quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:45 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind dat er een hoop Boogerd-etappes zijn dit jaar!
weinig HC bergen omdat er weinig aankomsten boven zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]en wij maar vloeken tijdens de Giro dat hij die had moeten rijden omdat hij nix in de Tour te zoeken heeft
trouwens weingen HC bergen dit jaar of ligt dat aan mij?
die kans zit er wel dik in dat Boogerd niks wint. Zie het eerder van Dekker en van Van Bon komen dan van een Mik "Il Prudento" Boogerdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:46 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop echt dat Boogerd een etappe kan pakken, gaat toch niet weer gebeuren dat ie een jaar weer niks wint...
Ja ik bedoelde eik dit hele seizoen. Vorig jaar won ie ook helemaal niks...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die kans zit er wel dik in dat Boogerd niks wint. Zie het eerder van Dekker en van Van Bon komen dan van een Mik "Il Prudento" Boogerd
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:52 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren, Valverde of Mc Gee? Als er tenminste geen groepje vooruit is...
[afbeelding]
Valverde in een sprint voor McGee als ze er beiden nog bijzitten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:52 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat hier gaat gebeuren, Valverde of Mc Gee? Als er tenminste geen groepje vooruit is...
[afbeelding]
Dat niet, maar dit is wel typisch zo'n etappe waarbij er een man of 20/30 samen aan kunnen komen. Dan geef ik mannen als Valverde, McGee en Rogers goede kansen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:17 schreef Suijk het volgende:
Natuurlijk begint NOS Radio Tour de France al om 14.00 uur.
das meestal wel ongeveer hetzelfde al die uitzendingenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:16 schreef BVO het volgende:
Eerste rijder start om 15:40, SS begint om 17:15.
Sporza en Eurosport weet ik niet. Lance Amrstrong start om 18:50 ofzo als laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |