Da's hun 'cultuur'; daar moet je 'respect' voor hebben...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Altijd hetzelfde met die gasten.
Winnen ze dan is het hosana. Maar als het niet gaat zoals ze willen krijg je dit.....
Ajax-Feynoord is een kinderfeestje ivm deze tyfus honden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Slarioux het volgende:
Het lijkt wel Ajax - Feyenoord.
OPEN JE OGEN eens en prik door al die linkse kut propaganda op televisie en andere media heen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als het waar is, de ploeg schorsen voor de laatste kleine finale en naar huis sturen.
Maar die zaken die jij allemaal opsomt, daar maakt het NOS-journaal, dat ook na de match rond het stadion stond, geen enkele melding van.
Retorische vraag zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niemand opgepakt?
Ik was in het stadion.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als het waar is, de ploeg schorsen voor de laatste kleine finale en naar huis sturen.
Maar die zaken die jij allemaal opsomt, daar maakt het NOS-journaal, dat ook na de match rond het stadion stond, geen enkele melding van.
Voor de match al 25 Marokanen voor diefstal bij Hornbach.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niemand opgepakt?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef DarkShine het volgende:Stewards zijn doorgelaten en beroofd. Er zijn voor de wedstrijd Marokanen bij de Hornbach opgepakt voor diefstal. De BurgerKing heeft een nieuw terras nodig, en kan beter een aantal dagen dicht voor een grondige schoonmaak. Een flinke schade aan het stadion.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar bovenstaande zegt al genoeg.
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ajax-Feynoord is een kinderfeestje ivm deze tyfus honden.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Eettenten geplunderd Spelers bekogeld Mensen willekeurig in elkaar geslagen
Nou, het was wel iets anders. Met name de schaal waarop het gebeurde was niet te vergelijken. Hier waren het geen enkelingen die aan het relschoppen waren, hier was een substantieel deel van de supporters aan het rellen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.
Enkelingen? Ik neem het niet op voor de Marocs, maar heb je laatst toevallig opsporing verzocht gekeken? Over die rellen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nou, het was wel iets anders. Met name de schaal waarop het gebeurde was niet te vergelijken. Hier waren het geen enkelingen die aan het relschoppen waren, hier was een substantieel deel van de supporters aan het rellen.
Redelijk veel. Maar zij moesten ook nog de buurt bewaken en niet alleen het stadion. Er waren uiteraard ook rellen bij het nabijgelegen tankstation, de Burger King, de bouwmarkt.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Was er eigenlijk een beetje ME op de been voor deze pot?
Hoeveel mensen waren dat? Honderd op de 50.000?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Enkelingen? Ik neem het niet op voor de Marocs, maar heb je laatst toevallig opsporing verzocht gekeken? Over die rellen?
Heb nog nooit zoveel ME gezien bij welke match dan ook in het PLS.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Was er eigenlijk een beetje ME op de been voor deze pot?
Mensen die aanwezig waren misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Een betrouwbare bron aub?
stelletje onruststokers tering (EN DAN NIET DIE MAROKKANEN)
Kaalhei was in het stadion, ik ben tot een half uur na aanvang rondom het stadion geweest. Alles wat ik nu zeg heb ik van bronnen die tot na afloop bij het stadion waren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ik heb er tussen gestaan, man. Bovendien kan je een aantal ooggetuigenverslagen lezen op de sites van Roda JC.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Feyenoord-Sporting taferelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef Kaalhei het volgende:Keeper geraakt met een fles, net als de grensrechter.....
En dat was vanavond eerder andersom denk ik, met al die Macro's die geen kaartje hadden maar er toch in de buurt waren...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel mensen waren dat? Honderd op de 50.000?
Je vergeet de zionisten, Wilders en de christen-democraten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat komt door de slavernij! dat komt door rechts! dat komt door de Amerikanen!
dat komt door de Joden! dat komt door de media!
Het ligt niet aan de Marokkanen! echt niet!
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mensen die aanwezig waren misschien?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.
Tuig, schandalig, vervolgen en zeer slecht. Punt is echter dat nu alles in een keer gebeurt. Bovendien ging het om betrekkelijk weinig mensen in het stadion.quote:
Link aub.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gestaan, man. Bovendien kan je een aantal ooggetuigenverslagen lezen op de sites van Roda JC.
Jammer, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef dreeske het volgende:
Stel je voor dat ze van Nederland hadden verloren.
dan waren pas echt de rapen gaar geweest.
OK, er was dus aardig wat aanwezig. Raar trouwens dat er geen heli was, maar dat zal ook niet zoveel uitgemaakt hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel ME gezien bij welke match dan ook in het PLS.Bij iedere ingang stonden 3 busjes, bij de Hornbach stonden nog busjes. Ze liepen nog gewoon rond. Ze waren met paarden aanwezig.
Het enige wat nog ontbrak was eigenlijk een helikopter van de pliesie...
Na een westrijd van Oranje heb ik nog nooit deze taferelen gezien nee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Nee de Nederlandse supporters zijn engeltjes, wou je zeggen...
Ooit Nederlandse spelers en supporters zich zo zien misdragen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij rellen gezien na afgelopen zaterdag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Koreanen zijn streng en goed opgevoed. Deze Marrokanen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
Het ligt dus wél aan het volk. Koreanen ruimen netjes hun eigen troep op omdat ze zich te gast voelen, en Marokkanen schijnen te denken dat ze hier de baas zijn
Hoge bloeddruk heb je dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Martijne het volgende:
Tja Marokanen hebben over het algemeen een lage bloeddruk en kunnen dus niet veel verteren met hun onstabiele ego.![]()
Dat klinkt als een standaard ADO Den Haag-rel, maar dan wat internationaler. Dat maakt het overigens niet minder triest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef Kaalhei het volgende:
Een gezellige wedstrijd voor het Jeugd-WK ....
Ik denk dat wij voorlopig geen wedstrijden van Marokkaanse ploegen in Nederland meer moeten spelen. De laatste keer hiervoor (Gelredome) liep het immers ook volledig uit de hand. Wat vinden jullie ervan?
Hoeveel rellen heb jij gezien bij wedstrijden van Nederland <20?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ja hoor vaak zat. Zijn vaak zat nederlanders met rood het veld afgestuurd wegens schandalige overtredingen. En er zijn vaak zat rellen met 1000% nederlandse heren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit Nederlandse spelers en supporters zich zo zien misdragen?
Ho ho ho ho!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk.
Of mag ik dat niet zeggen!![]()
Nee, en dus ligt het aan de cultuur van de Marokkanenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Koreanen zijn streng en goed opgevoed. Deze Marrokanen blijkbaar niet.
Noem jij eens een wedstrijd van NL waarbij het behoorlijk uit de hand is gelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
West Side Ultrasquote:
www.rodajcfans.nl bi Prikbord.....quote:
Mede.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, en dus ligt het aan de cultuur van de Marokkanen
Ik vind het ook wel jammerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk.
Of mag ik dat niet zeggen!![]()
In die mate? Dat 14/15 jarige in elkaar werden geslagen? Dat stoeltjes op het veld werden gegooid en mensen der achteraan liepen, dat er schandalig werd geschopt en gespuugd...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Ja hoor vaak zat. Zijn vaak zat nederlanders met rood het veld afgestuurd wegens schandalige overtredingen. En er zijn vaak zat rellen met 1000% nederlandse heren.
Een paar jaar geleden was er een vriendschappelijke wedstrijd België-Marokko in Luik, en daar was het net hetzelfde liedje, de Marokkanen konden het niet verkroppen dat ze met 4-0 verloren in een vriendschappelijke (!!!) interland, en hun gerel kon je gewoon op de tv-beelden zien hoor. Hier staat niemand meer verbaasd van, en met jouw geroep om objectieve bronnen maak je je vooral heel belachelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.
Hoezo raar? Je hebt het over een wedstrijd van -20, moet je daar dan zoveel ME inzetten??quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, er was dus aardig wat aanwezig. Raar trouwens dat er geen heli was, maar dat zal ook niet zoveel uitgemaakt hebben.
Erg triest dat een hele groep zoiets aangrijpt om de boel te verzieken
Nederland werd afgelopen zaterdag door dezelfde Nigerianen uitgeschakeld. Er viel na afloop geen overtogen woord. Niks geen rellen. Nigerianen en Hollanders liepen gewoon door elkaar op de parkeerterreinen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Alweer sorry dat ik het volgende zeg, maar die vader mag van mij in de zee gedonderd worden.quote:naam: A. N. Onyme
tijd: 2005.06.29 00:26
ik zat met een aantal vrienden op de noord, nadat de keeper van nigeria in de eerste helft was aangevallen werd een van ons opeens door een gast met een broekriem bewerkt omdat hij verbaasd reageerde, en de vader van die marokkaan stond achter het gebaar van de keel doorsnijden te maken.
daarop zijn we naar onder de perstribune verplaats omdat ze onze veiligheid niet konden geranderen.
Maar we hadden wel geluk bij een ongeluk, gratis eten en bier gekregen en nog met onze baba gepraat. Die zei dat hij een aanbieding van vvv had gehad en in gesprek was over een terugkeer naar vvv.
Maar wat die 'fans' van marokko deden is ontoelaatbaar en ik hoop dat ze flink worden gestrafd door de fifa.
quote:ik zat met een aantal vrienden op de noord, nadat de keeper van nigeria in de eerste helft was aangevallen werd een van ons opeens door een gast met een broekriem bewerkt omdat hij verbaasd reageerde, en de vader van die marokkaan stond achter het gebaar van de keel doorsnijden te maken.
daarop zijn we naar onder de perstribune verplaats omdat ze onze veiligheid niet konden geranderen.
quote:Ik heb dat ook gezien, die stward die helemaal onder in de hoek bij het scorebord door wel tien man in elkaar geschopt werd ( zat zelf op oost). Hij zakte compleet in elkaar, vrees ook dat jhij ernstige verwondingen heeft
quote:Ik was 1 van de 2 personen die het effe zwaar hadden op Oost. De andere was Mo. Achter ons zat een gast die ons vertelde dat hij 'ons' Roda stadion ging slopen. Hierna brak hij een stoeltje af. Waarop wij antwoorden waarmee hij bezig was. Hierna ging alles vlug, grote groep marokanen viel ons aan. Enkele marokanen + een familielid onzette ons. Hierna zijn wij via de kidscorner uitgang weggegaan waarbi j wet het weer aan de stok kregen. Hier zijn wel enkele serieuze klappen gevallen. Helaas liepen hier ook enkele dames rond die helaas hebben moeten incasseren. Op oost was het in ieder geval een puinhoop, en de stewards, politie....... tja.....
quote:tientallen arrestaties, tientallen stoeltjes gesloopt, eetpunten geplunderd, gewonde stewards, 25 man nog opgepakt bij Hornbach vanwege diefstal en ga zo maar door....
Ja maar die 1000 wat jij noemt geloof ik ook niet. Dan was het groter nieuws geweest. Ik denk eerder 100 tot 200. Dat zijn er 200 teveel indeed. Maar nog steeds het meerendeel dat zich koest houdt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tuig, schandalig, vervolgen en zeer slecht. Punt is echter dat nu alles in een keer gebeurt. Bovendien ging het om betrekkelijk weinig mensen in het stadion.
Na Nederland-Italie was het in Amsterdam ook niet echt leuk hoor. Ik heb daar aardig wat dronken boeren horen schreeuwen dat het allemaal de schuld was van die kankerjodenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Na een westrijd van Oranje heb ik nog nooit deze taferelen gezien nee.
Je bedoelt een voetbalsupporter is een relschopper???quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ow er is onderscheid tusen wedstrijden in cliubverband en in interlandverband...
Wat maakt het uit een voetbalsupporter is een voetbalsupporter
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaalquote:
Eindelijk....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaal
quote:Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was
quote:ik zat eerste rij, alle stoeltjes die onderaan op west gesloopt zijn werden gesloopt door 1 persoon.
quote:Mn vriendin werkt bij de Bufkes, zelfs daar waren ze zich aant slaan.
quote:Waarom moesten die achterlijke marokanen het stadion afbreken. Godverdomme een hele lading stoeltjes op het veld geknikkerd door die achterlijken. Beste zogenaamde supporters, jullie vormden weer een mooi uithangbordje voor je eigen bevolkingsgroep!!!!
Waar komt deze extreem rechtse propaganda vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef Kaalhei het volgende:
Een bloemlezing
Leuk dat je mij nu dus als voetbalsupporter vergelijkt met een relschopper.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ow er is onderscheid tusen wedstrijden in cliubverband en in interlandverband...
Sinds wanneer is die linkse NOS een echte bron...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaal
Laten we dit verschil eens extra aandacht geven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
Het ligt dus wél aan het volk. Koreanen ruimen netjes hun eigen troep op omdat ze zich te gast voelen, en Marokkanen schijnen te denken dat ze hier de baas zijn
Geweldige bron is dat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
quote:Buiten werden zelfs honden LOSGELATEN. Kleine kinderen zagen hoe mensen in elkaar werden geslagen. Stewards werden mishandeld gewoon. KUTMAROKKANEN, echt waar. Bah bah
quote:wat een gekken, slopen ze ff je hele stadion
1 gast komt langs geroepen "alles kapot alles kapot" zeg je er wat van wordt je meteen bij je keel gegrepen.
heb geluk gehad dat er net een politieagent langs kwam die vervolgens de hele laag over zich heen kreeg..
maar wat doe je er aan...
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die het proberen te bagatalliseren...
de volkskrant en de SP frontpage zijn natuurlijk ook geschiktquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef fanneke het volgende:
Sinds wanneer is die linkse NOS een echte bron...![]()
Dat is normaal in NLD, hebben we te danken aan die betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Leuk dat je mij nu dus als voetbalsupporter vergelijkt met een relschopper..
En wie zegt dat dat niet de waarheid is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geweldige bron is dat.![]()
Daar zag je de Marokanen lekker feesten en de ME rustig hun busje instappen na afloop.
hap hapquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Geweldige bron is dat.![]()
Daar zag je de Marokanen lekker feesten en de ME rustig hun busje instappen na afloop.
Kuch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
Anders open een topic over NLs voetbalgeweld, oogklep.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Omdat als er iemand uit niets had gepost dat NL-ers zich hadden misdragen iedereen om bronnen had geschreeuwd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die het proberen te bagatalliseren...
hehe. ik ben seizoen 94-95 naar alle uit wedstrijden van Ajax geweest. ik ga daar niet eens op in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.
Ikzelf, en vele andere aanwezigen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet de waarheid is?
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef weerdo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Nigeria-Marokko.html:
(ANP nieuwsbericht)
Bij vechtpartijen tijdens en na de wedstrijd Nigeria-Marokko zijn dinsdagavond tien tot vijftien mensen aangehouden. Daarbij werd de ME ingezet. Volgens een politiewoordvoerder ging het mis na het derde doelpunt van Nigeria.
Toeschouwers stapten het veld op en een groot aantal stoeltjes werd vernield. Ook werden tijdens het duel flesjes op het veld gegooid. Nigeria en Marokko streden om een plaats in de finale van het wereldkampioenschap voetbal voor spelers onder de twintig jaar. Nigeria won met 3-0.
Noem eens een weekend waar het gebeurde dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een enorm achterlijk lul verhaal.
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.![]()
Alleen FC Emmen was hiervan een 1ste divisie club toen de stadions werden toegewezen. Verder moesten de stadions voldoen aan vele eisen, dus het zijn echt niet de 1ste de beste stadions waar gespeeld word!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik vind dit maar een merkwaardig toernooi
-wedstrijden worden gespeeld in stadions van eerste divisionisten.
Voetbalgeweld ? Oh please...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem eens een weekend waar het gebeurde dan?
Emmen is anders wel de beste speelstad volgens velen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik vind dit maar een merkwaardig toernooi
-wedstrijden worden gespeeld in stadions van eerste divisionisten.
Idd, geboorteregistratie nemen ze niet zo nauw in sommige landen.quote:-een hoop spelers van bepaalde teams lijken allerminst jonger dan 20 jaar
Sja...quote:-het nederlands eltfal representeert nog maar weinig de zuivere volbloed Nederlander.
Ik heb genoeg gezien, maar kinderen en vrouwen in elkaar slaan omdat ze zwart zijn heb ik nog nooit gezien. Maar ik ga dan ook pas een dik decennium mee in de NLse voetbalstadions.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef CasB het volgende:
Het lijken wel Nederlandse hooligans, dat is ook van dat kutvolk...
15 arrestaties op 1000 man is nog een goede score voor onze politiequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP.
Jullie 2 willen de waarheid niet zien? Blijf maar in jullie droomwereldje dan!quote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef Esc het volgende:
[..]
15 arrestaties op 1000 man is nog een goede score voor onze politie
Oh god, komt hij er ook nog eens aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?
Netzoals jij de waarheid niet wil zien, dat je met deze houding geen moer oplost behalve je eigen glazen ingooien. Maarja daar komt men vanzelf nog wel achter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 willen de waarheid niet zien? Blijf maar in jullie droomwereldje dan!
Sja, enorm kloten natuurlijk voetbalrellen. Maar om nou te doen alsof het een nieuw fenomeen is. Kranten berichten er vaak niet eens meer over. Of ergens op pagina 8.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh god, komt hij er ook nog eens aan...
Noem eens een wedstrijd waar hetzelfde aantal bovenstaande feiten in een wedstrijd gebeuren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Voetbalgeweld ? Oh please...
Dit meen je toch niet serieus he ?
Sorry, de waarheid mag niet gezegd worden. Het gaat immers over onze troetelmarokaantjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Netzoals jij de waarheid niet wil zien, dat je met deze houding geen moer oplost behalve je eigen glazen ingooien. Maarja daar komt men vanzelf nog wel achter.
Oh? Er zijn gevallen van 100 rellende idioten en uiteindelijk werden er 5 opgepakt. 15:1000 is dus geen verkeerde score.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
Heb jij msn? Ik werk mee aan rodajcfans.nl.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Alles is gefilmd, dus ff wachten op de beelden
Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was.
#Arrestaties =/= #rellersquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als dan 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
ach tuurlijk jochie.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.![]()
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar hetzelfde aantal bovenstaande feiten in een wedstrijd gebeuren?
Je hebt je naam niet mee maar ik geloof je wel .quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Alles is gefilmd, dus ff wachten op de beelden
Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was.
Als je het over Fnrd-Ajax hebt, welke serieus nadenkende agent zet die treinen dan ook daar neer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
En dan live-uitzending op Talpa.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ja dit soort wedstrijden kunnen inderdaad beter in Den Haag gehouden worden. En dan gratis kaartjes voor de die hard ADO supporters.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate.
Of jij laat xenofobe trekjes weer de bovenhand voeren in subjectieve berichtgeving.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
#Arrestaties =/= #rellers
De multilul-verblinding heeft bij jou flink toegeslagen.
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
![]()
Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?
Levert het nog wat op ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef pekel het volgende:
[..]
En dan live-uitzending op Talpa.. Real-life tv.
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Of jij laat xenofobe trekjes weer de bovenhand voeren in subjectieve berichtgeving.
Als ik al lees dat 1 persoon verantwoordelijk is voor het slopen van 10 stoeltjes, dan denk ik dat ik dichter in de buurt zit met 100 rellers dan jij met je 1000. Waarom wordt zo'n eikel niet ertussenuit gepikt met de ME, wat is dat voor amateuristisch ingrijpen.
Dat was met Ajax-Feyenoord ja, en komt dat elk weekend voor? Dat was een extreem geval.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
Nee, jij hebt geen weet van wat er rondom voetbal gebeurt. Dat is duidelijk te merken aan je posts!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozer
Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen?
Er staat in dit topic toch dat de mensen die zulke lui aanspraken op hun daden door meerdere Marokanen werden aangepakt...
Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozer
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.
Het gaat erom dat er zich weer incidenten hebben afgespeeld met een bevolkingsgroep die zich eigenlijk in moet zetten om aan te tonen dat het maar enkele slechten zijn die de Marokkanen in Nederland een slechte naam hebben bezorgd.
Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.
En IN het stadion zitten ook kinderen..
Die waren er dus wel. Ze waren allemaal uitgerust met felle oranje hesjes zodat ze goed zichtbaar waren. Er probeerden er enkele een groep van 20 man tegen te houden die een steward van +/- 16 jaar aan het afrossen waren. Het hielp uiteraard niet, de arme jongen was in een hoek gedreven en kreeg minutenlang klappen van alle kanten. Waarna hij beroofd werd, het moet uiteraard wel een sport blijven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef HarigeKerel het volgende:
En waar waren de StadionVaders in dit geval?
Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?
Net als deze, kop inslaan en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?
Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
Euhm....right.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?
Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen weet van wat er rondom voetbal gebeurt. Dat is duidelijk te merken aan je posts!
Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!
Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel. Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers ja
Bij studiosport? of bij het journaal?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:08 schreef Kaalhei het volgende:
De NOS laat nu het gezellige feestje zien
Zei de Limburger.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.![]()
Nee hoor, het is zeer zeker niet alleen de schuld van de politie. Maar ze moeten niet zo heilig doen als dat ze nu doen. Je weet dat die groepen elkaar aanvallen als ze kans krijgen ervoor, dus moet je achteraf ook niet zo scheinheilig doen als het dan ook fout gaat!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.
Voor 1000 rellers heb je dan ongeveer 30.000 ME'ers nodig. Ik denk dat er in Kerkrade niet eens zoveel mensen in staat zijn om als ME'er te functioneren. Maar droom gerust verder......quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel.
Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.quote:Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...
He: Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?quote:
Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De schuld ligt bij alle 3 de partijen, niet alleen bij de Ajax/Fnrd fans.
Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligansquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:12 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.
[..]
Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.
Je weet dat ze elkaar aanvallen als ze de kans hebben, en je zet die treinen dan alsnog doodleuk vlakbij de rivaliserende groep. Maar ze doen niks fout in jou ogen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Ja, dat dacht ik ook vanavond toen een paar Marocs een paar jochies van max. 14 jaar in elkaar aan het slaan waren omdat ze zwart waren. Of die jonge zwarte vrouw die geslagen wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Hun doen het toch in naam van hun land? Roepen toch trots waar ze vandaan komen, lopen toch trots in die shirts, lopen toch trots met die vlaggen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligansHoe noem je relschoppers uit andere landen, Engeland of Italië b.v. ? En hoezo zelfs bij het voetbal, alsof het anders altijd zo vredig is
Inderdaad, de politie had niet mogen toestaan dat Marokkanen een wedstrijd verliezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief opendoet tegen een groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?
En als die 30 man boven 1 duiken, denk je dan echt dat die Marokanen op de tribune dat laten gebeuren? Getuige de eerdere verhalen in dit topic lijkt me dat toch niet echt waarschijnlijk.
Als er hier 1 iemand wegloopt voor de waarheid en eromheen draait ben jij het!
De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief oendoet tegen ene groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.
En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam, heb je genoeg aan een kleine 500 politielui plus ME. Jullie blijven maar smoesjes verzinnen voor een simpel aanpakbaar probleem, alleen al het feit dat die ME'ers opgeroepen diende te worden is dom en naief, die hadden er al moeten staan.
Het is zeer triest dat het al voor een jeugdmatch moet, maar het gaat ook niet om de mannekes op het veld, maar om "volwassen" publiek op de tribune dat deze match aantrekt. Dus ja, het hadden er vanaf het begin meer moeten zijn i.p.v. achteraf een oproep doen voor hulp, want verliezende Marocs zijn slechte verliezers. Dat is algemeen bekend, dus is dit automatisch een risicomatch. En hopelijk zijn diegene die schade hebben berokkend gepakt, en kunnen ze flink dokken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.
Zoals eerder gezegd, er is nog nooit zoveel ME geweest bij een match in het PLS, had er nog meer moeten zijn dan voor een match van een 'jeugd' team?!
Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam,[....]
Het kan altijd erger. 95% van de aanwezige waren kennelijk toch troetel-Marocs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?![]()
Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef pekel het volgende:
Hopelijk gaat de Fifa Marokko maar ff een paar jaartjes uitsluiten op toernooien.
Hard aanpakken die troep.
NOS Radio 1 is zo links als de pest, dus die zullen heus niet gaan liegen over Marrokkaantjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.
Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jongen, was jij nou maar een paar uur geleden naar dat stadion gegaan met die grote bek van je
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.![]()
Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie Marocs dan ook geen kwaad doen.quote:
Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie ook geen kwaad doen.![]()
Shit, je snapt er echt niks van he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.
Jeetje! Die Jan toch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.
Ik vraag me af of dit soort jongens (de "Kut-Marokkanen") ooit wijs worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingesteld, vanwege principiële redenen weiger ik mee te doen aan scheldtirades en ander agressief gespui. Kijk, natuurlijk zaten er jongens of meiden in het publiek die absoluut het predikaat "kwajongen" of "doerak" verdienen, maar moeten we dat nu met zijn allen zo hoog van de toren blazen? Ok, dan sneuvelt er een keer een ouderwets restaurantje of een nieuwerwetse Gazellefiets, maar door schade en schande worden we wijs, ja toch?²
Het late journaal ook: De teams vonden het een overwinning voor het Afrikaans voetbal. Er waren enkele opstootjes na de wedstrijd....quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:34 schreef Calella het volgende:
Op Studio Sport zag ik in de live-uitzending 2 gasten een beetje stoeien met wat stewards en later bij Jan-Joost zei die scout er wat van en toen zei JJ: "Snel vergeten" en hop ander onderwerp.
Wist niet dat het zo erg was.
NOS in optima-forma.![]()
Ja, dat kan toch niet hé.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:42 schreef Libris het volgende:
[..]
Het late journaal ook: De teams vonden het een overwinning voor het Afrikaans voetbal. Er waren enkele opstootjes na de wedstrijd....
Ik vraag me echt af waarom jij bepaalt wie wel en niet mag posten in een topic?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
Willen alle mensen die normaal niet in VBL posten aub ophoeren uit dit topic?
Wat opportunistisch zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:30 schreef Dagonet het volgende:
En weer open.
Ik vind dit trouwens wel eens te meer pleiten voor het totaal verbieden van voetbal wedstrijden, dit kost de maatschappij veel te veel geld en als ik hier mensen het al goed zie praten dat het natuurlijk logisch is dat de ene groep de andere in elkaar probeert te rammen en dat de politie het met haar aanwezigheid alleen maar erger maakt vraag ik me toch héél erg af waar we mee bezig zijn.
Vind je? Ik roep het anders al tijden, "sport" kost al veel te veel gemeenschapsgeld, tijd om er een eind aan te breien of strak in te perken.quote:
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden van voetbal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind je? Ik roep het anders al tijden, "sport" kost al veel te veel gemeenschapsgeld, tijd om er een eind aan te breien of strak in te perken.
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden ook van minder belasting of nuttiger bestede centen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden van voetbal.
Nuttig is subjectief en minder belasting betalen willen we allemaal. Voetbal zorgt trouwens ook voor heel veel inkomsten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden ook van minder belasting of nuttiger bestede centen.
Sigaretten roken ook. Dat is dus een kulargument.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nuttig is subjectief en minder belasting betalen willen we allemaal. Voetbal zorgt trouwens ook voor heel veel inkomsten.
Daarom is roken ook niet verboden in Nederland. De staat verdient er klappen geld aan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sigaretten roken ook. Dat is dus een kulargument.
Ik heb nergens last van eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:08 schreef Imperium het volgende:
[..]
doe je ogen open man.. weet niet of je in een stad woont. zoja. dan zul je het wel kennen. altijd maar die hostiliteit! altijd schelden altijd slopen altijd bedreigen STRONTZIEK WORDT JE ER VAN!
kom je terug uit de bios met wat maten. staan ze met zn 6en (triest) te schelden, spugen, bedreigen noem maar op..
Dan doe je er wat tegenquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:08 schreef Imperium het volgende:
[..]
doe je ogen open man.. weet niet of je in een stad woont. zoja. dan zul je het wel kennen. altijd maar die hostiliteit! altijd schelden altijd slopen altijd bedreigen STRONTZIEK WORDT JE ER VAN!
kom je terug uit de bios met wat maten. staan ze met zn 6en (triest) te schelden, spugen, bedreigen noem maar op..
hij komt uit den bosch....o nee dat mag juist niet,vertellen waar iemand vandaan komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom jij bepaalt wie wel en niet mag posten in een topic?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:11 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dan doe je er wat tegen![]()
Al geef ik wel toe dat Marokkanen wat dat betreft wel een onguur volkje is. Turken zijn imho veel 'beschaafder' om maar eens te vergelijken![]()
Berber's zijn het uitschot in Marokko.........moet je s voorstellen.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:31 schreef perezoso het volgende:
Hier heb je zo'n agressieve berber, beware, they eat sheep for gods sake !
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef Kaalhei het volgende:
, een paar jongetjes van 12-14 jaar die slaag kregen omdat ze zwart waren,
'quote:
Je gelooft zelf serieus nog dat het een kleine groep is die het verpest voor de rest?quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:47 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat gelul over volksaard... is het niet de taak van de mods om dat soort walgelijk gelul aan te pakken? Of kan ik hier ook effe sieg heil roepen? Ik hoor het wel.
quote:Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria
Tankstations langs de snelwegen in Limburg hebben gisteravond flinke overlast gehad van voetbalsupporters, die terugkwamen van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria in Kerkrade.
Swentibold langs de A2 in Born moest zelfs drie uur lang dicht. Het tankstation werd overspoeld door Marokkanen die een chaos in de winkel en op de parkeerplaats achterlieten. De politie werd er bij geroepen om de zaak onder controle te krijgen. Dat gebeurde ook bij tankstation Bosserhof langs de A2 in Maasbracht. Daar werden zes agenten ingezet. Ook tankstation Ten Esschen langs de A76 in Heerlen had te kampen met overlast van voetbalsupporters.
Bron: L1
zeg ik dat dan? Leer Nederlands debiel, begin maar bij 'volk' en 'aard'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je gelooft zelf serieus nog dat het een kleine groep is die het verpest voor de rest?
Echt, doe die oogkleppen eens af.
Ik ging vroeger ook naar voetballe en wij roofden ook alle pompstations leeg als we de kans kregen. We lieten de boel wel heel, dat wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:07 schreef DarkShine het volgende:
Chaos op tankstations in Limburg na Marokko-Nigeria
Tankstations langs de snelwegen in Limburg hebben gisteravond flinke overlast gehad van voetbalsupporters, die terugkwamen van de WK-wedstrijd Marokko-Nigeria in Kerkrade.
Swentibold langs de A2 in Born moest zelfs drie uur lang dicht. Het tankstation werd overspoeld door Marokkanen die een chaos in de winkel en op de parkeerplaats achterlieten. De politie werd er bij geroepen om de zaak onder controle te krijgen. Dat gebeurde ook bij tankstation Bosserhof langs de A2 in Maasbracht. Daar werden zes agenten ingezet. Ook tankstation Ten Esschen langs de A76 in Heerlen had te kampen met overlast van voetbalsupporters.
Bron: L1
Debiel?! Dat moet jij, gezien je hieropvolgende post vooral zeggen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
zeg ik dat dan? Leer Nederlands debiel, begin maar bij 'volk' en 'aard'.
Dat zijn ze toch ook?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
En jij verwacht dat ik jou nog serieus neem?quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook naar voetballe en wij roofden ook alle pompstations leeg als we de kans kregen. We lieten de boel wel heel, dat wel.
Hij is ws. zelf een maroc vermomd als nederlander (ook wel campers of aso's genaamd).quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jij verwacht dat ik jou nog serieus neem?
Oh en, met mijn Nederlands is niks mis, met het jouwe wel zo te zien.
Mja ach, ik vind het gewoon niet zo slim om iemand voor 'debiel' uit te maken (overigens is schelden een teken dat je de discussie niet kan winnen) om vervolgens trots te lopen verkondigen dat je tankstations hebt leeggeroofdquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hij is ws. zelf een maroc vermomd als nederlander (ook wel campers of aso's genaamd).
Ja eigenlijk wel. Dat was vroeger he? Dat ik vroeger een boefje was zegt weinig over de huidige tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En jij verwacht dat ik jou nog serieus neem?
Omdat ik een -n vergeet? Het woord niks bestaat ook niet, hoor je mij verder ook niet over.quote:Oh en, met mijn Nederlands is niks mis, met het jouwe wel zo te zien.
Zie bovenstaande uitleg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Debiel?! Dat moet jij, gezien je hieropvolgende post vooral zeggen...
Dat gedrag vertonen sommige nederlanders dus ook, nogmaals "aso's" of "campers" genoemdquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ach, ik vind het gewoon niet zo slim om iemand voor 'debiel' uit te maken (overigens is schelden een teken dat je de discussie niet kan winnen) om vervolgens trots te lopen verkondigen dat je tankstations hebt leeggeroofd.
Discussie niet kan winnen? Je hebt hem zelf al verloren toen je begon over 'volksaard' (hetgeen inderdaad een debiele opmerking is).quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja ach, ik vind het gewoon niet zo slim om iemand voor 'debiel' uit te maken (overigens is schelden een teken dat je de discussie niet kan winnen) om vervolgens trots te lopen verkondigen dat je tankstations hebt leeggeroofd.
Maar het is uiteraard wel een prequote:Op woensdag 29 juni 2005 09:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik loop niks trots te verkondigen, toon alleen aan dat je geen Marokkaan hoeft te zijn om je te misdragen.
Nee jouw gedrag, oordelen over zaken waar je geen weet van hebt, is lekker intelligent. Komt bij mij allemaal prima aan hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:43 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat gedrag vertonen sommige nederlanders dus ook, nogmaals "aso's" of "campers" genoemd![]()
Verder geen woorden aan verspillen dus (komt toch niet aan).
Statistisch gezien in Nederland wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Maar het is uiteraard wel een pre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |