelde dat de meeste grootverdieners keihard zouden werken voor hun geld. Natuurlijk heb je die ook, maar een groot deel komt toch echt een stuk makkelijker aan z'n geld.
Het is niet relevant of ze hard werken of niet. Dat bepaalt degene die het salaris moet betalen. Die kan ook prima bepalen wat hij/zij wil met haar eigen geld. Als iemand de kantjes er vanaf loopt en de salarisbetaler betaalt een hoog salaris, dan heeft de salarisbetaler er alleen zichzelf mee. Niet jou, niet mij, alleen zichzelf...
  zondag 3 juli 2005 @ 00:09:20 #190
66444 Lord_Vetinari
pi_28431139
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat zouden de SP en GL ook wel willen natuurlijk.
Bron?

Zo niet, dan stel ik voor dat je je een paar weken verwijdert uit POL, want je slaat uitermate door in je linkshaat.
pi_28431221
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bron?

Zo niet, dan stel ik voor dat je je een paar weken verwijdert uit POL, want je slaat uitermate door in je linkshaat.
Ik bepaal zelf wel of ik hier kom of niet en ook wanneer ik hier kom en hoe vaak ik hier kom. Daar hoef jij geen voorstellen voor te doen, Wile_E_Coyote.

De bron is het geheul met de Palestijnen, het onfrisse boek van Glastra van Loon en de steun aan de Intifada, een opstand die er in voorziet zoveel mogelijk Joden af te slachten en Israel de zee in te drijven.
pi_28431242
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:04 schreef Sidekick het volgende:
Dat zal minimaal zijn. Het is meer dat zulke hoge belastingen niet gaat zorgen voor meer belastinginkomsten. Mensen weten wel op andere manieren hun zakken te vullen, en daarmee is de noodzaak om te verhuizen (een zeer dure operatie waar je niet zomaar aan begint) ook niet zo aanwezig.
Waarbij het doel zijn effect dus volledig mist.
  zondag 3 juli 2005 @ 00:13:49 #193
66444 Lord_Vetinari
pi_28431322
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf wel of ik hier kom of niet en ook wanneer ik hier kom en hoe vaak ik hier kom. Daar hoef jij geen voorstellen voor te doen, Wile_E_Coyote.

De bron is het geheul met de Palestijnen, het onfrisse boek van Glastra van Loon en de steun aan de Intifada, een opstand die er in voorziet zoveel mogelijk Joden af te slachten en Israel de zee in te drijven.
Vertaling: Sorry, ik heb geen bron waarmee ik mijn walgelijke uitspraken kan hardmaken, maar ik heb nu eenmaal een rood waas voor mijn ogen, dus bler ik maar wat kroegpraat, waar zelfs Wilders niet op klaarkomt.

Nee okee, dan hebben we dat even duidelijk.
  zondag 3 juli 2005 @ 00:14:23 #194
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28431342
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je moet RTL eens bellen, die wil vast wel weten dat ze veel te veel geld uitgeeft.
moet ik daar mee zitten?
  zondag 3 juli 2005 @ 00:14:40 #195
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28431361
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit meen je toch niet serieus? Toch?
  zondag 3 juli 2005 @ 00:16:20 #196
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28431416
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet serieus? Toch?
Hoezo? Die mongool heeft dat toch echt geschreven. Het is goed voor de wereldvrede dat hij is overleden.
pi_28431425
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:14 schreef DaveM het volgende:

[..]

moet ik daar mee zitten?
Nee, maar ik vind het hilarisch dat jij het beter denkt te weten dan de mensen die het beslissen en betalen.
pi_28431581
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:05 schreef DaveM het volgende:
Je hebt altijd excessen maar moet je dan een hele groep afrekenen op het misbruik van enkelen?

Waarom mag iemand geen succes hebben en (veel) geld verdienen?
  zondag 3 juli 2005 @ 00:22:06 #199
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28431647
quote:
Op zondag 3 juli 2005 00:16 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hoezo? Die mongool heeft dat toch echt geschreven. Het is goed voor de wereldvrede dat hij is overleden.
Laten we dan gelijk maar eens kijken naar wat jij zoal geschreven hebt, en dat als maatstaf nemen voor het rechts gedachtegoed. !
  zondag 3 juli 2005 @ 00:22:10 #200
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28431650
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De SP doet er niet veel betere dingen mee.
De SP is meer gericht op aanpakken van misstanden, de Pvda meer op "pappen en nathouden".
Lijkt me wel een aardig verschil.
quote:
Je mag in Nederland idd geen succes hebben. Steek je hoofd boven de massa uit en je wordt meteen onthoofd.
Goede Nederlandse mentaliteit. Komen we ook ver mee qua ontwikkelingen
Succes mag, maar wel graag op basis van echte verdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')