Hij was meer dan 1 seizoen heel goed hoor, in 2000 won hij de Ronde van het Baskenland, werd 4de in de Classique des Alpes, 2de in de Dauphiné Libere en 10de in de Vuelta.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef 9christensen het volgende:
Ik snap niks van renners als Zubeldia. Die 1 jaar heel goed zijn en dan niks meer presteren
quote:
Stuk of 65 vertrekken, stuk of 80 op de streep schat ik. Dat kun je zelf ook zien natuurlijk op die linkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef Gelderland het volgende:
hoelang moeten ze nog? (hoeveel renners)
Herbert Dijkstra #3 (Goddank nog 1 dag?)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjonge jonge, Herbert stapelt fout op herhaling op kutinfo op fout, en dan gaat ie ff melden hoe je H/Gonchar uitspreekt![]()
Nederlanders in de tijdritquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Belachelijk dit, reclame op Eurosport, Eén is eruit, en Nederland 2 heeft interviews met Nederlanders (FUCK Nederlanders!!!) (EN ja ik ben er ook één)
Wordt het zo'n alweer zo'n tourquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:00 schreef Bobu het volgende:
Armstrong gaat Ullrich inhalen...tering
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond het wel een spannende tour die van 2005
Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ullrich, ga jij maar voor Vino rijden.
Och elke dag heb je de spanning van het heelblijven van Armstrong uiteraard. Bandenpech op een slecht moment, weerscondities tegen etcetera. Al die dagen de gele trui verdedigen, het wordt zwaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef Leatherface het volgende:
De Tour lijkt nu al beslist.
Er lijkt nauwelijks ruimte waar klimmers achterstand in kunnen halen.
Ja, tof manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |