Ik ook.quote:
Dat is best te doen inderdaadquote:
Idd. En de dag erna rustdag, dan rijd ik door naar de alpen, Courchevel, Galibier en misschien nog wat erachteraan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is best te doen inderdaadhet is dat ik niet kan op het moment....
Valverde is samen met Boogerd en Flecha (en een beetje McGee) voor de overgansetappe's. Daar zijn er zat van. vlakke etappa's zijn over het algemeen sprinters werk en redleijk te voorspellen. En in de bergen heb je meestal de eerste etappa's de favorieten vooraan en daarna nog weleens een groepje vrijbuiters bovendien is de top 10 in de bergen erg wisselend (veel coureurs die een goede dag hebben en dan zomaar in top 10 eindigen). Vandaar mijn taktiek. Heb vorig jaar ook met vooral sprinters gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel sprinters Eend, ik verwacht er niet zoveel. Valverde en Landis vind ik na wat ik gehoord heb ook twijfelgevallen.
voor de bergen was t een beetje een gok en landis heeft daar t voordeel van de twijfel gekregen omdat hij een redelijk tijdrit heeft maar t was zo'n beetje mn 20ste rennen en Totschnig is weer typisch zo'n renner waarvan k verwacht dat hij 3 top 10 rijd maar dan laag in de top 10 en daar scoor k weinig punten mee, dan liever een sprinter die kan winnen en Mayo....... die heeft mij nog neit overtuigd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan is het logisch dat je eraan vasthoudt dan. Je hebt niet zo'n vertrouwen in Leipheimer,Totschnig en Mayo?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:42 schreef Zwansen het volgende:
In die etappes is Mc Gee ook een favorietje.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat er een hoop Boogerd-etappes zijn dit jaar!
weinig HC bergen omdat er weinig aankomsten boven zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]en wij maar vloeken tijdens de Giro dat hij die had moeten rijden omdat hij nix in de Tour te zoeken heeft
trouwens weingen HC bergen dit jaar of ligt dat aan mij?
die kans zit er wel dik in dat Boogerd niks wint. Zie het eerder van Dekker en van Van Bon komen dan van een Mik "Il Prudento" Boogerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt dat Boogerd een etappe kan pakken, gaat toch niet weer gebeuren dat ie een jaar weer niks wint...
Ja ik bedoelde eik dit hele seizoen. Vorig jaar won ie ook helemaal niks...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die kans zit er wel dik in dat Boogerd niks wint. Zie het eerder van Dekker en van Van Bon komen dan van een Mik "Il Prudento" Boogerd
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:52 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren, Valverde of Mc Gee? Als er tenminste geen groepje vooruit is...
[afbeelding]
Valverde in een sprint voor McGee als ze er beiden nog bijzitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:52 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren, Valverde of Mc Gee? Als er tenminste geen groepje vooruit is...
[afbeelding]
Dat niet, maar dit is wel typisch zo'n etappe waarbij er een man of 20/30 samen aan kunnen komen. Dan geef ik mannen als Valverde, McGee en Rogers goede kansen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk begint NOS Radio Tour de France al om 14.00 uur.
das meestal wel ongeveer hetzelfde al die uitzendingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
Eerste rijder start om 15:40, SS begint om 17:15.
Sporza en Eurosport weet ik niet. Lance Amrstrong start om 18:50 ofzo als laatste.
Wel als hij zorgt dat hij tegen die tijd al op een half uur staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:44 schreef JohnDDD het volgende:
radio tour eh
op welke radiozender is dat zegmaar
radio 1?
Idd, snapte ik sowieso al niet. Radio Tour meldt vanaf de motor allerlei nieuwtjes van vooral Nederlanders in de bergetappes bijvoorbeeld en dat hoor je dan een half uur later op TV. Terwijl het gewoon collega's zijn..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Serieus John? Dat ze dat niet al veel eerder hebben gedaan zeg!!
idd gelukkig kunnen ze nu op de TV ook wat meer zeggen uit de koersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, snapte ik sowieso al niet. Radio Tour meldt vanaf de motor allerlei nieuwtjes van vooral Nederlanders in de bergetappes bijvoorbeeld en dat hoor je dan een half uur later op TV. Terwijl het gewoon collega's zijn..
Bron: http://www.wielernieuws.nlquote:Quick-Step-ploegeider Patrick Lefevere is woedend omdat zijn pupil Patrik Sinkewitz deze week besloot om voor drie jaar naar T-Mobile te verkassen. "Had ik Sinkewitz alsnog in de Tourploeg kunnen vervangen, dan deed ik het onmiddellijk. Die Duitser is een valsspeler pur sang.", sprak Lefevere woedend.
Lefevere vertelde aan de Belgische krant 'Het Nieuwsblad': "Woordbreuk in de overtreffende trap is deze transfer. Had ik Sinkewitz alsnog in de Tourploeg kunnen vervangen, dan deed ik het onmiddellijk. Die Duitser is een valsspeler pur sang. Ik had een akkoord met zijn manager Tony Rominger en e-mails van die Sinkewitz zelf waarin hij bevestigde dat hij tijdens de Tour een nieuw akkoord voor twee jaar zou tekenen. Hij heeft me gewoon misbruikt om in de Tourploeg te raken. Excuses zijn niet op hun plaats."
"Ik praat niet meer met Sinkewitz. Of toch, ik ga hem eerst nog eens goed uitschijten in zijn gezicht. Hij moet niet de minste steun in ons team verwachten. Die Sinkewitz is 25 jaar. Wordt hij niet geschorst, of overkomt hem geen accident, dan moet hij nog een achttal jaar koersen. Het wiel is rond en draait voort en dit is al bij al een kleine wereld. Ik kom hem dus wel nog tegen."
quote:"Ik praat niet meer met Sinkewitz. Of toch, ik ga hem eerst nog eens goed uitschijten in zijn gezicht. Hij moet niet de minste steun in ons team verwachten.
Alleen Lefevre loopt te zeiken, maar Lefevre is dan ook een loser. Renners onderling begrijpen dit wel. Als je ergens anders meer kunt verdienen en meer mogelijkheden ziet, dan verkas je.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:57 schreef Butra het volgende:
Dat wordt gezellig in het Quick-Step hotel.
Lefevre kennende heeft dat tuurlijk zo gezegd. En sinkewitz doet niks fout want het is Lefevre zelf die het zover heeft laten komen. Vorig jaar immers was Sinkewitz ook al zeker van de tourploeg dat had Lefevre hem toegezegd. En toen werd die op laatste moment ook vervangen terwijl hij de r/v duitsland won. Ik denk dat Sinkewitz wel beargumentering genoeg heeft om Lefevre terug af te kafferenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat Lefevre het in die bewoordingen heeft gezegd. Al gaat Sinkewitz natuurlijk geen fijne Tour tegemoet zo.
We kunnen vanmiddag al zien of Sinkewitz een ploegleiderswagen meekrijgt. En als die zo tegen Sinkewitz doet meot die ook zo tegen Rogers beginnen. Lefevre is zoals Cherrymoon al zegt een grote loser een bleiter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien geeft Lefevre ook wel geen eten en drinken meer aan Sinkewitz
die gast komt straks bij t-mobile bedelen
Mart doet toch geen live meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dijkstra zit op twee, althans dat hoorde ik Smeets gister zeggen.
Zeker. Ik kan goed begrijpen dat Sinkewitz naar T-Mobile gaat. Lefevre haalt zelf ook weleens renners weg bij andere ploegen. Lefevre is echt een heel gefrustreerd mannetje. Wellicht hebben de EPO-spuiten van zijn bilmaatje Museeuw zijn brains wat aangetast...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Lefevre kennende heeft dat tuurlijk zo gezegd. En sinkewitz doet niks fout want het is Lefevre zelf die het zover heeft laten komen. Vorig jaar immers was Sinkewitz ook al zeker van de tourploeg dat had Lefevre hem toegezegd. En toen werd die op laatste moment ook vervangen terwijl hij de r/v duitsland won. Ik denk dat Sinkewitz wel beargumentering genoeg heeft om Lefevre terug af te kafferen
Klopt, maar ik zei het meer algemeen...maar als Bartoli gelijk heeft kijk ik de hele ronde wel op Belgiëquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dijkstra zit op twee, althans dat hoorde ik Smeets gister zeggen.
Kijk dan maar op de Belg dan wordt het nog een spannende Tour. Als dat bijgeloof isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:49 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zei het meer algemeen...maar als Bartoli gelijk heeft kijk ik de hele ronde wel op België
alhoewel de vorige die Armstrong won keek ik op 2
straks wint Armstrong niet als ik op belgie kijkshitbijgeloof
Michael Rich, Santiago Botero of Fabian Cancellaraquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:53 schreef tha_dark het volgende:
En wie tippen jullie vandaag als kanshebbers?
Dat zegt ie inderdaad, maar hij gaf vorig jaar toch bij enkele ritten (co-)commentaar, volgens mij. Dus hij zal dit jaar ook wel weer 'n ritje meepikken, denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Mart doet toch geen live meeralthans dat loopt die al 2 jaar te verkondigen. Dus de Belg en evt Eurosport
Vorig jaar deed ie volgens mij louter bergetappes...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:57 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Dat zegt ie inderdaad, maar hij gaf vorig jaar toch bij enkele ritten (co-)commentaar, volgens mij. Dus hij zal dit jaar ook wel weer 'n ritje meepikken, denk ik.
Valverde gaat niet voor een klassement dus die komt eerder weg dan Rogersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:54 schreef Chepke het volgende:
Ik denk dat Rogers, Valverde en dat soort mannen niet weg komen in die middengebergte ritten. Is toch wat te gevaarljik voor het klassement. Maar misschien iemand als Boogerd wel...
1. Cancellaraquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:53 schreef tha_dark het volgende:
En wie tippen jullie vandaag als kanshebbers?
Mooie avatar van Paco BVOquote:
Maakt me niet uit, het is nu begonnen voor mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nog 1h40 wachten totdat de eerste renner van start gaat![]()
Exact gelijk. Je luistert zeker via Internet?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef JohnDDD het volgende:nederland 2 loopt een halve minuut voor op radio 1! wat raar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 | TURPIN Ludovic FRA A2R 15:40:00 (eerste rijder) BODROGI Laszlo HUN C.A 15:50:00 WAUTERS Marc BEL RAB 15:55:00 ZABRISKIE David USA CSC 15:58:00 CONTADOR Alberto ESP LSW 16:12:00 KROON Karsten NED RAB 16:16:00 KLÖDEN Andréas GER TMO 16:20:00 KNAVEN Servais NED QST 16:29:00 GARZELLI Stefano ITA LIQ 16:31:00 GONZALEZ GALDEANO Igor ESP LSW 16:33:00 LÖWIK Gerben NED RAB 16:37:00 MC EWEN Robbie AUS DVL 16:38:00 KARPETS Vladimir RUS IBA 16:39:00 POPOVYCH Yaroslav UKR DSC 16:42:00 RASMUSSEN Mickael DEN RAB 16:58:00 RICH Michael GER GST 17:08:00 POSTHUMA Joost NED RAB 17:19:00 VOIGT Jens GER CSC 17:22:00 VINOKOUROV Alexandre KAZ TMO 17:23:00 TANKINK Bram NED QST 17:32:00 BELOKI Joseba ESP LSW 17:36:00 BOOGERD Michael NED RAB 17:40:00 WEENING Pieter NED RAB 18:01:00 VAN BON Leon NED DVL 18:02:00 JULICH Bobby USA CSC 18:04:00 LEIPHEIMER Levi USA GST 18:11:00 ROGERS Michael AUS QST 18:14:00 HUSHOVD Thor NOR C.A 18:17:00 DEKKER Erik NED RAB 18:22:00 VALVERDE Alejandro ESP IBA 18:24:00 SASTRE Carlos ESP CSC 18:25:00 MAYO Iban ESP EUS 18:29:00 HONCHAR Serhiy UKR DOM 18:30:00 MC GEE Bradley AUS FDJ 18:31:00 TOTSCHNIG Georg AUT GST 18:32:00 BOONEN Tom BEL QST 18:35:00 HERAS Roberto ESP LSW 18:39:00 CANCELLARA Fabian SUI FAS 18:41:00 BOTERO Santiago COL PHO 18:42:00 MENCHOV Denis RUS RAB 18:43:00 EVANS Cadel AUS DVL 18:44:00 MANCEBO Francisco ESP IBA 18:45:00 BASSO Ivan ITA CSC 18:46:00 ULLRICH Jan GER TMO 18:47:00 ARMSTRONG Lance USA DSC 18:48:00 |
Dat is de eerst vertrekkende.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Behoort Turpin tot de favorieten?
Ik denk van niet, ik heb hem er bij gezet om aan te geven dat hij de eerste rijder is die vertrekt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Behoort Turpin tot de favorieten?
Als het weer slechter wordt dan kan je rare uitslagen krijgen, al is dit een redelijke lange rit. Jaren terug won Durand op die manier de proloog en Ekimov won er de OS mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:23 schreef BVO het volgende:
Zabriskie al snel zeg. Ik hoorde dat het weer later slechter zou worden? Zou in zijn voordeel kunnen werken. Al moet 'ie ook weer niet overschat worden.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Exact gelijk. Je luistert zeker via Internet?
Mwah, met lekker weer rijden is fijner dan in de regen en wind.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:50 schreef Chepke het volgende:
Maar er zitten amper bochten in, dus dan heeft de regen niet zo veel invloed.
Alleen de radio. Wel http://www.letour.com/2005/TDF/LIVE/us/100/index.html voor live tussenstanden.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:34 schreef VoreG het volgende:
Wordt het ergens vanaf het begin uitgezonden?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Godver ik ben nu al zenuwachtig!
Ja alle zenders starten rond die tijd. Dan gaan pas de heli's mee omhoog neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
maar nederland 2 om 17.15 is dus de eerste?
17.05 Eurosport, maar echte live-beelden verwacht ik allemaal tegelijk om 17.15.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
maar nederland 2 om 17.15 is dus de eerste?
Voor Turpin, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Zwansen voor wie ben jij dan
Voor Botero, Mc Gee, Armstrong, Ullrich, Rogers...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:47 schreef JohnDDD het volgende:
Zwansen voor wie ben jij dan
Ze denken waarschijnlijk dat er nog geen gekken zijn die het nu al zitten te F5en.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom doen die tussentijden het nog niet
Het wordt nu toch wel tijd..De eersten moeten ook binnen zijn nu..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:00 schreef mbn het volgende:
[..]
Ze denken waarschijnlijk dat er nog geen gekken zijn die het nu al zitten te F5en.
iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Er staan tijden..Eisel de snelste..Turpin nog niet binnen![]()
.
Lijkt me stug, hij startte om 15:58.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
zabriskie is toch allang binnen hoor, volgens radio tour
Dat was een tussentijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
zabriskie is toch allang binnen hoor, volgens radio tour
Zabriskie-Flores is nu al 2.56quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ben wel benieuwd hoe groot de verschillen tussen de no. 1 en no. laatst zullen zijn over 18 km.
Die spaart zich voor morgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef JohnDDD het volgende:
Kroon op 3.36 van Zabriskie 40e van de 40
Hij staat nu vierde, daar komen nog wel wat mannen overheen hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:09 schreef RayMania het volgende:
Shit, ik wou Galdeano nog kiezen, heb gewisseld.
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hij staat nu vierde, daar komen nog wel wat mannen overheen hoor
Er geldt een limiet van 25% in deze tijdrit. 18:40 voor Lance mag dus niet.quote:
Het zou mij énorm verbazen als ze iemand naar huis sturen vandaag als die buiten tijd aankomt ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:38 schreef BGN het volgende:
[..]
Er geldt een limiet van 25% in deze tijdrit. 18:40 voor Lance mag dus niet.
Ik denk dat ie wel veilig is
http://www.letour.fr/2005/TDF/LIVE/us/100/index.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:44 schreef Gelderland het volgende:
is er ook ergens online de voorlopige uitlag/tussenstand te vinden(met tijden)
Ik had eigenlijk niks anders verwacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is Zubeldia bagger zeg.
Proloog is max 8km, dit is 19 km. Ergo: dit is een tijdritquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
TIJDRIT, TIJDRIT, DIT IS GODDOMME DE vet langePROLOOG
Hij was meer dan 1 seizoen heel goed hoor, in 2000 won hij de Ronde van het Baskenland, werd 4de in de Classique des Alpes, 2de in de Dauphiné Libere en 10de in de Vuelta.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef 9christensen het volgende:
Ik snap niks van renners als Zubeldia. Die 1 jaar heel goed zijn en dan niks meer presteren
quote:
Stuk of 65 vertrekken, stuk of 80 op de streep schat ik. Dat kun je zelf ook zien natuurlijk op die linkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef Gelderland het volgende:
hoelang moeten ze nog? (hoeveel renners)
Herbert Dijkstra #3 (Goddank nog 1 dag?)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjonge jonge, Herbert stapelt fout op herhaling op kutinfo op fout, en dan gaat ie ff melden hoe je H/Gonchar uitspreekt![]()
Nederlanders in de tijdritquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Belachelijk dit, reclame op Eurosport, Eén is eruit, en Nederland 2 heeft interviews met Nederlanders (FUCK Nederlanders!!!) (EN ja ik ben er ook één)
Wordt het zo'n alweer zo'n tourquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:00 schreef Bobu het volgende:
Armstrong gaat Ullrich inhalen...tering
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond het wel een spannende tour die van 2005
Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ullrich, ga jij maar voor Vino rijden.
Och elke dag heb je de spanning van het heelblijven van Armstrong uiteraard. Bandenpech op een slecht moment, weerscondities tegen etcetera. Al die dagen de gele trui verdedigen, het wordt zwaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef Leatherface het volgende:
De Tour lijkt nu al beslist.
Er lijkt nauwelijks ruimte waar klimmers achterstand in kunnen halen.
Ja, tof manquote:
alleen in de herhalingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:06 schreef pfaf het volgende:
Gaf Ullrich nou weer een handje in de herhaling?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:07 schreef dronkeykong het volgende:
Is ie gisteren express door het raam gegaan om een smoes te hebben?
Hij wint niet eens de tijdrit, het mietjequote:
Wat een prutserquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wint niet eens de tijdrit, het mietje.
Precies, kan die landgenoot van hem de komende dagen zijn ploeg het snot voor de ogen laten rijden om die trui te verdedigen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef dronkeykong het volgende:
Hij heeft express ingehouden zodat ie niet in geel hoeft te rijden
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef Leatherface het volgende:
Vinokourov wordt dus de kopman van T - Mobile. Zoveel is duidelijk.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef dronkeykong het volgende:
Jan kan zijn abonnement ook wel opzeggen bij T-Mobile![]()
Ullrich moet tijd winnen in tijdritten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.
Zabriskie zat er natuurlijk wel aan te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehehe, Riis doet iets speciaals met de renners
Tuurlijk Herbert, ooit van een dopingkuurtje gehoord
En terecht. Vino gaat het geel pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef Leatherface het volgende:
Vinokourov wordt dus de kopman van T - Mobile. Zoveel is duidelijk.
Vino is sterker bergop, normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ullrich moet tijd winnen in tijdritten.
Niet altijd hoor, in het hooggebergte. Maar Vino is wel uitstekend in vorm, je kunt idd beter voor hem gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vino is sterker bergop, normaal gesproken.
Armstrong doet het dus geheel schoon. Knap hoor, ondanks die Fransen toch winnenquote:Lance Armstrong heeft vrijdag voor de tweede keer een dopingtest ondergaan. De Amerikaan werd bij verrassing bezocht door controleurs die, net als donderdag, bloed en urine afnamen en onderzochten op dopingmiddelen. Alleen Armstrong werd voor de tweede keer getest.
Armstrong sprak het vermoeden uit dat de tweede test een initiatief was van het Franse ministerie van Sportzaken. Minister Lamour van Sport ontkent dat.
Was hij diegene die vorig jaar nog enige bedreiging was voor Lance? Tot ie zo onderuit ging?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Iban Mayo. De schlemiel van de dag vind ik wel.
Vind ik niet. Ik denk dat die sowieso niet voor het klassement gaat, maar eerder voor een dagzege ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Iban Mayo. De schlemiel van de dag vind ik wel.
Schoon weet ik niet, met toelating van de dokter in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef okee6 het volgende:
[..]
Armstrong doet het dus geheel schoon. Knap hoor, ondanks die Fransen toch winnen
Quick Step - Innergetic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef dronkeykong het volgende:
Knaven wel maar voor welk team rijd deze?
Moet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, nu mag Armstrong morgen in het groen!
Hij is diegene inderdaad. Het valt mij op dat de bedreigingen van Armstrong het altijd moeten ontgelden. Beloki (zware val Tour 2003), Mayo (val kasseien Tour 2004), Hamilton (betrapt op doping, 2005), Ullrich (val training, 2005).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Was hij diegene die vorig jaar nog enige bedreiging was voor Lance? Tot ie zo onderuit ging?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, nu mag Armstrong morgen in het groen!
Valt wel op jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is diegene inderdaad. Het valt mij op dat de bedreigingen van Armstrong het altijd moeten ontgelden. Beloki (zware val Tour 2003), Mayo (val kasseien Tour 2004), Hamilton (betrapt op doping, 2005), Ullrich (val training, 2005).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |