abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28324535
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.

Het gaat erom dat er zich weer incidenten hebben afgespeeld met een bevolkingsgroep die zich eigenlijk in moet zetten om aan te tonen dat het maar enkele slechten zijn die de Marokkanen in Nederland een slechte naam hebben bezorgd. Of wou je zeggen dat dit dezelfde vervelende groep is die de afgelopen anderhalf jaar voor al die incidenten gezorgd hebben ?
pi_28324537
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ben jij nou gewoon te dom om te lezen?

Er staat in dit topic toch dat de mensen die zulke lui aanspraken op hun daden door meerdere Marokanen werden aangepakt...
Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:03:57 #153
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28324541
En waar waren de StadionVaders in dit geval?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:04:27 #154
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324550
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozer
Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28324557
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Dat was bij een club-wedstrijd. Niet dat dat goed te praten valt, maar toch.

Het gaat erom dat er zich weer incidenten hebben afgespeeld met een bevolkingsgroep die zich eigenlijk in moet zetten om aan te tonen dat het maar enkele slechten zijn die de Marokkanen in Nederland een slechte naam hebben bezorgd.
Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2005 01:04:56 ]
pi_28324574
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Dombo, ik vraag niet om anti-helden op de tribune, maar om keiharde actie van de ME die in dat stadion erbovenop moet zitten als zo'n gast begint te flippen.
Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.

En IN het stadion zitten ook kinderen. .
Hoi.
pi_28324595
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:05 schreef pekel het volgende:

[..]

Waarna de rest van de Marrokanen reageert en je een nog grotere rel krijgt.

En IN het stadion zitten ook kinderen. .
Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:06:40 #158
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324602
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:03 schreef HarigeKerel het volgende:
En waar waren de StadionVaders in dit geval?
Die waren er dus wel. Ze waren allemaal uitgerust met felle oranje hesjes zodat ze goed zichtbaar waren. Er probeerden er enkele een groep van 20 man tegen te houden die een steward van +/- 16 jaar aan het afrossen waren. Het hielp uiteraard niet, de arme jongen was in een hoek gedreven en kreeg minutenlang klappen van alle kanten. Waarna hij beroofd werd, het moet uiteraard wel een sport blijven.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:06:46 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324604
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Neem je het amsterdammers of rotterdammers ook kwalijk als een stel malloten je stad slopen ?
Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28324605
quote:

[..]

Net als deze, kop inslaan en over tot de orde van de dag. .
pi_28324624
quote:

[..]

Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers ja
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:07:37 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324627
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Wat een gelul. Isoleren zo'n enkele gast met een 30 tal ME'ers, en de bak in voor vernieling, plus onkosten maal 3 betalen.
Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_28324638
quote:

[..]

Euhm....right. . Niet alles gaat zo gemakkelijk, jammer genoeg.
Hoi.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:08:50 #164
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324649
De NOS laat nu het gezellige feestje zien
pi_28324653
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als je weet dat die groepen elkaar aanvallen, ga je toch geen 2 treinen op 2 plaatsen stilzetten op relatief kleine afstand van elkaar?
Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:10:12 #166
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324667
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:02 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee, jij hebt geen weet van wat er rondom voetbal gebeurt. Dat is duidelijk te merken aan je posts!
Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.
pi_28324669
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Goed dat jij duidelijk geen weet hebt van de situatie dus. Dat blijkt overduidelijk met deze post!
Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.
pi_28324679
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:07 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als er zich steeds maar weer in het hele land problemen voordoen met Amsterdammers, dan begin in na 2 jaar wel te denken dat er iets mis is met veel A'dammers ja
Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel. Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...
pi_28324689
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:08 schreef Kaalhei het volgende:
De NOS laat nu het gezellige feestje zien
Bij studiosport? of bij het journaal?
pi_28324690
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Het erge is dat het structureel gebeurt bij onze Gelly als het om voetabl of Maroc gaat. Maar gelukkig woont onze Gelly in Drenthe waar nog nooit een allochtoon is geweest en weet hij overal veel vanaf.
Zei de Limburger.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:11:43 #171
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324704
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:09 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus het is eigenlijk de schuld van de politie dat de boel gesloopt wordt. Aha. Hebben we het hier over mensen of over een kudde losgeslagen olifanten ? Je kan ook 100 redenen bedenken waarom het vanavond misgegaan is, de schuld blijft bij de relschoppers liggen lijkt me.
Nee hoor, het is zeer zeker niet alleen de schuld van de politie. Maar ze moeten niet zo heilig doen als dat ze nu doen. Je weet dat die groepen elkaar aanvallen als ze kans krijgen ervoor, dus moet je achteraf ook niet zo scheinheilig doen als het dan ook fout gaat!

De schuld ligt bij alle 3 de partijen, niet alleen bij de Ajax/Fnrd fans.
Planning:
-
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:12:38 #172
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324720
quote:

[..]

Voor 1000 rellers heb je dan ongeveer 30.000 ME'ers nodig. Ik denk dat er in Kerkrade niet eens zoveel mensen in staat zijn om als ME'er te functioneren. Maar droom gerust verder......
pi_28324725
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, Ajax-hooligans zijn natuurlijk amsterdammers. Nou ja, veel wel.
De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.
quote:
Toch is het onderscheid amsterdammer-hooligan dan kennelijk wel te maken...
Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:13:45 #174
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324747
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Zei de Limburger.
He: Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:14:00 #175
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324754
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:10 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ja loop maar weg voor de realiteit en zoek maar weer kutsmoesjes. Feit is dat een groepje ME'ers in de buurt in datzelfde vak zelfs al zonder ingrijpen een preventieve werking heeft. Gewoon naief en dom om dat stewards van 16 jaar op te laten knappen. Je weet vantevoren dat er tuig tussen zit, heb je de kans om ze ertussenuit te pikken, zitten ze weer te pitten.
Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?

En als die 30 man boven 1 duiken, denk je dan echt dat die Marokanen op de tribune dat laten gebeuren? Getuige de eerdere verhalen in dit topic lijkt me dat toch niet echt waarschijnlijk.

Als er hier 1 iemand wegloopt voor de waarheid en eromheen draait ben jij het!
Planning:
-
pi_28324757
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De schuld ligt bij alle 3 de partijen, niet alleen bij de Ajax/Fnrd fans.
Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
pi_28324792
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:12 schreef fransie102 het volgende:

[..]

De meeste F-siders zijn juist boeren uit b.v. Wesep.
[..]

Ik heb het hier niet perse over hooligans. Als een aantal Mexicanen vandaag aan het rellen waren geslagen, had niemand er naar om gekeken. Het gaat erom dat er voor de zoveelste keer weer aggresieve Marokkanen in het nieuws zijn, en nu zelfs bij het voetbal.
Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligans Hoe noem je relschoppers uit andere landen, Engeland of Italië b.v. ? En hoezo zelfs bij het voetbal, alsof het anders altijd zo vredig is
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:16:23 #178
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324794
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Beetje omgekeerde wereld als je het mij vraagt. Het is ook de schuld van de politie als een winkeldief wat jat, of als er iemand beroofd wordt ? De politie had immers... Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Je weet dat ze elkaar aanvallen als ze de kans hebben, en je zet die treinen dan alsnog doodleuk vlakbij de rivaliserende groep. Maar ze doen niks fout in jou ogen...
Planning:
-
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:16:44 #179
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28324807
quote:
Je hebt je maar te gedragen lijkt me.
Ja, dat dacht ik ook vanavond toen een paar Marocs een paar jochies van max. 14 jaar in elkaar aan het slaan waren omdat ze zwart waren. Of die jonge zwarte vrouw die geslagen wordt.

De NOS is inmiddels bezig met het uitzenden van het feestje: "Relletjes"
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:17:22 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324818
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom zijn het nu specifiek Marokkanen en geen hooligans Hoe noem je relschoppers uit andere landen, Engeland of Italië b.v. ? En hoezo zelfs bij het voetbal, alsof het anders altijd zo vredig is
Hun doen het toch in naam van hun land? Roepen toch trots waar ze vandaan komen, lopen toch trots in die shirts, lopen toch trots met die vlaggen...

@ Kaalhei: Spreek me 's aan op msn...
Planning:
-
pi_28324838
Overigens hoor je na rellen door Feyenoorders meteen Opstelten flink kwaad zeggen dat dit niet kan.

Waarom hoor ik nou nergens nou eens een Marokkaan zeggen : "dit kan niet en dit tuig moet zeer hard aangepakt worden". Ik hoor ze eerder zeggen "het valt wel mee".

Ook leuk trouwens hoe de NOS weer het nieuws angstvallig verzwijgt.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:19:50 #182
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_28324875
quote:

[..]

Inderdaad, de politie had niet mogen toestaan dat Marokkanen een wedstrijd verliezen.
Je zou toch inmiddels moeten weten dat je hen daarmee onnodig krenkt en in hun eer aantast!!
Koranfascisme bedankt Islam
pi_28324886
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:14 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Men heeft nog extra ME laten aanrukken omdat men te weinig man had. Hoe wil jij dan 30 man op 1 Marokaan zetten?

En als die 30 man boven 1 duiken, denk je dan echt dat die Marokanen op de tribune dat laten gebeuren? Getuige de eerdere verhalen in dit topic lijkt me dat toch niet echt waarschijnlijk.

Als er hier 1 iemand wegloopt voor de waarheid en eromheen draait ben jij het!
Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief opendoet tegen een groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.

En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam, heb je genoeg aan een kleine 500 politielui plus ME. Jullie blijven maar smoesjes verzinnen voor een simpel aanpakbaar probleem, alleen al het feit dat die ME'ers opgeroepen diende te worden is dom en naief, die hadden er al moeten staan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:22:00 #184
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_28324913
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Een ME'er inelkaar slaan is wel effe heel iets anders dan een of andere NL'er inelkaar slaan die ook op de tribune zit en zijn mond naief oendoet tegen ene groep Marocs. Ik denk dat ze zich wel 5 keer bedenken voordat ze een ME'er te lijf gaan, en ik denk dat ze uberhaupt niet aan stoeltjes gaan zitten trekken als zo'n cluppie ME'ers in de buurt staat te kijken met hun hoofd richting tribune.

En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam, heb je genoeg aan een kleine 500 politielui plus ME. Jullie blijven maar smoesjes verzinnen voor een simpel aanpakbaar probleem, alleen al het feit dat die ME'ers opgeroepen diende te worden is dom en naief, die hadden er al moeten staan.
De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.

Zoals eerder gezegd, er is nog nooit zoveel ME geweest bij een match in het PLS, had er nog meer moeten zijn dan voor een match van een 'jeugd' team?!
Planning:
-
pi_28324978
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:22 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De pliesie is ook aangevallen, maar jij lult er de hele tijd omheen.

Zoals eerder gezegd, er is nog nooit zoveel ME geweest bij een match in het PLS, had er nog meer moeten zijn dan voor een match van een 'jeugd' team?!
Het is zeer triest dat het al voor een jeugdmatch moet, maar het gaat ook niet om de mannekes op het veld, maar om "volwassen" publiek op de tribune dat deze match aantrekt. Dus ja, het hadden er vanaf het begin meer moeten zijn i.p.v. achteraf een oproep doen voor hulp, want verliezende Marocs zijn slechte verliezers. Dat is algemeen bekend, dus is dit automatisch een risicomatch. En hopelijk zijn diegene die schade hebben berokkend gepakt, en kunnen ze flink dokken.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:29:11 #186
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28325056
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:20 schreef Edenoniphobic het volgende:
En aangezien het maar tot enkele tientallen incidenten kwam,[....]
Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:34:08 #187
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28325125
Maar idd, hoorde op R1 ook dat spelers van Marokko dit een beetje uitgelokt hebben, ze stonden bijna toe te juichen.

We hebben een nieuw fenomeen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Dagonet op 29-06-2005 04:24:24 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28325143
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Dus we mogen de Marocs eik nog dankbaar zijn dat ze zo aardig waren?
Het kan altijd erger. 95% van de aanwezige waren kennelijk toch troetel-Marocs.

Ik mag ze wel omdat ze me flink gesponsord hebben voor een kaartje met hun wietgeld. Ik weet zeker dat "mijn Marocs" zeer vredig waren, ze hadden een keurige nieuwe gejatte Golf, en waren dus al opgeklommen in de rangorde van de wiettelers.

Als je in deze hierachie bent aangekomen, dan doe je zelf geen geweld meer aan, maar huur je er slaaf-Marocs voor. Plus dat ik ze heb gesommeerd om keurig gedrag te vertonen, en ze luisteren altijd zeer goed naar NL'ers met een nog dikkere auto.
pi_28325224
Hopelijk gaat de Fifa Marokko maar ff een paar jaartjes uitsluiten op toernooien.

Hard aanpakken die troep.
Hoi.
pi_28325290
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:39 schreef pekel het volgende:
Hopelijk gaat de Fifa Marokko maar ff een paar jaartjes uitsluiten op toernooien.

Hard aanpakken die troep.
Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.
pi_28325325
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Als de spelers inderdaad aan stonden te moedigen, dan zeker wel ja.
NOS Radio 1 is zo links als de pest, dus die zullen heus niet gaan liegen over Marrokkaantjes.
Hoi.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:45:47 #192
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28325332
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:43 schreef Youssef het volgende:

[..]

Jongen, was jij nou maar een paar uur geleden naar dat stadion gegaan met die grote bek van je
Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.
pi_28325344
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:45 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ik was er hoor en ik zal er ook voor zorgen dat er de nodige Marocs te maken krijgen met de rechterlijke macht.
pi_28325360
"Rechterlijke macht"
pi_28325387
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:47 schreef Youssef het volgende:
"Rechterlijke macht"
Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie Marocs dan ook geen kwaad doen.
pi_28325408
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat jullie daar om lachen. De rechters en de media zijn immers jullie grootste en tevens jullie enige vrienden in dit land, en deze zullen jullie ook geen kwaad doen.
Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.
pi_28325428
quote:

[..]

Shit, je snapt er echt niks van he.
Jij bent duidelijk nooit bij ook maar één voetbalwedstrijd geweest. In ieder geval niet een waar je een beetje in de buurt van rellen bent geweest.

De politie heeft er wel degelijk mee te maken. Als politie zich meer op de achtergrond houd ontstaat er ook een betere sfeer dat is gewoon zo. Ik kan je wel voorbeelden geven van waar ik zelf bij ben geweest maar ik weet niet of je het dan begrijpt.

Laatst is een vriend van me nog in elkaar geslagen door een politie agent. En ja vind je het gek dat dan de hel los breekt en wij er met zijn allen boven op sprongen.
pi_28325435
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Je vergeet het UWV, Groen-Links en de SP.
De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.
pi_28325445
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:51 schreef fransie102 het volgende:

[..]

De SP is/was voor een strenger integratie-beleid.
Jeetje! Die Jan toch!
pi_28325455
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 01:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben niet zo ingesteld, vanwege principiële redenen weiger ik mee te doen aan scheldtirades en ander agressief gespui. Kijk, natuurlijk zaten er jongens of meiden in het publiek die absoluut het predikaat "kwajongen" of "doerak" verdienen, maar moeten we dat nu met zijn allen zo hoog van de toren blazen? Ok, dan sneuvelt er een keer een ouderwets restaurantje of een nieuwerwetse Gazellefiets, maar door schade en schande worden we wijs, ja toch?

²
Ik vraag me af of dit soort jongens (de "Kut-Marokkanen") ooit wijs worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')