abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 12:24:12 #26
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28471365
quote:
Op maandag 4 juli 2005 10:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hij zou moeten zeggen: 'Vanaf nu ga ik net zo veel drukte maken om schrijnende situaties in NL aan te pakken als toen De Gucht de waarheid sprak.
Te beginnen in bejaardenhuizen, waar nu mensen verwaarloost worden omdat we een waardeloos beleid hebben gevoerd.
Het geld wordt gehaald bij topmanagers die zichzelf ieder jaar meer loon toeschuiven en zelf nauwelijks risico lopen. NL wordt dan gelijk wat meer ondernemend en innovatief.'
Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.
Say your prayers
pi_28472137
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef Sickie het volgende:

[..]

Topmanagers opereren met name in de private sector en daar heeft de overheid geen drol mee te maken. Wel lekker popie jopie om elke keer maar weer te mekkeren over topmanagers, maar zo ontzettend SP.
Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.
Lekker popie jopie om te willen scoren met een oneliner. Zo ontzettend Fortuyn.
  Moderator maandag 4 juli 2005 @ 15:30:45 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28478643
ja we moeten naar een communistische heilstaat toe, iedereen die veel geld verdiend heeft het gedaan en moet dan ook gewoon betalen voor de rest, dan zitten we binnen de kortste keren met debiele topmanagers die nix verdienen en dan is onze economie binnen no-time er weer bovenop toch?

en het hoeft niet eens bij topmanagers te blijven, topsporters mogen ook best schuiven, dan blijven ze vast wel in Nederland spelen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 4 juli 2005 @ 16:09:18 #29
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_28480071
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Weleens van het fenomeen belasting gehoord? Mensen die over topmanagers mekkeren hebben in mijn ogen groot gelijk. Zeker als je daar de verschraling van de samenleving tegenover zet.
Lekker popie jopie om te willen scoren met een oneliner. Zo ontzettend Fortuyn.
Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.
Say your prayers
pi_28484954
quote:
Op maandag 4 juli 2005 16:09 schreef Sickie het volgende:

[..]

Het is nog veel meer popie jopie om de verschraling van de samenleving toe te dichten aan topmanagers. Zo ontzettend Marijnissen.
Dat heb ik niet gezegd
pi_28485195
quote:
Op maandag 4 juli 2005 15:30 schreef sp3c het volgende:
ja we moeten naar een communistische heilstaat toe, iedereen die veel geld verdiend heeft het gedaan en moet dan ook gewoon betalen voor de rest, dan zitten we binnen de kortste keren met debiele topmanagers die nix verdienen en dan is onze economie binnen no-time er weer bovenop toch?

en het hoeft niet eens bij topmanagers te blijven, topsporters mogen ook best schuiven, dan blijven ze vast wel in Nederland spelen
Dat heb ik ook niet gezegd
Maar ik zou wel eens een discussie over 'loon naar werken' willen zien in die sector. Dat zou best eens een prima invloed op onze economie kunnen hebben.
pi_28507596
Ik heb het liefst dat ie gewoon z'n mond houdt en niet meer op tv verschijnt. Ik begin me al te ergeren als z'n kop in beeld komt en dat wordt alleen maar erger als ie er ook nog bij gaat praten. En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ie iedere keer hetzelfde zegt.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 5 juli 2005 @ 17:36:19 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28518460
Ik zou het liefst hem samen met Ali B willen zien en dan een geweldig supervetcool rapnummer maken .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_28518755
Balkenende: ik beken ik ben een ontsnapte TBS er die de samenleving naar de klote wilde helpen.
Nu het me bijna gelukt is heb ik toch wel spijt.
Mag ik nu weer naar mijn cel?
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:25:50 #35
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_28549557
Biertje?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')