abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28328868
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/012KS0F7WK35HX3U3P02/audio/Enkele getuigen vertellen wat er gebeurde.WMA

Schokkende taferelen, becommentarieerd door aanwezige getuigen en supporters, opgenomen door L1-radio ter plekke.

Let vooral op de toeter-terreur van de BMW in het begin van het fragment. Ik zeg : uitzetten inclusief BMW.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:53:40 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_28328926
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Discussie niet kan winnen? Je hebt hem zelf al verloren toen je begon over 'volksaard' (hetgeen inderdaad een debiele opmerking is).
volks·aard (de ~ (m.))
1 aard aan een bepaald volk eigen => volkseigen, volksgeest, volkskarakter

Tjonge hee, wat discriminerend zeg .

Zal ik de Nederlanders ook even discrimineren dan? Het zit namelijk in onze volksaard om nuchter en zuinig te zijn. Misschien moet je nu snel even een topicreport plaatsen om deze ernstig discriminerende uitlating te laten verwijderen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:59:25 #253
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_28329053
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:41 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Omdat ik een -n vergeet? Het woord niks bestaat ook niet, hoor je mij verder ook niet over.
Van Dale denkt daar trouwens anders over:

niks1 (onb.vnw.)
1 [inf.] niets

niks2 (bw.)
1 allerminst
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_28329060
Die Marrokanen hebben zich weer van hun "beste" kant laten zien, een en al tuig en het wordt weer lekker doodgezwegen door de Nederlandse media, stelletje hypocrieten.
pi_28329069
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/012KS0F7WK35HX3U3P02/audio/Enkele getuigen vertellen wat er gebeurde.WMA

Schokkende taferelen, becommentarieerd door aanwezige getuigen en supporters, opgenomen door L1-radio ter plekke.

Let vooral op de toeter-terreur van de BMW in het begin van het fragment. Ik zeg : uitzetten inclusief BMW.
Allesbehalve schokkende taferelen. Als ik dit zo hoor dan zou het elke willekeurige risicowedstrijd in de HCE kunnen zijn geweest. Radiofragment doet dus geen eer aan hetgeen wat ooggetuigen in dit topic hebben gemeld (op het gooien met stoeltjes e.d. na maar dat zagen we ook al op TV). Ik wacht met smart op de eerder genoemde videobeelden.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 29 juni 2005 @ 10:01:23 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28329100
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

volks·aard (de ~ (m.))
1 aard aan een bepaald volk eigen => volkseigen, volksgeest, volkskarakter

Tjonge hee, wat discriminerend zeg .

Zal ik de Nederlanders ook even discrimineren dan? Het zit namelijk in onze volksaard om nuchter en zuinig te zijn. Misschien moet je nu snel even een topicreport plaatsen om deze ernstig discriminerende uitlating te laten verwijderen!
Volgens mij ben je in de war met

voor·oor·deel (het ~, -delen)
1 ongegronde mening

Of heb je gefundeerd cijfer matriaal dat aantoont dat Nl-ers zuiniger zijn dan andere "volken" op de wereld en dat Marokkanen over de hele wereld veel agressiever zijn dan de gemiddelde bewoner van deze aardbol?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28329198
Wel 15 aanhoudingen op de aantal duizend Kvin het wel zielig voor Kaalhei, die het over hele groepen had.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329206
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:27 schreef Kaalhei het volgende:
Oplossing?

[afbeelding]
Valt op dat het stadion ineens heel leeg is
pi_28329214
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
Wel 15 aanhoudingen op de aantal duizend Kvin het wel zielig voor Kaalhei, die het over hele groepen had.
Hoeveel relschoppers werden er op 17 april aangehouden rond De Kuip?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28329270
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Allesbehalve schokkende taferelen. Als ik dit zo hoor dan zou het elke willekeurige risicowedstrijd in de HCE kunnen zijn geweest. Radiofragment doet dus geen eer aan hetgeen wat ooggetuigen in dit topic hebben gemeld (op het gooien met stoeltjes e.d. na maar dat zagen we ook al op TV). Ik wacht met smart op de eerder genoemde videobeelden.
Als zelfs L1 al niks kan vinden, een Limbo-zender uit op sensatie aangezien in dat dooie xenofobe stuk NL nooit iets te doen is, dan begin ik ook ernstig te twijfelen aan de relnichterige posts uit dit topic die melding maken van grote chaos en 1000'den rellende Marocs.

Ik zeg : buiten die toeterende terreur-BMW ook die leugenachtige relnichten uit dit topic oppakken en het land uit wegens ophitserig gedrag.
pi_28329327
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:18 schreef fransie102 het volgende:
Overigens hoor je na rellen door Feyenoorders meteen Opstelten flink kwaad zeggen dat dit niet kan.

Waarom hoor ik nou nergens nou eens een Marokkaan zeggen : "dit kan niet en dit tuig moet zeer hard aangepakt worden". Ik hoor ze eerder zeggen "het valt wel mee".

Ook leuk trouwens hoe de NOS weer het nieuws angstvallig verzwijgt.
Sinds wanneer is de mening van een willekeurige Marokkaan even belangrijk als de mening van een Burgemeester .

Maar al met al, het valt ook mee. Vooral als je het vergelijkt met andere voetbalwedstrijden in Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329371
Gaan ze nou de komende 6 maanden ook foto's van marrokaanse relschoppers op opsporing verzocht laten zien? Of is dit dan zeker weer in strijd met de rechten van de mensen?

Anyway, is het nieuwsitem op de FP verwijderd ofzo
pi_28329373
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoeveel relschoppers werden er op 17 april aangehouden rond De Kuip?
Weet ik niet, heb jij ze getelt?

In iedergeval waren het er daar talloze meer, dit waren geen rellen, maar opstootjes. Iets van een heel ander kaliber, nogmaals ik heb er meerdere "bronnen" lopen die die wedstrijd hebben meegemaakt. Dan kan een roddelkrant nog zo'n sensatiebericht neerzetten....
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:11:44 #264
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28329405
Ik heb er niets over gezien of gehoord, maar om mij in de discussie te kunnen mengen moet ik wel even wat duidelijk maken, ik hou van voetbal, ik heb absoluut niets tegen buitenlanders, ik hou niet van racisme, maar ben wel kritisch.

Okay, een mening waar je wel of niet op zit te wachten:

Voetbal en rellen gaan al jaren samen, helaas is dit een trend die pas na een ernstig voorval kunnen afnemen (zie Engeland), mensen die rellen uit hoofde van hun club zijn voor mij geen supporters, maar meelopers. Of dit nu Nederlanders zijn of buitenlanders. Rellen is geen Nederlands iets, kijk naar Italie want daar weten ze ook van wanten.
Verkeerde dingen doen uit naam van iets, is bij voorbaat fout.

Dan het gevoel over Marokkanen. Ik woon in Rotterdam en ik vind het erg kort door de bocht om buitenlanders de schuld te geven van alle problemen in Nederland. Echter het is ook kort door de bocht om bepaalde groepen te beschermen. Mensen die de grote steden problematiek niet kennen, kunnen ook niet goed oordelen hierover, ik wil die mensen eens uitnodigen voor een dagje Afrikanenwijk op Zuid.
Ben best een tante die voor haarzelf kan zorgen, maar ik voel me ook ongemakkelijk bij groepen hoofdzakelijk Marokkaanse jongeren, die vaak erg vervelend zijn en vaak kan je een grote bek krijgen als je er langs wilt o.i.d. . En als je deze groep medelanders afzet tegen andere afkomst medelanders, is het vaak deze specifieke groep die voor problemen zorgt.

De hele Lonsdale discussie vind ik nergens over gaan. Laat mensen lekker dragen wat ze willen, het land heeft vrijheid van meningsuiting en daar vind ik dat ook onder vallen. Bovendien weet je waar mensen voor staan, nee verbieden, dat biedt uitkomst ???
Trouwens er zijn mensen zat die bepaalde merkkleding dragen zonder dat daar een bepaald idee achterzit.
Het hele verhaal van Tommy Hilfigger (schrijf je dat zo??) is natuurlijk ook grappigheid ten top. De grootste racist maar alle gekleurde mensen maken hem rijk door zijn kleding te dragen??
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
pi_28329413
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:07 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Als zelfs L1 al niks kan vinden, een Limbo-zender uit op sensatie aangezien in dat dooie xenofobe stuk NL nooit iets te doen is, dan begin ik ook ernstig te twijfelen aan de relnichterige posts uit dit topic die melding maken van grote chaos en 1000'den rellende Marocs.

Ik zeg : buiten die toeterende terreur-BMW ook die leugenachtige relnichten uit dit topic oppakken en het land uit wegens ophitserig gedrag.
Inderdaad, maar zelfs RTL 4 en RTL5 toch een van de objectiefste zenders van Nederland, maken nergens melding van Nogmaals, er waren inderdaad wel opstootjes, dat ontken ik niet...maar rellen...no way.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:12:03 #266
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28329414
quote:
Mijn ervaring met die ratten is dat het altijd in grote groepen gaat. Te laf om alleen iets te doen. Politie zal wel weer te bang zijn geweest om op te treden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_28329429
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is de mening van een willekeurige Marokkaan even belangrijk als de mening van een Burgemeester .

Maar al met al, het valt ook mee. Vooral als je het vergelijkt met andere voetbalwedstrijden in Nederland.
Tja, ik vind het ridicuul dat er bij een onschuldig toernooitje als het WK onder 20 blijkbaar ook al ME nodig is, omdat mensen niet tegen hun (in deze wedstrijd terechte) verlies kunnen, m.i. zit er een verschil tussen een Feyenoord-Ajax en een Marokko-Nigeria op een jeugd WK.
Worden er nog sancties opgelegd aan degenen die voorwerpen op het veld gooiden en het veld vervolgens bestormden?

Jammer dat ook de onschuld weg is bij dit toernooi, ik had nog zo'n goede hoop en het was eigenlijk een groot feest, tot gisterenavond dan...
Yeah baby Yeah!
pi_28329459
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mijn ervaring met die ratten is dat het altijd in grote groepen gaat. Te laf om alleen iets te doen. Politie zal wel weer te bang zijn geweest om op te treden.
De ME te laf om op te treden Jij wilt beweren dat jij het beter weet dan mensen die daar aanwezig waren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329482
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar zelfs RTL 4 en RTL5 toch een van de objectiefste zenders van Nederland, maken nergens melding van Nogmaals, er waren inderdaad wel opstootjes, dat ontken ik niet...maar rellen...no way.
Rellen is idd overdreven, maar ontelbare gesloopte stoeltjes, een vernielde Burger King, mishandelde stewards enz is toch wel wat meer dan 'opstootjes'.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:14:58 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_28329485
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in de war met

voor·oor·deel (het ~, -delen)
1 ongegronde mening

Of heb je gefundeerd cijfer matriaal dat aantoont dat Nl-ers zuiniger zijn dan andere "volken" op de wereld en dat Marokkanen over de hele wereld veel agressiever zijn dan de gemiddelde bewoner van deze aardbol?
Natuurlijk zal er een stukje gekleurdheid bijzitten. Dat is ook nodig om niet helemaal gek te worden en de wereld te kunnen begrijpen. Maar ik weet wel dat het hier in de Randstad zo is dat er statistisch gezien veel meer Marokkanen dan Nederlanders worden aangehouden en veroordeeld. Neem daarbij dat we hier veel Marokkanen uit het Rif-gebergte hebben en die staan zelfs in Marokko niet best bekend. Dat is niet iets wat ik uit m'n duim zuig, maar zelfs onderwezen heb gekregen tijdens het vak "nieuwe talen & culturen" op de universiteit. Ik ga er vanuit dat de hoogleraren daar me geen flauwekul lopen te vertellen.

Overigens komen die vooroordelen doorgaans ook niet zomaar uit de lucht vallen, zeker niet in dit geval.

Enniewee, ik ga nu een lekker dagje uit en lees het topic vanavond wel weer .
pi_28329492
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef Elgigante het volgende:

Worden er nog sancties opgelegd aan degenen die voorwerpen op het veld gooiden en het veld vervolgens bestormden?
Laten ze die maar opdraaien voor de totale kosten.
pi_28329495
quote:
Er was ook te weinig politie op de been om alle raddraaiers aan te houden, men kon zich op voorhand niet voorstellen dat zo'n lullig potje zó uit de hand zou lopen...

Bij een risicowedstrijd in de HCE zijn standaard enorm veel ME-ers aanwezig, dat was gisterenavond niet het geval.

Ik vind niet dat je het op hoeft te nemen voor diegenen die zich gisteren misdroegen Mutant.
Yeah baby Yeah!
pi_28329516
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Tja, ik vind het ridicuul dat er bij een onschuldig toernooitje als het WK onder 20 blijkbaar ook al ME nodig is, omdat mensen niet tegen hun (in deze wedstrijd terechte) verlies kunnen, m.i. zit er een verschil tussen een Feyenoord-Ajax en een Marokko-Nigeria op een jeugd WK.

Jammer dat ook de onschuld weg is bij dit toernooi, ik had nog zo'n goede hoop en het was eigenlijk een groot feest, tot gisterenavond dan...
Wat een onzin zeg, je weet dat die-hard supporters geen onderscheid maken tussen onder of boven de 20. Dat JIJ die nu maakt is heel wat anders, want jij hebt waarschijnlijk een andere visie op voetbal dan hen. Wat jij nu aan het doen bent is dit incident vergroten en Feyenoord-Ajax bagetalliseren want, "dat was een echt toernooi". In jouw ogen misschien.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:16:52 #274
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28329546
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
De ME te laf om op te treden Jij wilt beweren dat jij het beter weet dan mensen die daar aanwezig waren?
ME laat relschoppers wel eens vaker hun gang gaan en uitrazen om escalatie te voorkomen. Dat er maar een paar man zijn gearresteerd is dus niet representatief voor het aantal relschoppers. Maar ja, volgens jou zullen dat wel diezelfde 15 individuen zijn die in heel Nederland voor overlast zorgen en alle andere Marokkanen een slechte naam bezorgen.
pi_28329557
Wie zijn er allemaal geweest?

Iedereen loopt hier wijs te doen... Maar ik vond het echt wel meevallen.
pi_28329560
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Laten ze die maar opdraaien voor de totale kosten.
Het was duidelijk te zien dat je ook als vrijwilliger in de rol van steward beter dit soort potjes kunt mijden, belachelijk gewoon.
Die jongens dienen gewoon een boete te krijgen en een levenslang stadionverbod.
De boete uiteraard 1000+ euro zoals dat voor iedereen moet gelden als hij/zij ongevraagd het veld betreed.
PSv expirimenteert er komend jaar ook mee en ik heb er vertrouwen in.
Yeah baby Yeah!
pi_28329565
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, je weet dat die-hard supporters geen onderscheid maken tussen onder of boven de 20.
Het is de eerste keer dat het dit toernooi uit de hand loopt. Bij een verliespartij van Marokko .....
pi_28329566
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Rellen is idd overdreven, maar ontelbare gesloopte stoeltjes, een vernielde Burger King, mishandelde stewards enz is toch wel wat meer dan 'opstootjes'.
Wat een onzin, nogmaals ik heb meerdere vrienden gehad die daar liepen, die hebben daar helemaal niks van meegekregen. Er werden wel flessen op het veld gegooit, er waren opstootjes nadien, maar voor de rest was het best wel rustig. "ontelbare gesloopte stoeltjes, vernielde Burger King", hoe bedoel je overdrijven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het viel echt wel mee.
pi_28329594
Heb je de stoeltjes in de uitzending niet zien vliegen dan. Mijn familie was aanwezig en zei dat er flink wat stoeltjes het veld opgingen.
pi_28329617
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat het dit toernooi uit de hand loopt. Bij een verliespartij van Marokko .....
Dit is niet de eerste keer dat een voetbalwedstrijd uit de hand loopt. Sorry, maar dat selectief gejen is gewoon te erg. Je gaat nu allerlei dingen afbakenen om zo te stellen dat hun het "altijd zijn" .
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:19:53 #282
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_28329640
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef zjroentje het volgende:
Gezien het wangedrag van zowel de spelers als de supporters hoop ik overigens ook meteen dat het de laatste keer is dat Marokko aan zo'n tournoi meedoet.
pi_28329648
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
Heb je de stoeltjes in de uitzending niet zien vliegen dan. Mijn familie was aanwezig en zei dat er flink wat stoeltjes het veld opgingen.
Tuurlijk. En gaat jouw familie vaker naar wedstrijden.

Was het die opa die voor me zat

Ik vond het opzich echt wel meevallen. En dat de ME opeens binnen kwam aan één kant was dom en ook een provocatie. Ze hadden ze beter ook aan twee kanten kunnen laten binnenkomen, als ze binnen wouden komen.
pi_28329654
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
O tuurlijk zal er wel een stoel of 2/3 gesloopt zijn, maar "ontelbare". Je lijkt net Kaalhei met z'n duizenden relschoppers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329688
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gezien het wangedrag van zowel de spelers als de supporters hoop ik overigens ook meteen dat het de laatste keer is dat Marokko aan zo'n tournoi meedoet.
Gast

Weet je wat voor sfeer die gasten meebrengen. Stukken meer dan een Nederlandse wedstrijd waar alleen maar van die ballen zitten. Ik heb echt gelachen en genoten. Tuurlijk zit er SCUM, maar in mijn buurt zaten Nigerianen en Marokanen gewoon gezamelijk te chillen.
pi_28329691
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:12 schreef Mutant01 het volgende:
RTL5 maakt er wel melding van.

Rellen is niet hetgeen ik uit de voorgaande bladzijden haalde. Ik las daar meer over min of meer individuele incidenten. Naast het gooien van drinkwaterflessen en vele stoeltjes heb ik het dan over het in elkaar slaan van iemand door een grotere groep die iets van het slopen zegt en dat gebeurde meer dan eens als ik dat zo lees. Het in elkaar slaan van vrouwen en kinderen (overigens vind ik dit wat dubieus maar goed als ik andere berichtgeving over Marrokanen lees dan zou t zomar kunnen) omdat ze zwart zijn. Het in elkaar slaan van een 16-jarige steward.

Rellen niet maar dit soort incidenten zijn veel en veels te ernstig. Bij Feyenoord - Ajax komt het ook geregeld tot rellen maar het enige wat ik daar altijd uithaal is dat het volwassen mannen zijn die met elkaar op de vuist gaan. Dat dat niet goed te keuren is is 1 maar vrouwen en kinderen blijven er iig buiten, dat is wel de laagste regel die je moet hebben als hooligan zijnde.
pi_28329695
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer dat een voetbalwedstrijd uit de hand loopt. Sorry, maar dat selectief gejen is gewoon te erg. Je gaat nu allerlei dingen afbakenen om zo te stellen dat hun het "altijd zijn" .
Niet bij een voetbalwedstrijd, maar wel bij een interland.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:22:18 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_28329714
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:11 schreef scubagirl het volgende:

Dan het gevoel over Marokkanen. Ik woon in Rotterdam en ik vind het erg kort door de bocht om buitenlanders de schuld te geven van alle problemen in Nederland. Echter het is ook kort door de bocht om bepaalde groepen te beschermen. Mensen die de grote steden problematiek niet kennen, kunnen ook niet goed oordelen hierover, ik wil die mensen eens uitnodigen voor een dagje Afrikanenwijk op Zuid.
Ben best een tante die voor haarzelf kan zorgen, maar ik voel me ook ongemakkelijk bij groepen hoofdzakelijk Marokkaanse jongeren, die vaak erg vervelend zijn en vaak kan je een grote bek krijgen als je er langs wilt o.i.d. . En als je deze groep medelanders afzet tegen andere afkomst medelanders, is het vaak deze specifieke groep die voor problemen zorgt.
Helemaal mee eens! Woon zelf dus ook op Rotterdam-Zuid en ik heb er zo'n grafhekel aan als mensen uit een willekeurig gehucht me gaan lopen vertellen hoe het er hier aan toe gaat. Kom hier eens een jaartje wonen, dan praten we nog eens verder.
pi_28329717
Er was wel een vrouw bij de ingang in elkaar gehoekt, door marokanen. Was dat een steward?
pi_28329719
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Gast

Weet je wat voor sfeer die gasten meebrengen. Stukken meer dan een Nederlandse wedstrijd waar alleen maar van die ballen zitten. Ik heb echt gelachen en genoten. Tuurlijk zit er SCUM, maar in mijn buurt zaten Nigerianen en Marokanen gewoon gezamelijk te chillen.
Het leuke was dat ik Nigerianen en Marokkanen gewoon echt naast elkaar en door elkaar zag zitten met elkaars vlaggen. Dat zie ik nou ook niet vaak gebeuren
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329722
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

O tuurlijk zal er wel een stoel of 2/3 gesloopt zijn, maar "ontelbare". Je lijkt net Kaalhei met z'n duizenden relschoppers.
2/3

Jij bent nu niet meer serieus te nemen.
pi_28329728
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zag met een vluchtige blik op de TV op een stuk gras van 20 a 30m (vanaf de middellijn richting de linkerachterlijn) al snel een stoeltje of 10 liggen.
pi_28329732
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, je weet dat die-hard supporters geen onderscheid maken tussen onder of boven de 20. Dat JIJ die nu maakt is heel wat anders, want jij hebt waarschijnlijk een andere visie op voetbal dan hen. Wat jij nu aan het doen bent is dit incident vergroten en Feyenoord-Ajax bagetalliseren want, "dat was een echt toernooi". In jouw ogen misschien.
Er zit nogal een ander publiek bij de wedstrijd die ik aanhaalde en de wedstrijd Marokko-Nigeria Mutant. Bij het Nederlands elftal is het nóóit gezeik en worden de Oranjesupporters op handen gedragen, waar ze ook komen (een groot verschil met de Duitsers, de Engelsen en de Turken).

Ik vind die rellen om wedstrijden in de HCE ook te zot voor woorden en ik vind dat iedereen die zich misdraagt in en rond het voetbal keihard aangepakt moet worden, hoe het nu afgelopen is met de Feyernoord hooligans vind ik een zeer slecht signaal naar de maatschappij.

Ik had me blijkbaar vergist in de onschuldigheid van een toernooi als dit, jammer krijgen we daar de volgende keer ook veetransporten om een wedstrijd bij te wonen...
Yeah baby Yeah!
pi_28329750
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Woon zelf dus ook op Rotterdam-Zuid en ik heb er zo'n grafhekel aan als mensen uit een willekeurig gehucht me gaan lopen vertellen hoe het er hier aan toe gaat. Kom hier eens een jaartje wonen, dan praten we nog eens verder.
Was de wedstrijd in Rotterdam dan

Sjezus. Die 500 km voor niks gereden
pi_28329751
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:21 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Niet bij een voetbalwedstrijd, maar wel bij een interland.
Loop je nou nogsteeds selectief af te bakenen
Allah Al Watan Al Malik
pi_28329776
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Er zit nogal een ander publiek bij de wedstrijd die ik aanhaalde en de wedstrijd Marokko-Nigeria Mutant. Bij het Nederlands elftal is het nóóit gezeik en worden de Oranjesupporters op handen gedragen, waar ze ook komen (een groot verschil met de Duitsers, de Engelsen en de Turken).
Ow ja dat was het publiek wat hun eigen spelers uitfluit
pi_28329785
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Zit er dik in dat de Fifa grove maatregelen neemt.
pi_28329788
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik zag met een vluchtige blik op de TV op een stuk gras van 20 a 30m (vanaf de middellijn richting de linkerachterlijn) al snel een stoeltje of 10 liggen.
Tien is geen duizend
pi_28329805
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef Kaap het volgende:

[..]

Zit er dik in dat de Fifa grove maatregelen neemt.
pi_28329810
Naja, dat plundergedrag bij tankstations is achterlijk, net zoals een tiental stoeltjes mollen en een enkele steward/nigeriaan inelkaar beuken, maar zolang het beperkt blijft tot maximaal tientallen incidenten en geen dooien zijn gevallen kan je idd niet spreken over uitzonderlijk gedrag bij een "risico-match".

Mensen die dachten dat dit een lekkere zomerse vriendschappelijke jeugdpot was, zijn naief. Het was een WK, ook al is het jeugd. Verliezende Marokkanen zijn heethoofdig en in groepsgedrag vandaliserend. Gewoon een match in de verte vergelijkbaar met Fey-Ajax qua sentimenten en emotie. Daarom had er juist wel meer politie op de been moeten zijn, want als ze gewonnen hadden was het een groot feest geweest, maar bij verlies moet je dit incalculeren. En daarom preventief politievolk inzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')