k ga de volgende dag naar dance valleyquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben dan in Sneek, maar ik reis misschien wel even op en neer.
Misschien ook wel niet.
Een krat, en nog wat. Maar goed, we houden het maar op de krat nuquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was de weddenschap eigenlijk JaWi?
Nee, dat was een andere kratquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
De Edgar Davids weddenschap?
Jawi dacht mij 16 juni nigehaald te hebben, als het daarvoor zou gebeuren kreeg hij een krat plus een flesje voor elke dag eerder en na 16 juni zou ik een krat krijgen plus een fles voor elke dag laten. En vooralsnog lig ik dik 3.000 posts voorquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een krat, en nog wat. Maar goed, we houden het maar op de krat nu.
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWiquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jawi dacht mij 16 juni nigehaald te hebben, als het daarvoor zou gebeuren kreeg hij een krat plus een flesje voor elke dag eerder en na 16 juni zou ik een krat krijgen plus een fles voor elke dag laten. En vooralsnog lig ik dik 3.000 posts voor
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan nu natuurlijk weer een flauwe opmerking gaan maken over neuzen die altijd grote praatjes hebben maar ze nooit waar kunnen maken...
Maar dat doe ik maar niet![]()
want als er 1 groep mensen stilletjes toe moet kijken natuurlijk, zijn het wel onze vrienden onze uit den Boschquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan nu natuurlijk weer een flauwe opmerking gaan maken over neuzen die altijd grote praatjes hebben maar ze nooit waar kunnen maken...
Maar dat doe ik maar niet![]()
We hebben het dan ook niet over de toestand waarin die gesloten isquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWi
dat was toen in de tijd dat JaWi makkelijk 200 a 300 posts per dag hadquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook een knullige weddenschap JaWi
volgende keer voor elke weddenschap een blaastestquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
We hebben het dan ook niet over de toestand waarin die gesloten is.
Oke ik had dus een keer een vrijgzellenfeest... en toen gingen we klimmen.. maar ik had geen t-shirt meer.. alleen die van PSV.. dus ach die had ik maar meegenomen...quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga de volgende dag naar dance valleymisschien dan eerst 's avond naar de Arena dan naar Rotterdam bij mn zusje pitten en vervolgens naar DV. Maarja in een PSV shirt door Rotterdam lopen.....
maar mijn zusje woont midden in Rotterdam, die gok ga ik echt niet nemenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke ik had dus een keer een vrijgzellenfeest... en toen gingen we klimmen.. maar ik had geen t-shirt meer.. alleen die van PSV.. dus ach die had ik maar meegenomen...
Wat bleek... gingen we klimmen in Amsterdam..... stond ik daar met mijn PSV shirt
Maar ik leef nog
die bediening met zn tong uit zn mond slaapt nog, die heeft pas dienst vanaf 16.00quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KAN IK HIER GODVERDOMME NOG EEN BAK KOFFIE KRIJGEN IN DIT KUFCAFE, OF HOE ZIT DAT? WIE IS DIE KEREL IN DE BEDIENING DIE CONTINUE MET ZN TONG UIT ZN BEK LOOPT, HEEL IRRITANT
Je hebt je capslock aan Boez.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
KAN IK HIER GODVERDOMME NOG EEN BAK KOFFIE KRIJGEN IN DIT KUFCAFE, OF HOE ZIT DAT? WIE IS DIE KEREL IN DE BEDIENING DIE CONTINUE MET ZN TONG UIT ZN BEK LOOPT, HEEL IRRITANT
Nee dat is verstandigquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar mijn zusje woont midden in Rotterdam, die gok ga ik echt niet nemen
Ik was aan het schreeuwenquote:
Ik heb het zeker 3 dagen volgehoudenquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan nog, dat hou je als je geen AMD heet niet vol...
kufcafe?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |