Tis idd 1 van mijn minderequote:
Das pas erg ......quote:
ik heb vandaag de nieuwe sportweek meegenomenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben net geweest, met de Vara gids
rockAH? Dat is de ruige versie van Albert Heijn?quote:
fotoboek checktquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
zo, weer terug van het consultatiebureau. Alles gaat goed, Axel wordt waarschijnlijk net zo dun als z'n vader
Nee, een andere rapper uit Amsterdam-Noordquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
rockAH? Dat is de ruige versie van Albert Heijn?
prachtig nummerquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Football's coming home
arnhem huilend de zomer in, nouja behalve jij danquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
laatste speeldag volgend jaar:
Vitesse - NEC
goed hèquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
arnhem huilend de zomer in, nouja behalve jij dan
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef Suijk het volgende:
Goeiemiddag, tuig.
Jij vooral, met je suzuki.quote:
Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat zeg je tegen ex-Nederlands kampioen Suijk?
Ik vergeef het je, kon je ook niet weten.quote:
Vanavond lekker Andijvie met spekjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...
heb geen zin om veel te koken...
Weet ik nog niet. Moet me zometeen maar even later inspireren in de winkels.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
dat heb ik net opquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanavond lekker Andijvie met spekjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |