Hier is de regen (voorlopig) gestoptquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:55 schreef clauwheee het volgende:
Hier ook zo regen, geloof ik..
Staat Falling Away From Me er op?quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:32 schreef pascalheister het volgende:
dvdtje van Korn opstaan, heerlijk genieten
quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
Dit kun je ook lezen als of het aan het weer ligt dat het regent en de blanke Nederlander de straat op is gegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
En het regend weer en alweer staan er straten blank..
doet het niet Tongquote:
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.quote:
Hoe het weer buiten zal zijn weet ik niet. Maar ik ben het zonnetje in huis.quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:40 schreef superjoden het volgende:
[..]
doet het niet Tong
Morgen ben ik weer bij je in de buurt btw , komt er nog een beetje zon daar![]()
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehadquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Geloof me ik denk dat je in Nederland nog nooit zo'n bui hebt gezien als wij hadden hiero gisteren.
Inderdaad, toen stonden mijn opa en oma onder watquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat zal best maar Rijssen heeft vorig jaar of voor 2 jaar terug ook zo'n zondevloed gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |