Wel als hij zorgt dat hij tegen die tijd al op een half uur staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Valverde zal zo vroeg in de ronde nog niet weg mogen omdat hij nog wel redelijk de berg op kan. Denk niet dat Armstrong hem dan al laat gaan
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:44 schreef JohnDDD het volgende:
radio tour eh
op welke radiozender is dat zegmaar
radio 1?
Idd, snapte ik sowieso al niet. Radio Tour meldt vanaf de motor allerlei nieuwtjes van vooral Nederlanders in de bergetappes bijvoorbeeld en dat hoor je dan een half uur later op TV. Terwijl het gewoon collega's zijn..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:05 schreef Suijk het volgende:
Serieus John? Dat ze dat niet al veel eerder hebben gedaan zeg!!
idd gelukkig kunnen ze nu op de TV ook wat meer zeggen uit de koersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, snapte ik sowieso al niet. Radio Tour meldt vanaf de motor allerlei nieuwtjes van vooral Nederlanders in de bergetappes bijvoorbeeld en dat hoor je dan een half uur later op TV. Terwijl het gewoon collega's zijn..
Bron: http://www.wielernieuws.nlquote:Quick-Step-ploegeider Patrick Lefevere is woedend omdat zijn pupil Patrik Sinkewitz deze week besloot om voor drie jaar naar T-Mobile te verkassen. "Had ik Sinkewitz alsnog in de Tourploeg kunnen vervangen, dan deed ik het onmiddellijk. Die Duitser is een valsspeler pur sang.", sprak Lefevere woedend.
Lefevere vertelde aan de Belgische krant 'Het Nieuwsblad': "Woordbreuk in de overtreffende trap is deze transfer. Had ik Sinkewitz alsnog in de Tourploeg kunnen vervangen, dan deed ik het onmiddellijk. Die Duitser is een valsspeler pur sang. Ik had een akkoord met zijn manager Tony Rominger en e-mails van die Sinkewitz zelf waarin hij bevestigde dat hij tijdens de Tour een nieuw akkoord voor twee jaar zou tekenen. Hij heeft me gewoon misbruikt om in de Tourploeg te raken. Excuses zijn niet op hun plaats."
"Ik praat niet meer met Sinkewitz. Of toch, ik ga hem eerst nog eens goed uitschijten in zijn gezicht. Hij moet niet de minste steun in ons team verwachten. Die Sinkewitz is 25 jaar. Wordt hij niet geschorst, of overkomt hem geen accident, dan moet hij nog een achttal jaar koersen. Het wiel is rond en draait voort en dit is al bij al een kleine wereld. Ik kom hem dus wel nog tegen."
quote:"Ik praat niet meer met Sinkewitz. Of toch, ik ga hem eerst nog eens goed uitschijten in zijn gezicht. Hij moet niet de minste steun in ons team verwachten.
Alleen Lefevre loopt te zeiken, maar Lefevre is dan ook een loser. Renners onderling begrijpen dit wel. Als je ergens anders meer kunt verdienen en meer mogelijkheden ziet, dan verkas je.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:57 schreef Butra het volgende:
Dat wordt gezellig in het Quick-Step hotel.
Lefevre kennende heeft dat tuurlijk zo gezegd. En sinkewitz doet niks fout want het is Lefevre zelf die het zover heeft laten komen. Vorig jaar immers was Sinkewitz ook al zeker van de tourploeg dat had Lefevre hem toegezegd. En toen werd die op laatste moment ook vervangen terwijl hij de r/v duitsland won. Ik denk dat Sinkewitz wel beargumentering genoeg heeft om Lefevre terug af te kafferenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me niet dat Lefevre het in die bewoordingen heeft gezegd. Al gaat Sinkewitz natuurlijk geen fijne Tour tegemoet zo.
We kunnen vanmiddag al zien of Sinkewitz een ploegleiderswagen meekrijgt. En als die zo tegen Sinkewitz doet meot die ook zo tegen Rogers beginnen. Lefevre is zoals Cherrymoon al zegt een grote loser een bleiter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:11 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien geeft Lefevre ook wel geen eten en drinken meer aan Sinkewitz
die gast komt straks bij t-mobile bedelen
Mart doet toch geen live meerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Dijkstra zit op twee, althans dat hoorde ik Smeets gister zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |