Link aub.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:32 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb er tussen gestaan, man. Bovendien kan je een aantal ooggetuigenverslagen lezen op de sites van Roda JC.
Jammer, eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef dreeske het volgende:
Stel je voor dat ze van Nederland hadden verloren.
dan waren pas echt de rapen gaar geweest.
OK, er was dus aardig wat aanwezig. Raar trouwens dat er geen heli was, maar dat zal ook niet zoveel uitgemaakt hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoveel ME gezien bij welke match dan ook in het PLS.Bij iedere ingang stonden 3 busjes, bij de Hornbach stonden nog busjes. Ze liepen nog gewoon rond. Ze waren met paarden aanwezig.
Het enige wat nog ontbrak was eigenlijk een helikopter van de pliesie...
Na een westrijd van Oranje heb ik nog nooit deze taferelen gezien nee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Nee de Nederlandse supporters zijn engeltjes, wou je zeggen...
Ooit Nederlandse spelers en supporters zich zo zien misdragen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Heb jij rellen gezien na afgelopen zaterdag?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Koreanen zijn streng en goed opgevoed. Deze Marrokanen blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
Het ligt dus wél aan het volk. Koreanen ruimen netjes hun eigen troep op omdat ze zich te gast voelen, en Marokkanen schijnen te denken dat ze hier de baas zijn
Hoge bloeddruk heb je dan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Martijne het volgende:
Tja Marokanen hebben over het algemeen een lage bloeddruk en kunnen dus niet veel verteren met hun onstabiele ego.![]()
Dat klinkt als een standaard ADO Den Haag-rel, maar dan wat internationaler. Dat maakt het overigens niet minder triest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef Kaalhei het volgende:
Een gezellige wedstrijd voor het Jeugd-WK ....
Ik denk dat wij voorlopig geen wedstrijden van Marokkaanse ploegen in Nederland meer moeten spelen. De laatste keer hiervoor (Gelredome) liep het immers ook volledig uit de hand. Wat vinden jullie ervan?
Hoeveel rellen heb jij gezien bij wedstrijden van Nederland <20?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ja hoor vaak zat. Zijn vaak zat nederlanders met rood het veld afgestuurd wegens schandalige overtredingen. En er zijn vaak zat rellen met 1000% nederlandse heren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ooit Nederlandse spelers en supporters zich zo zien misdragen?
Ho ho ho ho!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk.
Of mag ik dat niet zeggen!![]()
Nee, en dus ligt het aan de cultuur van de Marokkanenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef pekel het volgende:
[..]
Koreanen zijn streng en goed opgevoed. Deze Marrokanen blijkbaar niet.
Noem jij eens een wedstrijd van NL waarbij het behoorlijk uit de hand is gelopen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
West Side Ultrasquote:
www.rodajcfans.nl bi Prikbord.....quote:
Mede.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Nee, en dus ligt het aan de cultuur van de Marokkanen
Ik vind het ook wel jammerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jammer, eigenlijk.
Of mag ik dat niet zeggen!![]()
In die mate? Dat 14/15 jarige in elkaar werden geslagen? Dat stoeltjes op het veld werden gegooid en mensen der achteraan liepen, dat er schandalig werd geschopt en gespuugd...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:37 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Ja hoor vaak zat. Zijn vaak zat nederlanders met rood het veld afgestuurd wegens schandalige overtredingen. En er zijn vaak zat rellen met 1000% nederlandse heren.
Een paar jaar geleden was er een vriendschappelijke wedstrijd België-Marokko in Luik, en daar was het net hetzelfde liedje, de Marokkanen konden het niet verkroppen dat ze met 4-0 verloren in een vriendschappelijke (!!!) interland, en hun gerel kon je gewoon op de tv-beelden zien hoor. Hier staat niemand meer verbaasd van, en met jouw geroep om objectieve bronnen maak je je vooral heel belachelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:33 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Aangezien het hier waarschijnlijk een niet objectief volk betreft, zoek ik BETROUWBARE bronnen.
Hoezo raar? Je hebt het over een wedstrijd van -20, moet je daar dan zoveel ME inzetten??quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, er was dus aardig wat aanwezig. Raar trouwens dat er geen heli was, maar dat zal ook niet zoveel uitgemaakt hebben.
Erg triest dat een hele groep zoiets aangrijpt om de boel te verzieken
Nederland werd afgelopen zaterdag door dezelfde Nigerianen uitgeschakeld. Er viel na afloop geen overtogen woord. Niks geen rellen. Nigerianen en Hollanders liepen gewoon door elkaar op de parkeerterreinen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Alweer sorry dat ik het volgende zeg, maar die vader mag van mij in de zee gedonderd worden.quote:naam: A. N. Onyme
tijd: 2005.06.29 00:26
ik zat met een aantal vrienden op de noord, nadat de keeper van nigeria in de eerste helft was aangevallen werd een van ons opeens door een gast met een broekriem bewerkt omdat hij verbaasd reageerde, en de vader van die marokkaan stond achter het gebaar van de keel doorsnijden te maken.
daarop zijn we naar onder de perstribune verplaats omdat ze onze veiligheid niet konden geranderen.
Maar we hadden wel geluk bij een ongeluk, gratis eten en bier gekregen en nog met onze baba gepraat. Die zei dat hij een aanbieding van vvv had gehad en in gesprek was over een terugkeer naar vvv.
Maar wat die 'fans' van marokko deden is ontoelaatbaar en ik hoop dat ze flink worden gestrafd door de fifa.
quote:ik zat met een aantal vrienden op de noord, nadat de keeper van nigeria in de eerste helft was aangevallen werd een van ons opeens door een gast met een broekriem bewerkt omdat hij verbaasd reageerde, en de vader van die marokkaan stond achter het gebaar van de keel doorsnijden te maken.
daarop zijn we naar onder de perstribune verplaats omdat ze onze veiligheid niet konden geranderen.
quote:Ik heb dat ook gezien, die stward die helemaal onder in de hoek bij het scorebord door wel tien man in elkaar geschopt werd ( zat zelf op oost). Hij zakte compleet in elkaar, vrees ook dat jhij ernstige verwondingen heeft
quote:Ik was 1 van de 2 personen die het effe zwaar hadden op Oost. De andere was Mo. Achter ons zat een gast die ons vertelde dat hij 'ons' Roda stadion ging slopen. Hierna brak hij een stoeltje af. Waarop wij antwoorden waarmee hij bezig was. Hierna ging alles vlug, grote groep marokanen viel ons aan. Enkele marokanen + een familielid onzette ons. Hierna zijn wij via de kidscorner uitgang weggegaan waarbi j wet het weer aan de stok kregen. Hier zijn wel enkele serieuze klappen gevallen. Helaas liepen hier ook enkele dames rond die helaas hebben moeten incasseren. Op oost was het in ieder geval een puinhoop, en de stewards, politie....... tja.....
quote:tientallen arrestaties, tientallen stoeltjes gesloopt, eetpunten geplunderd, gewonde stewards, 25 man nog opgepakt bij Hornbach vanwege diefstal en ga zo maar door....
Ja maar die 1000 wat jij noemt geloof ik ook niet. Dan was het groter nieuws geweest. Ik denk eerder 100 tot 200. Dat zijn er 200 teveel indeed. Maar nog steeds het meerendeel dat zich koest houdt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tuig, schandalig, vervolgen en zeer slecht. Punt is echter dat nu alles in een keer gebeurt. Bovendien ging het om betrekkelijk weinig mensen in het stadion.
Na Nederland-Italie was het in Amsterdam ook niet echt leuk hoor. Ik heb daar aardig wat dronken boeren horen schreeuwen dat het allemaal de schuld was van die kankerjodenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Na een westrijd van Oranje heb ik nog nooit deze taferelen gezien nee.
Je bedoelt een voetbalsupporter is een relschopper???quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ow er is onderscheid tusen wedstrijden in cliubverband en in interlandverband...
Wat maakt het uit een voetbalsupporter is een voetbalsupporter
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaalquote:
Eindelijk....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaal
quote:Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was
quote:ik zat eerste rij, alle stoeltjes die onderaan op west gesloopt zijn werden gesloopt door 1 persoon.
quote:Mn vriendin werkt bij de Bufkes, zelfs daar waren ze zich aant slaan.
quote:Waarom moesten die achterlijke marokanen het stadion afbreken. Godverdomme een hele lading stoeltjes op het veld geknikkerd door die achterlijken. Beste zogenaamde supporters, jullie vormden weer een mooi uithangbordje voor je eigen bevolkingsgroep!!!!
Waar komt deze extreem rechtse propaganda vandaan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:40 schreef Kaalhei het volgende:
Een bloemlezing
Leuk dat je mij nu dus als voetbalsupporter vergelijkt met een relschopper.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ow er is onderscheid tusen wedstrijden in cliubverband en in interlandverband...
Wat maakt het uit een voetbalsupporter is een voetbalsupporter
Sinds wanneer is die linkse NOS een echte bron...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaal
Laten we dit verschil eens extra aandacht geven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:35 schreef fransie102 het volgende:
Het ligt dus wél aan het volk. Koreanen ruimen netjes hun eigen troep op omdat ze zich te gast voelen, en Marokkanen schijnen te denken dat ze hier de baas zijn
Geweldige bron is dat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
quote:Buiten werden zelfs honden LOSGELATEN. Kleine kinderen zagen hoe mensen in elkaar werden geslagen. Stewards werden mishandeld gewoon. KUTMAROKKANEN, echt waar. Bah bah
quote:wat een gekken, slopen ze ff je hele stadion
1 gast komt langs geroepen "alles kapot alles kapot" zeg je er wat van wordt je meteen bij je keel gegrepen.
heb geluk gehad dat er net een politieagent langs kwam die vervolgens de hele laag over zich heen kreeg..
maar wat doe je er aan...
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die het proberen te bagatalliseren...
de volkskrant en de SP frontpage zijn natuurlijk ook geschiktquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef fanneke het volgende:
Sinds wanneer is die linkse NOS een echte bron...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |