Appartementquote:Op donderdag 30 juni 2005 08:42 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Forum bokte.
maaruh flat, app, huis?
waar?
per wanneer?
niet geheel verrassend natuurlijk....quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:05 schreef Bjoro het volgende:
aanklacht tegen v Persie blijkt vals !
??quote:Op donderdag 30 juni 2005 09:05 schreef Bjoro het volgende:
aanklacht tegen v Persie blijkt vals !
we serveren vandaag alleen schildpaddensoepquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:03 schreef Bjoro het volgende:
*besteld 1 portie escargottes
Met een Traagschuim dessertquote:Op donderdag 30 juni 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
we serveren vandaag alleen schildpaddensoep
Maar volgens mij is het nog van dit nieuws "......................."quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:55 schreef Bjoro het volgende:
was net op het journaal van die aanklacht tegen v Persie !
zolang je Bjoro niet als officiele bronvermelding gebruikt is er toch niets aan de hand.....quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:59 schreef SCH het volgende:
Maar volgens mij is het nog van dit nieuws "......................."
Das een mooie gemiddelde....quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:36 schreef DeTolk het volgende:
2 minuten voordat een post daadwerkelijk is gepost
van de schildpad van Henk Westbroek?quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
we serveren vandaag alleen schildpaddensoep
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
* SCH zit thuis met knieblesSCHure - kan ineens nauwelijks nog lopen en doet heel erg aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
* SCH zit thuis met knieblesSCHure - kan ineens nauwelijks nog lopen en doet heel erg aaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuu
Auw... gisteren wezen sporten ?? of schoot het er opeens in ??/quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik hoorde het ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:
is MrD vannancht nog aan t dweilen geweest eigenlijk? Het zag er erg nat uit daar in Gorinchem
Dat was het ook, maar in de buitenwijken met tuinen en plantsoenen kan het water nog redelijk weg, in het centrum totaal niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:32 schreef rubbereend het volgende:
is MrD vannancht nog aan t dweilen geweest eigenlijk? Het zag er erg nat uit daar in Gorinchem
M'n geboortestadquote:
Draaide dinsdag een beetje weg maar leek niet erg - gisteravond ineens helemaal misquote:Op donderdag 30 juni 2005 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Auw... gisteren wezen sporten ?? of schoot het er opeens in ??/
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Draaide dinsdag een beetje weg maar leek niet erg - gisteravond ineens helemaal mis
Kusjes helpen wel hoor
quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
Nu gaat iedereen posten als een malle en ligt die er over 10 minuten weer uit.
Even kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bierleverancier, het einde van de vorige Hools gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |