Mensen die aanwezig waren misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Een betrouwbare bron aub?
stelletje onruststokers tering (EN DAN NIET DIE MAROKKANEN)
Kaalhei was in het stadion, ik ben tot een half uur na aanvang rondom het stadion geweest. Alles wat ik nu zeg heb ik van bronnen die tot na afloop bij het stadion waren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ik heb er tussen gestaan, man. Bovendien kan je een aantal ooggetuigenverslagen lezen op de sites van Roda JC.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Feyenoord-Sporting taferelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef Kaalhei het volgende:Keeper geraakt met een fles, net als de grensrechter.....
En dat was vanavond eerder andersom denk ik, met al die Macro's die geen kaartje hadden maar er toch in de buurt waren...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hoeveel mensen waren dat? Honderd op de 50.000?
Je vergeet de zionisten, Wilders en de christen-democraten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat komt door de slavernij! dat komt door rechts! dat komt door de Amerikanen!
dat komt door de Joden! dat komt door de media!
Het ligt niet aan de Marokkanen! echt niet!
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mensen die aanwezig waren misschien?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.
Tuig, schandalig, vervolgen en zeer slecht. Punt is echter dat nu alles in een keer gebeurt. Bovendien ging het om betrekkelijk weinig mensen in het stadion.quote:
Link aub.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gestaan, man. Bovendien kan je een aantal ooggetuigenverslagen lezen op de sites van Roda JC.
Jammer, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef dreeske het volgende:
Stel je voor dat ze van Nederland hadden verloren.
dan waren pas echt de rapen gaar geweest.
OK, er was dus aardig wat aanwezig. Raar trouwens dat er geen heli was, maar dat zal ook niet zoveel uitgemaakt hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel ME gezien bij welke match dan ook in het PLS.Bij iedere ingang stonden 3 busjes, bij de Hornbach stonden nog busjes. Ze liepen nog gewoon rond. Ze waren met paarden aanwezig.
Het enige wat nog ontbrak was eigenlijk een helikopter van de pliesie...
Na een westrijd van Oranje heb ik nog nooit deze taferelen gezien nee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Nee de Nederlandse supporters zijn engeltjes, wou je zeggen...
Ooit Nederlandse spelers en supporters zich zo zien misdragen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij rellen gezien na afgelopen zaterdag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Koreanen zijn streng en goed opgevoed. Deze Marrokanen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
Het ligt dus wél aan het volk. Koreanen ruimen netjes hun eigen troep op omdat ze zich te gast voelen, en Marokkanen schijnen te denken dat ze hier de baas zijn
Hoge bloeddruk heb je dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Martijne het volgende:
Tja Marokanen hebben over het algemeen een lage bloeddruk en kunnen dus niet veel verteren met hun onstabiele ego.![]()
Dat klinkt als een standaard ADO Den Haag-rel, maar dan wat internationaler. Dat maakt het overigens niet minder triest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef Kaalhei het volgende:
Een gezellige wedstrijd voor het Jeugd-WK ....
Ik denk dat wij voorlopig geen wedstrijden van Marokkaanse ploegen in Nederland meer moeten spelen. De laatste keer hiervoor (Gelredome) liep het immers ook volledig uit de hand. Wat vinden jullie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |