Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat zeg je tegen ex-Nederlands kampioen Suijk?
Ik vergeef het je, kon je ook niet weten.quote:
Vanavond lekker Andijvie met spekjesquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja wat eten we vandaag... dat wil ik nu ook eens weten...
heb geen zin om veel te koken...
Weet ik nog niet. Moet me zometeen maar even later inspireren in de winkels.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Bluezz het volgende:
Mmm lekker suzuki bifteki
Golfer, wat eten we vandaag
dat heb ik net opquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Vanavond lekker Andijvie met spekjes![]()
Bierquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jeuj, krijg 20 euro servicekosten terug over afgelopen jaar
Rajcomar en Vorm van Utrecht naar FCDB ?quote:
Jup.. Al betreft het slechts huur voor 1 jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Rajcomar en Vorm van Utrecht naar FCDB ?
Ik eet geen varkentjes.quote:
hmm toch mag jij nog wel ff naar sgool...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
Vanavond diploma uitrijking
Met 3 voor Nederlands, toch nog geslaagd?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
mooi dan kan ik weer uitlopenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
zal wel een onvoldoende voor nederlands op staan denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:41 schreef Dos37 het volgende:
aha een vervroegd sinterklaascadeau voor Nijmegenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:02 schreef Lionheaad het volgende:
4 december is het andersom trouwens
Dat heb ik vorig jaar al afgeslotenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal wel een onvoldoende voor nederlands op staan denk ik
You can run but you can't hidequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mooi dan kan ik weer uitlopen![]()
ik had een 6 voor nederlands dag ik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met 3 voor Nederlands, toch nog geslaagd?
en daarna helemaal niets meer mee gedaan zeker ?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en daarna helemaal niets meer mee gedaan zeker ?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee ik haal sollicitatiebrieven ook van internet
ik pas hem wel iets aan hoorquote:
gezelligquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik pas hem wel iets aan hoor![]()
agh schrijven valt nog mee. Pas maar op de volgende meet ik zal eende tolk meenemen
die pik ik zo opquote:
Gisteren naar m'n ouders geweest en ze hebben ons 's avonds mee uit eten genomenquote:
Tevreden ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:17 schreef clauwheee het volgende:
Gisteren naar m'n ouders geweest en ze hebben ons 's avonds mee uit eten genomen![]()
Toen zijn we er ook gelijk maar blijven slapen
Vandaag moest ik nog een afsluitende presentatie doen bij de gemeente waar ik de afstudeeropdracht voor gedaan heb
En nu eindelijk thuis![]()
Almelo of deventer ik weet nie wat het makkelijkst is voor je. Ervan uitgaande dat Excelsior volgend jaar nog vroeger kampioen wordquote:
Een kosher, besneden zwijntje.quote:
Maakt niet zoveel uit, en Excelsior zal dan al wel kampioen zijn ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Almelo of deventer ik weet nie wat het makkelijkst is voor je. Ervan uitgaande dat Excelsior volgend jaar nog vroeger kampioen word
of naar de kermis in Vriezenveen. Met Marianne Weberquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef pfaf het volgende:
En het regent....![]()
Geen tannis vanavond, dan maar met een zak chips op de bank.
Haal me niet over.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of naar de kermis in Vriezenveen. Met Marianne Weber
kloptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Middag
ik ben ook blij dat ik eerst diploma uitreiking heb. Dan is die Pot wel opgerotquote:
Hier is de regen (voorlopig) gestoptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook zo regen, geloof ik..
Staat Falling Away From Me er op?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
dvdtje van Korn opstaan, heerlijk genieten
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
Dit kun je ook lezen als of het aan het weer ligt dat het regent en de blanke Nederlander de straat op is gegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
doet het niet Tongquote:
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.quote:
Hoe het weer buiten zal zijn weet ik niet. Maar ik ben het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
doet het niet Tong
Morgen ben ik weer bij je in de buurt btw , komt er nog een beetje zon daar![]()
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehadquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.
Inderdaad, toen stonden mijn opa en oma onder watquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehad
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe het weer buiten zal zijn weet ik niet. Maar ik ben het zonnetje in huis.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat Falling Away From Me er op?
Een van de weinige Korn nummers die ik kan waarderen, die niet op hun debuutalbum staan
onweer zelfs!quote:
Ahaquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehad
welke voetbalwedstrijd zou er volgens jou moeten zijn dan?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Hey, vanavond is er niet eens live-voetbal op de TV.
Maar daarentegen wel een StudioSport-document over Lance Armstrong ter compensatie.
Oe even snel een topic over openen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:53 schreef golfer het volgende:
Hey, vanavond is er niet eens live-voetbal op de TV.
Maar daarentegen wel een StudioSport-document over Lance Armstrong ter compensatie.
Vanavond As good as it gets. Maar die film ken je vast al wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke voetbalwedstrijd zou er volgens jou moeten zijn dan?
die heb ik zelfs op dvdquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanavond As good as it gets. Maar die film ken je vast al wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |