abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28387985
Vandaag nam premier Jan Peter Balkenende een wit armbandje in ontvangst tegen "de armoede in de wereld". Ben benieuwd waar z'n oranje bandje is gebleven (tegen zinloos geweld?) die kon ik namelijk nergens bekennen. Waarom liegt onze premier toch overal omheen? Dat bandje is hij over een paar dagen weer vergeten. Ik had liever gezien dat hij het kansloze zoveelste bandje weigerde, omdat die bandjesgekte maar eens over moest zijn. En dat armoedebestrijding in de derde wereld vechten tegen de bierkaai is. Dat armoede er is, alleen maar groter wordt en zal blijven bestaan. Lekker hard doch eerlijk (wat een christelijk iemand toch moet beamen).

Wat zou jij eens willen dat Balkenende zegt of doet?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:15:48 #2
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28388048
Een ander kapsel! of aftreden natuurlijk. Hoewel hij er de laatste tijd niet op achteruit is gegaan (qua premier zijn dan bedoel ik)
pi_28388117
Ik ga aftreden en ga op een universiteit werken of zo (volgens mij is het wel een pienter mannetje, en zal hij wel wetenschappelijke kwaliteiten hebben, maar hij heeft de uitstraling van een appelgebakje)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_28388423
Dat hij zegt: Ik stop ermee! en in huilen uitbarst.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:42:30 #5
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_28388994
Dat hij moet opstappen en de rest van leven naar een psychiater
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:43:56 #6
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28389045
Ik wil dat hij de bloemetjesdans doet met zijn lul uit zijn broek terwijl hij schuine moppen over wilders vertelt aan het koningshuis.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_28389053
Ander kapsel, andere bril, assertiviteitstraining. Beetje harder worden mag wel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28389232
Nog beter zal zijn: vaarwel onderdanen, en dan een kogel door z'n hoofd schiet.
Fiets
pi_28390170
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Vind je dat nou een zinnige opmerking? Behalve het zeer lage gehalte aan realiteit ontbreekt het aan onderbouwing.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_28390199
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Vind je dat nou een zinnige opmerking? Behalve het zeer lage gehalte aan realiteit ontbreekt het aan onderbouwing.
het was ook niet al te serieus bedoelt hoor
Fiets
pi_28390347
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef pberends het volgende:
Vandaag nam premier Jan Peter Balkenende een wit armbandje in ontvangst tegen "de armoede in de wereld". Ben benieuwd waar z'n oranje bandje is gebleven (tegen zinloos geweld?) die kon ik namelijk nergens bekennen. Waarom liegt onze premier toch overal omheen? Dat bandje is hij over een paar dagen weer vergeten. Ik had liever gezien dat hij het kansloze zoveelste bandje weigerde, omdat die bandjesgekte maar eens over moest zijn.
En wat denk je dat de koppen in de media zouden zijn? Nu al wordt er aan de lopende band kwaad over hen gesproken, terwijl hij gewoon het regeerakkoord uitvoert, weliswaar niet erg consequent, dat is voor verbetering vatbaar.
quote:
En dat armoedebestrijding in de derde wereld vechten tegen de bierkaai is. Dat armoede er is, alleen maar groter wordt en zal blijven bestaan. Lekker hard doch eerlijk (wat een christelijk iemand toch moet beamen).
Zie je het al voor je? De koppen? Balkenende keiharde asociale egoïst! (het laatste vind ik trouwens een goed eigenschap, iedereen is het maar lult daar hypocriet omheen)
quote:
Zijn beleid meer consequent doorvoeren en een verkooptraining volgen om aan het publiek duidelijk te maken dat het allemaal echt wel klopt.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_28390483
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:23 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

En wat denk je dat de koppen in de media zouden zijn? Nu al wordt er aan de lopende band kwaad over hen gesproken, terwijl hij gewoon het regeerakkoord uitvoert, weliswaar niet erg consequent, dat is voor verbetering vatbaar.
[..]

Zie je het al voor je? De koppen? Balkenende keiharde asociale egoïst! (het laatste vind ik trouwens een goed eigenschap, iedereen is het maar lult daar hypocriet omheen)
[..]

Zijn beleid meer consequent doorvoeren en een verkooptraining volgen om aan het publiek duidelijk te maken dat het allemaal echt wel klopt.
En dat ie zich wat minder van de media aantrok .
  vrijdag 1 juli 2005 @ 15:38:01 #13
33189 RM-rf
1/998001
pi_28390800
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef pberends het volgende:

Ik zou het best interssant vinden als Balkenende een langer interssant interview zou geven over zijn persoon...

Volgens mij leidt hij een beetje onder een 'Vader des Volks'-imago van de functie van Minister president ... voorgangers als Lubbers, Kok of Colijn hadden dat sterk, een behoorlijke authoritaire uitstraling, waarbij kritiek bijna ongepast was en niet hardop uitgesproken werd ...
een persoon waarbij de representatie opeens heel belangrijk geworden is, terwijl anderen eigenlijk het beleid vormen, is dan de minister president dan enkel 'het gezicht' daarvoor is (Kok heeft bv volgens mij vanaf 1992 geen flikker meer gedaan, anders dan mokkend de 'neuzen in de dezelfde richting te houden, eerst met veel gemak, de laatste 4 jaar onder dwang)

Balkenende is echter niet zo'n 'vader-figuur', en eigenlijk is dat best prettig, gewoon een kundige politicus, die leiding geeft aan een groep mensen die poogt een specifiek programma uit te voeren... zo'n Imago zou voor Balkenende beter geschikt zijn en imho ook best passen....

Balkenende is nu precies zo'n politicus die een tijdje terug mensen graag wilden zien, geen 'representatieve' grijze muizen, maar gewoon een ongecompliveerd vriendelijke menselijk persoon.
Dat van dat polsbandje is inderdaad zo, dat moet die man niet 'officieel gaan aannemen' daarmee maak je zijn politieke functie een beetje belachelijk, maar dat is niet de fout van balkenende, wel heel sterk de fout van het team dat achter hem staat, zijn publieke optreden regelt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_28390898
Ik zou willen dat hij een keertje niets zei.
Dat zou een stuk beter zijn voor de Nederlandse politiek. Niemand heeft wat aan zijn gebrabbel.
"Ik kom jullie dames en heren leren om niet iedereen over een kam te scheren"
pi_28391692
Dat ie z'n ontslag indient....of nog liever, dat ie Verdonk eigenhandig het binnenhof uit schopt!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:16:44 #16
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28393830
Ik zou willen dat hij een sterke autoritaire houding aannam en die vuige linksen eens goed de les las door eerst de publieke omroep in zijn geheel op te doeken om vervolgens radicale moslims te bewapenen om een excuus te hebben om ze (de moslims) allemaal het land uit te gooien, al dan niet levend.
  maandag 4 juli 2005 @ 08:20:44 #17
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28466114
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Of hij kan je moeder zwangerketsen om te kijken of die gleuf uberhaupt in staat is iets normaals te werpen.
Say your prayers
pi_28466262
Ik zou willen dat ie zijn snikkel uit zijn broek haalt en zegt: "George W sabbel jij mij maar eens flink achter het randje... misschien dat je mijn naam dan niet meer vergeet"!

Dan krijgt het CDA mijn stem voortaan!
  maandag 4 juli 2005 @ 08:59:06 #19
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_28466385
"Weet je Ferry, eigenlijk heb ik altijd als ik bij jou zit last van een stijve pik."

Dat zou ik wel es willen horen.
pi_28467720
Hij zou moeten zeggen: 'Vanaf nu ga ik net zo veel drukte maken om schrijnende situaties in NL aan te pakken als toen De Gucht de waarheid sprak.
Te beginnen in bejaardenhuizen, waar nu mensen verwaarloost worden omdat we een waardeloos beleid hebben gevoerd.
Het geld wordt gehaald bij topmanagers die zichzelf ieder jaar meer loon toeschuiven en zelf nauwelijks risico lopen. NL wordt dan gelijk wat meer ondernemend en innovatief.'
pi_28468090
Ik zou wel eens willen dat ie doet wat ie zegt!
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 10:53:44 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28468527
ik zou willen dat hij een keer naar Wilders zijn zetel loopt en hem spontaan in elkaar begint te slaan ... en daarna aftreed, dan kan Zalm aan de gang zonder die smurf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 4 juli 2005 @ 11:43:19 #23
61927 DaveM
uitgefokt
pi_28469855
- Dat hij minder hypocriet wordt.
- Dat hij eens betere argumenten geeft voor z'n beleid ipv zich te verschuilen achter blaatverhaaltjes, algemeenheden en stokpaardjes (zoals bv. het huil-argument dat zijn beleid toevallig de enige manier zou zijn om de toekomst van onze kinderen veilig te stellen ).
- Dat hij uitlegt waarom een kabinet met het CDA als grootste partij voor 90% VVD-beleid uitvoert.

Of gewoon dat hij aftreedt natuurlijk.
pi_28470136
Krijg allemaal ongezien de tyfus. Waarom moet een premier uitstraling hebben??
  maandag 4 juli 2005 @ 12:09:49 #25
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_28470822
als iemand met CDA in zijn naam die vraag stelt, dan ga ik al niet eens meer antwoorden.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:24:12 #26
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28471365
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij zou moeten zeggen: 'Vanaf nu ga ik net zo veel drukte maken om schrijnende situaties in NL aan te pakken als toen De Gucht de waarheid sprak.
Te beginnen in bejaardenhuizen, waar nu mensen verwaarloost worden omdat we een waardeloos beleid hebben gevoerd.
Het geld wordt gehaald bij topmanagers die zichzelf ieder jaar meer loon toeschuiven en zelf nauwelijks risico lopen. NL wordt dan gelijk wat meer ondernemend en innovatief.'
Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.
Say your prayers
pi_28472137
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef Sickie het volgende:

[..]

Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.
Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.
Lekker popie jopie om te willen scoren met een oneliner. Zo ontzettend Fortuyn.
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 15:30:45 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28478643
ja we moeten naar een communistische heilstaat toe, iedereen die veel geld verdiend heeft het gedaan en moet dan ook gewoon betalen voor de rest, dan zitten we binnen de kortste keren met debiele topmanagers die nix verdienen en dan is onze economie binnen no-time er weer bovenop toch?

en het hoeft niet eens bij topmanagers te blijven, topsporters mogen ook best schuiven, dan blijven ze vast wel in Nederland spelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:09:18 #29
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28480071
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.
Lekker popie jopie om te willen scoren met een oneliner. Zo ontzettend Fortuyn.
Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.
Say your prayers
pi_28484954
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.
Dat heb ik niet gezegd
pi_28485195
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:30 schreef sp3c het volgende:
ja we moeten naar een communistische heilstaat toe, iedereen die veel geld verdiend heeft het gedaan en moet dan ook gewoon betalen voor de rest, dan zitten we binnen de kortste keren met debiele topmanagers die nix verdienen en dan is onze economie binnen no-time er weer bovenop toch?

en het hoeft niet eens bij topmanagers te blijven, topsporters mogen ook best schuiven, dan blijven ze vast wel in Nederland spelen
Dat heb ik ook niet gezegd
Maar ik zou wel eens een discussie over 'loon naar werken' willen zien in die sector. Dat zou best eens een prima invloed op onze economie kunnen hebben.
pi_28507596
Ik heb het liefst dat ie gewoon z'n mond houdt en niet meer op tv verschijnt. Ik begin me al te ergeren als z'n kop in beeld komt en dat wordt alleen maar erger als ie er ook nog bij gaat praten. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ie iedere keer hetzelfde zegt.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:36:19 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28518460
Ik zou het liefst hem samen met Ali B willen zien en dan een geweldig supervetcool rapnummer maken .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28518755
Balkenende: ik beken ik ben een ontsnapte TBS er die de samenleving naar de klote wilde helpen.
Nu het me bijna gelukt is heb ik toch wel spijt.
Mag ik nu weer naar mijn cel?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:25:50 #35
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28549557
Biertje?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')