Hij was meer dan 1 seizoen heel goed hoor, in 2000 won hij de Ronde van het Baskenland, werd 4de in de Classique des Alpes, 2de in de Dauphiné Libere en 10de in de Vuelta.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:51 schreef 9christensen het volgende:
Ik snap niks van renners als Zubeldia. Die 1 jaar heel goed zijn en dan niks meer presteren
quote:
Stuk of 65 vertrekken, stuk of 80 op de streep schat ik. Dat kun je zelf ook zien natuurlijk op die linkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:56 schreef Gelderland het volgende:
hoelang moeten ze nog? (hoeveel renners)
Herbert Dijkstra #3 (Goddank nog 1 dag?)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjonge jonge, Herbert stapelt fout op herhaling op kutinfo op fout, en dan gaat ie ff melden hoe je H/Gonchar uitspreekt![]()
Nederlanders in de tijdritquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef JohnDDD het volgende:
Belachelijk dit, reclame op Eurosport, Eén is eruit, en Nederland 2 heeft interviews met Nederlanders (FUCK Nederlanders!!!) (EN ja ik ben er ook één)
Wordt het zo'n alweer zo'n tourquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:00 schreef Bobu het volgende:
Armstrong gaat Ullrich inhalen...tering
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik vond het wel een spannende tour die van 2005
Dat lijkt me niet onverstandig.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ullrich, ga jij maar voor Vino rijden.
Och elke dag heb je de spanning van het heelblijven van Armstrong uiteraard. Bandenpech op een slecht moment, weerscondities tegen etcetera. Al die dagen de gele trui verdedigen, het wordt zwaarquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef Leatherface het volgende:
De Tour lijkt nu al beslist.
Er lijkt nauwelijks ruimte waar klimmers achterstand in kunnen halen.
Ja, tof manquote:
alleen in de herhalingquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:06 schreef pfaf het volgende:
Gaf Ullrich nou weer een handje in de herhaling?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:07 schreef dronkeykong het volgende:
Is ie gisteren express door het raam gegaan om een smoes te hebben?
Hij wint niet eens de tijdrit, het mietjequote:
Wat een prutserquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij wint niet eens de tijdrit, het mietje.
Precies, kan die landgenoot van hem de komende dagen zijn ploeg het snot voor de ogen laten rijden om die trui te verdedigen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:09 schreef dronkeykong het volgende:
Hij heeft express ingehouden zodat ie niet in geel hoeft te rijden
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef Leatherface het volgende:
Vinokourov wordt dus de kopman van T - Mobile. Zoveel is duidelijk.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef dronkeykong het volgende:
Jan kan zijn abonnement ook wel opzeggen bij T-Mobile![]()
Ullrich moet tijd winnen in tijdritten.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.
Zabriskie zat er natuurlijk wel aan te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehehehe, Riis doet iets speciaals met de renners
Tuurlijk Herbert, ooit van een dopingkuurtje gehoord
En terecht. Vino gaat het geel pakken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:10 schreef Leatherface het volgende:
Vinokourov wordt dus de kopman van T - Mobile. Zoveel is duidelijk.
Vino is sterker bergop, normaal gesproken.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:11 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik weet niet, Ullrich staat daar niet heel ver achter hoor.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ullrich moet tijd winnen in tijdritten.
Niet altijd hoor, in het hooggebergte. Maar Vino is wel uitstekend in vorm, je kunt idd beter voor hem gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:13 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Vino is sterker bergop, normaal gesproken.
Armstrong doet het dus geheel schoon. Knap hoor, ondanks die Fransen toch winnenquote:Lance Armstrong heeft vrijdag voor de tweede keer een dopingtest ondergaan. De Amerikaan werd bij verrassing bezocht door controleurs die, net als donderdag, bloed en urine afnamen en onderzochten op dopingmiddelen. Alleen Armstrong werd voor de tweede keer getest.
Armstrong sprak het vermoeden uit dat de tweede test een initiatief was van het Franse ministerie van Sportzaken. Minister Lamour van Sport ontkent dat.
Was hij diegene die vorig jaar nog enige bedreiging was voor Lance? Tot ie zo onderuit ging?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Iban Mayo. De schlemiel van de dag vind ik wel.
Vind ik niet. Ik denk dat die sowieso niet voor het klassement gaat, maar eerder voor een dagzege ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Iban Mayo. De schlemiel van de dag vind ik wel.
Schoon weet ik niet, met toelating van de dokter in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef okee6 het volgende:
[..]
Armstrong doet het dus geheel schoon. Knap hoor, ondanks die Fransen toch winnen
Quick Step - Innergetic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:15 schreef dronkeykong het volgende:
Knaven wel maar voor welk team rijd deze?
Moet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, nu mag Armstrong morgen in het groen!
Hij is diegene inderdaad. Het valt mij op dat de bedreigingen van Armstrong het altijd moeten ontgelden. Beloki (zware val Tour 2003), Mayo (val kasseien Tour 2004), Hamilton (betrapt op doping, 2005), Ullrich (val training, 2005).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:16 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Was hij diegene die vorig jaar nog enige bedreiging was voor Lance? Tot ie zo onderuit ging?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:18 schreef JohnDDD het volgende:
Hey, nu mag Armstrong morgen in het groen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |