Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen?
Er staat in dit topic toch dat de mensen die zulke lui aanspraken op hun daden door meerdere Marokanen werden aangepakt...
Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozer
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.
Het gaat erom dat er zich weer incidenten hebben afgespeeld met een bevolkingsgroep die zich eigenlijk in moet zetten om aan te tonen dat het maar enkele slechten zijn die de Marokkanen in Nederland een slechte naam hebben bezorgd.
Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.
En IN het stadion zitten ook kinderen..
Die waren er dus wel. Ze waren allemaal uitgerust met felle oranje hesjes zodat ze goed zichtbaar waren. Er probeerden er enkele een groep van 20 man tegen te houden die een steward van +/- 16 jaar aan het afrossen waren. Het hielp uiteraard niet, de arme jongen was in een hoek gedreven en kreeg minutenlang klappen van alle kanten. Waarna hij beroofd werd, het moet uiteraard wel een sport blijven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef HarigeKerel het volgende:
En waar waren de StadionVaders in dit geval?
Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?
Net als deze, kop inslaan en over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?
Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
Euhm....right.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?
Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, jij hebt geen weet van wat er rondom voetbal gebeurt. Dat is duidelijk te merken aan je posts!
Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!
Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel. Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers ja
Bij studiosport? of bij het journaal?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:08 schreef Kaalhei het volgende:
De NOS laat nu het gezellige feestje zien
Zei de Limburger.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.![]()
Nee hoor, het is zeer zeker niet alleen de schuld van de politie. Maar ze moeten niet zo heilig doen als dat ze nu doen. Je weet dat die groepen elkaar aanvallen als ze kans krijgen ervoor, dus moet je achteraf ook niet zo scheinheilig doen als het dan ook fout gaat!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.
Voor 1000 rellers heb je dan ongeveer 30.000 ME'ers nodig. Ik denk dat er in Kerkrade niet eens zoveel mensen in staat zijn om als ME'er te functioneren. Maar droom gerust verder......quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel.
Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.quote:Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...
He: Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?quote:
Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De schuld ligt bij alle 3 de partijen, niet alleen bij de Ajax/Fnrd fans.
Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligansquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:12 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.
[..]
Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.
Je weet dat ze elkaar aanvallen als ze de kans hebben, en je zet die treinen dan alsnog doodleuk vlakbij de rivaliserende groep. Maar ze doen niks fout in jou ogen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Ja, dat dacht ik ook vanavond toen een paar Marocs een paar jochies van max. 14 jaar in elkaar aan het slaan waren omdat ze zwart waren. Of die jonge zwarte vrouw die geslagen wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Hun doen het toch in naam van hun land? Roepen toch trots waar ze vandaan komen, lopen toch trots in die shirts, lopen toch trots met die vlaggen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:16 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligansHoe noem je relschoppers uit andere landen, Engeland of Italië b.v. ? En hoezo zelfs bij het voetbal, alsof het anders altijd zo vredig is
Inderdaad, de politie had niet mogen toestaan dat Marokkanen een wedstrijd verliezen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief opendoet tegen een groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?
En als die 30 man boven 1 duiken, denk je dan echt dat die Marokanen op de tribune dat laten gebeuren? Getuige de eerdere verhalen in dit topic lijkt me dat toch niet echt waarschijnlijk.
Als er hier 1 iemand wegloopt voor de waarheid en eromheen draait ben jij het!
De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief oendoet tegen ene groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.
En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam, heb je genoeg aan een kleine 500 politielui plus ME. Jullie blijven maar smoesjes verzinnen voor een simpel aanpakbaar probleem, alleen al het feit dat die ME'ers opgeroepen diende te worden is dom en naief, die hadden er al moeten staan.
Het is zeer triest dat het al voor een jeugdmatch moet, maar het gaat ook niet om de mannekes op het veld, maar om "volwassen" publiek op de tribune dat deze match aantrekt. Dus ja, het hadden er vanaf het begin meer moeten zijn i.p.v. achteraf een oproep doen voor hulp, want verliezende Marocs zijn slechte verliezers. Dat is algemeen bekend, dus is dit automatisch een risicomatch. En hopelijk zijn diegene die schade hebben berokkend gepakt, en kunnen ze flink dokken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.
Zoals eerder gezegd, er is nog nooit zoveel ME geweest bij een match in het PLS, had er nog meer moeten zijn dan voor een match van een 'jeugd' team?!
Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam,[....]
Het kan altijd erger. 95% van de aanwezige waren kennelijk toch troetel-Marocs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?![]()
Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef pekel het volgende:
Hopelijk gaat de Fifa Marokko maar ff een paar jaartjes uitsluiten op toernooien.
Hard aanpakken die troep.
NOS Radio 1 is zo links als de pest, dus die zullen heus niet gaan liegen over Marrokkaantjes.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.
Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jongen, was jij nou maar een paar uur geleden naar dat stadion gegaan met die grote bek van je
quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:45 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.![]()
Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie Marocs dan ook geen kwaad doen.quote:
Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie ook geen kwaad doen.![]()
Shit, je snapt er echt niks van he.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.
Jeetje! Die Jan toch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef fransie102 het volgende:
[..]
De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.
Ik vraag me af of dit soort jongens (de "Kut-Marokkanen") ooit wijs worden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ingesteld, vanwege principiële redenen weiger ik mee te doen aan scheldtirades en ander agressief gespui. Kijk, natuurlijk zaten er jongens of meiden in het publiek die absoluut het predikaat "kwajongen" of "doerak" verdienen, maar moeten we dat nu met zijn allen zo hoog van de toren blazen? Ok, dan sneuvelt er een keer een ouderwets restaurantje of een nieuwerwetse Gazellefiets, maar door schade en schande worden we wijs, ja toch?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |