wat nou weer?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:03 schreef rubbereend het volgende:
al gesoliciteerd SCH?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
Lelijke mannen met haar op hun tanden gezocht
NWS mods gezocht!
tssssquote:
bang voor verantwoordelijk heet datquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geboren om in de oppositie te zitten![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bang voor verantwoordelijk heet dat
hopelijk lossen ze dat snel opquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
FOK! downtime (deel heleboel)
Das geburt.
Trusteh gebelSCHeerde knietje.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:37 schreef SCH het volgende:
ik ga nog maar eens slapen proberen, over 5 uurtjes gaat de wekker
Forum bokte.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:11 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is bijna dubbel Digger....
Huis....
Mogguh Bjoro,quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:44 schreef Bjoro het volgende:
Geen nieuws uit het Hoofddorpse !
Mogguh !
de jeugd van tegenwoordig gaat steeds late naar bedquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
NEEEEEE, klote titel. Punt uit...
behalve op de weg dan......stukje van een km of 4 een kwartier over gedaan !quote:
Appartementquote:Op donderdag 30 juni 2005 08:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Forum bokte.
maaruh flat, app, huis?
waar?
per wanneer?
niet geheel verrassend natuurlijk....quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:05 schreef Bjoro het volgende:
aanklacht tegen v Persie blijkt vals !
??quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:05 schreef Bjoro het volgende:
aanklacht tegen v Persie blijkt vals !
we serveren vandaag alleen schildpaddensoepquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:03 schreef Bjoro het volgende:
*besteld 1 portie escargottes
Met een Traagschuim dessertquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
we serveren vandaag alleen schildpaddensoep
Maar volgens mij is het nog van dit nieuws "......................."quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef Bjoro het volgende:
was net op het journaal van die aanklacht tegen v Persie !
zolang je Bjoro niet als officiele bronvermelding gebruikt is er toch niets aan de hand.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
Maar volgens mij is het nog van dit nieuws "......................."
Das een mooie gemiddelde....quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
2 minuten voordat een post daadwerkelijk is gepost
van de schildpad van Henk Westbroek?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
we serveren vandaag alleen schildpaddensoep
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
* SCH zit thuis met knieblesSCHure - kan ineens nauwelijks nog lopen en doet heel erg aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
* SCH zit thuis met knieblesSCHure - kan ineens nauwelijks nog lopen en doet heel erg aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
Auw... gisteren wezen sporten ?? of schoot het er opeens in ??/quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde het ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:
is MrD vannancht nog aan t dweilen geweest eigenlijk? Het zag er erg nat uit daar in Gorinchem
Dat was het ook, maar in de buitenwijken met tuinen en plantsoenen kan het water nog redelijk weg, in het centrum totaal niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:
is MrD vannancht nog aan t dweilen geweest eigenlijk? Het zag er erg nat uit daar in Gorinchem
M'n geboortestadquote:
Draaide dinsdag een beetje weg maar leek niet erg - gisteravond ineens helemaal misquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Auw... gisteren wezen sporten ?? of schoot het er opeens in ??/
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Draaide dinsdag een beetje weg maar leek niet erg - gisteravond ineens helemaal mis
Kusjes helpen wel hoor
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
Nu gaat iedereen posten als een malle en ligt die er over 10 minuten weer uit.
Even kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bierleverancier, het einde van de vorige Hools gelezen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef JaWi het volgende:
Godverdomme!
!
Gelukkig stond in de kleine lettertjes dat berichten na 0.00 s'avonds niet meetelden en op waarheid berusten he. Zullen we het maar op 1 krat houden, af te halen / op te drinken op de volgende meet
?
ik ga nooit meer dronken posten, ik ga nooit meer dronken posten, ik ga nooit meer dronken posten
als ze net zo snel gaat als Fok nu is ziet het er prima utiquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:00 schreef Bjoro het volgende:
nu fok het weer doet, kan mw bjoro ook wel beginnen denk ik zo !!!!!!!!!!
Hehe, ja dat is die nacht geweest. Even teruglezenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deal, k ben snel tevreden
het duurde ff voordat k m vond amar k wist dat t toen in die belachelijke nacht was dat we met een paar nachthoolers een hele Hools vol hadden gemaakt
vriend Cultheld was er ook bij en Popolon natuurlijk ookquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hehe, ja dat is die nacht geweest. Even teruglezen.
Dat was met jou, dg en nog een paar, als het niet 2 hools waren.
tsssquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef JaWi het volgende:
Met grote nadruk maakte Feyenoord donderdagochtend bekend dat Salomon Kalou niet naar PSV zal vertrekken.![]()
![]()
.
ach veel sterker kunnen we ook niet worden, we zijn al bij de beste 4 van Europa.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Ik vind het prima als Kalou niet gaat, PSV niet sterker, Feyenoord ook niet. Feyenoord veel zwakker zou haast zielig worden, mits mogelijk.
* JaWi zo maar even naar sportschool gaat
idd maar ik zit gewoon op het moment te wachten dat alles in elkaar klaptquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef appelsientje het volgende:
Hey Hools gaat nog steeds snel
Tjonge...
Incidentjequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach veel sterker kunnen we ook niet worden, we zijn al bij de beste 4 van Europa.
Ik dus ook... maar het ziet er nog steeds heel goed uit....quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar ik zit gewoon op het moment te wachten dat alles in elkaar klapt
betwijfel t, vrijdagavond is lastigquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Incidentje.
Van mij mag het nieuwe seizoen trouwens beginnen.
Gaan er nog hools naar de JC schaal?
Ik ben dan in Sneek, maar ik reis misschien wel even op en neer.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
betwijfel t, vrijdagavond is lastig
k ga de volgende dag naar dance valleyquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben dan in Sneek, maar ik reis misschien wel even op en neer.
Misschien ook wel niet.
Een krat, en nog wat. Maar goed, we houden het maar op de krat nuquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was de weddenschap eigenlijk JaWi?
Nee, dat was een andere kratquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
De Edgar Davids weddenschap?
Jawi dacht mij 16 juni nigehaald te hebben, als het daarvoor zou gebeuren kreeg hij een krat plus een flesje voor elke dag eerder en na 16 juni zou ik een krat krijgen plus een fles voor elke dag laten. En vooralsnog lig ik dik 3.000 posts voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een krat, en nog wat. Maar goed, we houden het maar op de krat nu.
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWiquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawi dacht mij 16 juni nigehaald te hebben, als het daarvoor zou gebeuren kreeg hij een krat plus een flesje voor elke dag eerder en na 16 juni zou ik een krat krijgen plus een fles voor elke dag laten. En vooralsnog lig ik dik 3.000 posts voor
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan nu natuurlijk weer een flauwe opmerking gaan maken over neuzen die altijd grote praatjes hebben maar ze nooit waar kunnen maken...
Maar dat doe ik maar niet![]()
want als er 1 groep mensen stilletjes toe moet kijken natuurlijk, zijn het wel onze vrienden onze uit den Boschquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan nu natuurlijk weer een flauwe opmerking gaan maken over neuzen die altijd grote praatjes hebben maar ze nooit waar kunnen maken...
Maar dat doe ik maar niet![]()
We hebben het dan ook niet over de toestand waarin die gesloten isquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWi
dat was toen in de tijd dat JaWi makkelijk 200 a 300 posts per dag hadquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWi
volgende keer voor elke weddenschap een blaastestquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over de toestand waarin die gesloten is.
Oke ik had dus een keer een vrijgzellenfeest... en toen gingen we klimmen.. maar ik had geen t-shirt meer.. alleen die van PSV.. dus ach die had ik maar meegenomen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga de volgende dag naar dance valleymisschien dan eerst 's avond naar de Arena dan naar Rotterdam bij mn zusje pitten en vervolgens naar DV. Maarja in een PSV shirt door Rotterdam lopen.....
maar mijn zusje woont midden in Rotterdam, die gok ga ik echt niet nemenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik had dus een keer een vrijgzellenfeest... en toen gingen we klimmen.. maar ik had geen t-shirt meer.. alleen die van PSV.. dus ach die had ik maar meegenomen...
Wat bleek... gingen we klimmen in Amsterdam..... stond ik daar met mijn PSV shirt
Maar ik leef nog
die bediening met zn tong uit zn mond slaapt nog, die heeft pas dienst vanaf 16.00quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KAN IK HIER GODVERDOMME NOG EEN BAK KOFFIE KRIJGEN IN DIT KUFCAFE, OF HOE ZIT DAT? WIE IS DIE KEREL IN DE BEDIENING DIE CONTINUE MET ZN TONG UIT ZN BEK LOOPT, HEEL IRRITANT
Je hebt je capslock aan Boez.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KAN IK HIER GODVERDOMME NOG EEN BAK KOFFIE KRIJGEN IN DIT KUFCAFE, OF HOE ZIT DAT? WIE IS DIE KEREL IN DE BEDIENING DIE CONTINUE MET ZN TONG UIT ZN BEK LOOPT, HEEL IRRITANT
Nee dat is verstandigquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar mijn zusje woont midden in Rotterdam, die gok ga ik echt niet nemen
Ik was aan het schreeuwenquote:
Ik heb het zeker 3 dagen volgehoudenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog, dat hou je als je geen AMD heet niet vol...
kufcafe?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Is er niks betersquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
speciaal voor Boez is er net een koffiedame aangenomen;
[afbeelding]
En direct weer ontslagenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
speciaal voor Boez is er net een koffiedame aangenomen;
[afbeelding]
Je weet niet watskeburtquote:
op zo'n korte termijn kon het uitzendbureau nix beters leverenquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef tong80 het volgende:
Goeimorgen.
Heel de nacht niet geslapen, samen met Breuls het firerack op de callamiteitenserver gerepareerd. Nou ja samen hij keek toe. Heeft helemaal geen verstand van de nieuwe develaper. Kwam er weer op neer dat ie met het ouderwetse systeem aan het knoeien is geweest. Dankzij m'n cursus, die nu eenmaal noodzakelijk is in de zich steeds vernieuwende IT-branche, had ik het al snel gezien. Nieuwe tools aangeknoopt, briefcase-schade hersteld, point-indexatie terug gemoved in de Loopbase ( De GLM-versie ) en hoppa.
Koffie graag, zwart.
Ja dat merk je duidelijk... tjonge die cursuc helpt echtquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:48 schreef tong80 het volgende:
Goeimorgen.
Heel de nacht niet geslapen, samen met Breuls het firerack op de callamiteitenserver gerepareerd. Nou ja samen hij keek toe. Heeft helemaal geen verstand van de nieuwe develaper. Kwam er weer op neer dat ie met het ouderwetse systeem aan het knoeien is geweest. Dankzij m'n cursus, die nu eenmaal noodzakelijk is in de zich steeds vernieuwende IT-branche, had ik het al snel gezien. Nieuwe tools aangeknoopt, briefcase-schade hersteld, point-indexatie terug gemoved in de Loopbase ( De GLM-versie ) en hoppa.
Koffie graag, zwart.
Het is een investering die nu al rendabel is.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat merk je duidelijk... tjonge die cursuc helpt echt
Idd.... zonder dat .... geen Fok...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een investering die nu al rendabel is.
Tong voor FAquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd.... zonder dat .... geen Fok...
Tong voor mod
Dank jequote:Op donderdag 30 juni 2005 13:50 schreef Bjoro het volgende:
Tong heeft wel een bakkie verdient !!!![]()
Hulde aan de Tong![]()
geeft !
en ook meteen maar eengeeft aan die schreeuwlelijk met dat tennisracket om zijn nek gevouwen !
kan iemand ff een zaagje pakken, dan verwijder ik het wel ff, dat racket dan he![]()
ze houdt alles binnen !quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dank je
Hoe is het met mevrouw Bjoro, houdt ze het nog een beetje?
Ik ben gekke Johan niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef SCH het volgende:
Ik neem de nieuwe Johan mee
Tong, kom je zo vegen?
quote:Props voor de Heist Rocker en de watskeburt
Watskebizzy bizzle rob robber
Mensen praten serieus, maar ze weten van geen ene k**rmoer watskeburt
Maar dr gebeurt veel, serieus
Komen die vocalen nog of moet ik beginnen?
REFREIN:
Je bent een sjembek dat zeurt
Maar je weet niet watskeburt
Je bent een MC dat front
Maar je komt niet tot de grond
Je bent een MC met crown
Maar je weet niet wats met jou
Je bent een sjembek zonder klauw
En je bent niet 'bout it 'bout
VIEZE FUR:
Ok Vieze Freddy is aan de beurt
Vieze Freddy, alsof je dat niet wist
En ik drink tot de motherfucking fles leeg is
Heb pas doekoe als ik bierflesjes inwissel
Dan ben ik pas stang yo *uhh*, fo' shizzle
Je lacht maar ik maak hier geen motherfucking grappen
Je zuigt mn pik, je kan een lauw biertje tappen
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
Ook geen Busta bust maar ik breek wel je nek *ehehehehehe*
Komt alleen uit m'n achterste
Moeders met dochters ze verachten me
Ben van Baksteen. alsof je dat niet ruikt
Want de één is dik en de ander gebruikt
Ik ben tuig, van de eerste klasse
En je wast je handen al tijdens het plassen
Kijk me aan, je weet precies hoe laat het is
Baksteen, de rest is geschiedenis
[REFREIN]
P. DRONQ
Wat is niau krauw?
Watskeburt in de schuur?
Is bij jou alles rustig of gezeur met de buur?
Of zijn het biertjes voor gratis of gewoon pleurisduur
En ben je 'bout it bout of een treurig figuur
Voor alle vrouwen en chickies, van Joure tot Maastrikkie
Heb die vouwen in m'n dickies, yo we houden het jiggy
'bout it bout it net als een gek met al dat goud in m'n mikkie
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki
[REFREIN]
VIEZE FUR:
Watser, watser, watser, watser
Watser met jou ouwe? kænker
k**er je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man k***ker
Je praat maar je weet niet eens watser met jou
Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe
K**nker k**nker
mensen zijn aan de crack tegenwoordig, serieus
Ik liep laatst door het centraal
komt er een junkie naar me toe voor een euro
*euro, k**er een euro?*
Ik zeg hier heb je twintig cent, zegt-ie nee hoef je niet
Dus ik zeg, ja ja is goed ik ken jou ik ken jou
Je komt uit Noord
- uhh ja ik kom uit Noord hoe weet je dat hoe weet je dat
Zeg ik ja ik ken je moeder ik heb m'n krantenwijk voor dr bezorgt
- Uhh m'n moeder m'n moeder? Ik heb haar al 25 jaar niet gezien
Dus ik zeg: Fuck jou man ik verkoop dr crack stomme slet
K***er k***er k***er junkies op het centraal
Serieus, enigste vette plek van centraal is de fucking pizzahut
En uhh en en en en en de meeting point, maar kanker die is dicht
In ieder geval centraal is een baas, vieze Freddy is een baas,
Baksteen is een baas, Heist Rocker is een baas.
Watskeburt
Tis idd 1 van mijn minderequote:
Das pas erg ......quote:
ik heb vandaag de nieuwe sportweek meegenomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben net geweest, met de Vara gids
rockAH? Dat is de ruige versie van Albert Heijn?quote:
fotoboek checktquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
zo, weer terug van het consultatiebureau. Alles gaat goed, Axel wordt waarschijnlijk net zo dun als z'n vader
Nee, een andere rapper uit Amsterdam-Noordquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
rockAH? Dat is de ruige versie van Albert Heijn?
prachtig nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Football's coming home
arnhem huilend de zomer in, nouja behalve jij danquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
laatste speeldag volgend jaar:
Vitesse - NEC
goed hèquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
arnhem huilend de zomer in, nouja behalve jij dan
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
Goeiemiddag, tuig.
Jij vooral, met je suzuki.quote:
Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat zeg je tegen ex-Nederlands kampioen Suijk?
Ik vergeef het je, kon je ook niet weten.quote:
Vanavond lekker Andijvie met spekjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...
heb geen zin om veel te koken...
Weet ik nog niet. Moet me zometeen maar even later inspireren in de winkels.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
dat heb ik net opquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanavond lekker Andijvie met spekjes![]()
Bierquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuj, krijg 20 euro servicekosten terug over afgelopen jaar
Rajcomar en Vorm van Utrecht naar FCDB ?quote:
Jup.. Al betreft het slechts huur voor 1 jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Rajcomar en Vorm van Utrecht naar FCDB ?
Ik eet geen varkentjes.quote:
hmm toch mag jij nog wel ff naar sgool...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond diploma uitrijking
Met 3 voor Nederlands, toch nog geslaagd?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
mooi dan kan ik weer uitlopenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
zal wel een onvoldoende voor nederlands op staan denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
aha een vervroegd sinterklaascadeau voor Nijmegenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Lionheaad het volgende:
4 december is het andersom trouwens
Dat heb ik vorig jaar al afgeslotenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal wel een onvoldoende voor nederlands op staan denk ik
You can run but you can't hidequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooi dan kan ik weer uitlopen![]()
ik had een 6 voor nederlands dag ik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 3 voor Nederlands, toch nog geslaagd?
en daarna helemaal niets meer mee gedaan zeker ?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en daarna helemaal niets meer mee gedaan zeker ?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee ik haal sollicitatiebrieven ook van internet
ik pas hem wel iets aan hoorquote:
gezelligquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik pas hem wel iets aan hoor![]()
agh schrijven valt nog mee. Pas maar op de volgende meet ik zal eende tolk meenemen
die pik ik zo opquote:
Gisteren naar m'n ouders geweest en ze hebben ons 's avonds mee uit eten genomenquote:
Tevreden ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:17 schreef clauwheee het volgende:
Gisteren naar m'n ouders geweest en ze hebben ons 's avonds mee uit eten genomen![]()
Toen zijn we er ook gelijk maar blijven slapen
Vandaag moest ik nog een afsluitende presentatie doen bij de gemeente waar ik de afstudeeropdracht voor gedaan heb
En nu eindelijk thuis![]()
Almelo of deventer ik weet nie wat het makkelijkst is voor je. Ervan uitgaande dat Excelsior volgend jaar nog vroeger kampioen wordquote:
Een kosher, besneden zwijntje.quote:
Maakt niet zoveel uit, en Excelsior zal dan al wel kampioen zijn ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Almelo of deventer ik weet nie wat het makkelijkst is voor je. Ervan uitgaande dat Excelsior volgend jaar nog vroeger kampioen word
of naar de kermis in Vriezenveen. Met Marianne Weberquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef pfaf het volgende:
En het regent....![]()
Geen tannis vanavond, dan maar met een zak chips op de bank.
Haal me niet over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of naar de kermis in Vriezenveen. Met Marianne Weber
kloptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Middag
ik ben ook blij dat ik eerst diploma uitreiking heb. Dan is die Pot wel opgerotquote:
Hier is de regen (voorlopig) gestoptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook zo regen, geloof ik..
Staat Falling Away From Me er op?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
dvdtje van Korn opstaan, heerlijk genieten
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
Dit kun je ook lezen als of het aan het weer ligt dat het regent en de blanke Nederlander de straat op is gegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
doet het niet Tongquote:
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.quote:
Hoe het weer buiten zal zijn weet ik niet. Maar ik ben het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
doet het niet Tong
Morgen ben ik weer bij je in de buurt btw , komt er nog een beetje zon daar![]()
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehadquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.
Inderdaad, toen stonden mijn opa en oma onder watquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehad
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe het weer buiten zal zijn weet ik niet. Maar ik ben het zonnetje in huis.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat Falling Away From Me er op?
Een van de weinige Korn nummers die ik kan waarderen, die niet op hun debuutalbum staan
onweer zelfs!quote:
Ahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehad
welke voetbalwedstrijd zou er volgens jou moeten zijn dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Hey, vanavond is er niet eens live-voetbal op de TV.
Maar daarentegen wel een StudioSport-document over Lance Armstrong ter compensatie.
Oe even snel een topic over openen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Hey, vanavond is er niet eens live-voetbal op de TV.
Maar daarentegen wel een StudioSport-document over Lance Armstrong ter compensatie.
Vanavond As good as it gets. Maar die film ken je vast al wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke voetbalwedstrijd zou er volgens jou moeten zijn dan?
die heb ik zelfs op dvdquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond As good as it gets. Maar die film ken je vast al wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |