Vind je dat nou een zinnige opmerking? Behalve het zeer lage gehalte aan realiteit ontbreekt het aan onderbouwing.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Nog beter zal zijn: vaarwel onderdanen, en dan een kogel door z'n hoofd schiet.
het was ook niet al te serieus bedoelt hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vind je dat nou een zinnige opmerking? Behalve het zeer lage gehalte aan realiteit ontbreekt het aan onderbouwing.
En wat denk je dat de koppen in de media zouden zijn? Nu al wordt er aan de lopende band kwaad over hen gesproken, terwijl hij gewoon het regeerakkoord uitvoert, weliswaar niet erg consequent, dat is voor verbetering vatbaar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef pberends het volgende:
Vandaag nam premier Jan Peter Balkenende een wit armbandje in ontvangst tegen "de armoede in de wereld". Ben benieuwd waar z'n oranje bandje is gebleven (tegen zinloos geweld?) die kon ik namelijk nergens bekennen. Waarom liegt onze premier toch overal omheen? Dat bandje is hij over een paar dagen weer vergeten. Ik had liever gezien dat hij het kansloze zoveelste bandje weigerde, omdat die bandjesgekte maar eens over moest zijn.
Zie je het al voor je? De koppen? Balkenende keiharde asociale egoïst! (het laatste vind ik trouwens een goed eigenschap, iedereen is het maar lult daar hypocriet omheen)quote:En dat armoedebestrijding in de derde wereld vechten tegen de bierkaai is. Dat armoede er is, alleen maar groter wordt en zal blijven bestaan. Lekker hard doch eerlijk (wat een christelijk iemand toch moet beamen).
Zijn beleid meer consequent doorvoeren en een verkooptraining volgen om aan het publiek duidelijk te maken dat het allemaal echt wel klopt.quote:Wat zou jij eens willen dat Balkenende zegt of doet?
En dat ie zich wat minder van de media aantrokquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:23 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En wat denk je dat de koppen in de media zouden zijn? Nu al wordt er aan de lopende band kwaad over hen gesproken, terwijl hij gewoon het regeerakkoord uitvoert, weliswaar niet erg consequent, dat is voor verbetering vatbaar.
[..]
Zie je het al voor je? De koppen? Balkenende keiharde asociale egoïst! (het laatste vind ik trouwens een goed eigenschap, iedereen is het maar lult daar hypocriet omheen)
[..]
Zijn beleid meer consequent doorvoeren en een verkooptraining volgen om aan het publiek duidelijk te maken dat het allemaal echt wel klopt.
Ik zou het best interssant vinden als Balkenende een langer interssant interview zou geven over zijn persoon...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:13 schreef pberends het volgende:
Wat zou jij eens willen dat Balkenende zegt of doet?
Of hij kan je moeder zwangerketsen om te kijken of die gleuf uberhaupt in staat is iets normaals te werpen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Nog beter zal zijn: vaarwel onderdanen, en dan een kogel door z'n hoofd schiet.
Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.quote:Op maandag 4 juli 2005 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij zou moeten zeggen: 'Vanaf nu ga ik net zo veel drukte maken om schrijnende situaties in NL aan te pakken als toen De Gucht de waarheid sprak.
Te beginnen in bejaardenhuizen, waar nu mensen verwaarloost worden omdat we een waardeloos beleid hebben gevoerd.
Het geld wordt gehaald bij topmanagers die zichzelf ieder jaar meer loon toeschuiven en zelf nauwelijks risico lopen. NL wordt dan gelijk wat meer ondernemend en innovatief.'
Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef Sickie het volgende:
[..]
Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.
Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.
Lekker popie jopie om te willen scoren met een oneliner. Zo ontzettend Fortuyn.
Dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Sickie het volgende:
[..]
Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op maandag 4 juli 2005 15:30 schreef sp3c het volgende:
ja we moeten naar een communistische heilstaat toe, iedereen die veel geld verdiend heeft het gedaan en moet dan ook gewoon betalen voor de rest, dan zitten we binnen de kortste keren met debiele topmanagers die nix verdienen en dan is onze economie binnen no-time er weer bovenop toch?
en het hoeft niet eens bij topmanagers te blijven, topsporters mogen ook best schuiven, dan blijven ze vast wel in Nederland spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |