Het late journaal ook: De teams vonden het een overwinning voor het Afrikaans voetbal. Er waren enkele opstootjes na de wedstrijd....quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:34 schreef Calella het volgende:
Op Studio Sport zag ik in de live-uitzending 2 gasten een beetje stoeien met wat stewards en later bij Jan-Joost zei die scout er wat van en toen zei JJ: "Snel vergeten" en hop ander onderwerp.
Wist niet dat het zo erg was.
NOS in optima-forma.![]()
Ja, dat kan toch niet hé.quote:Op woensdag 29 juni 2005 02:42 schreef Libris het volgende:
[..]
Het late journaal ook: De teams vonden het een overwinning voor het Afrikaans voetbal. Er waren enkele opstootjes na de wedstrijd....
Ik vraag me echt af waarom jij bepaalt wie wel en niet mag posten in een topic?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:25 schreef Yeahinho het volgende:
Willen alle mensen die normaal niet in VBL posten aub ophoeren uit dit topic?
Wat opportunistisch zeg.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:30 schreef Dagonet het volgende:
En weer open.
Ik vind dit trouwens wel eens te meer pleiten voor het totaal verbieden van voetbal wedstrijden, dit kost de maatschappij veel te veel geld en als ik hier mensen het al goed zie praten dat het natuurlijk logisch is dat de ene groep de andere in elkaar probeert te rammen en dat de politie het met haar aanwezigheid alleen maar erger maakt vraag ik me toch héél erg af waar we mee bezig zijn.
Vind je? Ik roep het anders al tijden, "sport" kost al veel te veel gemeenschapsgeld, tijd om er een eind aan te breien of strak in te perken.quote:
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden van voetbal.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind je? Ik roep het anders al tijden, "sport" kost al veel te veel gemeenschapsgeld, tijd om er een eind aan te breien of strak in te perken.
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden ook van minder belasting of nuttiger bestede centen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden van voetbal.
Nuttig is subjectief en minder belasting betalen willen we allemaal. Voetbal zorgt trouwens ook voor heel veel inkomsten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heel veel belasting betalende Nederlanders houden ook van minder belasting of nuttiger bestede centen.
Sigaretten roken ook. Dat is dus een kulargument.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nuttig is subjectief en minder belasting betalen willen we allemaal. Voetbal zorgt trouwens ook voor heel veel inkomsten.
Daarom is roken ook niet verboden in Nederland. De staat verdient er klappen geld aan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 04:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sigaretten roken ook. Dat is dus een kulargument.
Ik heb nergens last van eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:08 schreef Imperium het volgende:
[..]
doe je ogen open man.. weet niet of je in een stad woont. zoja. dan zul je het wel kennen. altijd maar die hostiliteit! altijd schelden altijd slopen altijd bedreigen STRONTZIEK WORDT JE ER VAN!
kom je terug uit de bios met wat maten. staan ze met zn 6en (triest) te schelden, spugen, bedreigen noem maar op..
Dan doe je er wat tegenquote:Op woensdag 29 juni 2005 05:08 schreef Imperium het volgende:
[..]
doe je ogen open man.. weet niet of je in een stad woont. zoja. dan zul je het wel kennen. altijd maar die hostiliteit! altijd schelden altijd slopen altijd bedreigen STRONTZIEK WORDT JE ER VAN!
kom je terug uit de bios met wat maten. staan ze met zn 6en (triest) te schelden, spugen, bedreigen noem maar op..
hij komt uit den bosch....o nee dat mag juist niet,vertellen waar iemand vandaan komtquote:Op woensdag 29 juni 2005 03:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom jij bepaalt wie wel en niet mag posten in een topic?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:11 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dan doe je er wat tegen![]()
Al geef ik wel toe dat Marokkanen wat dat betreft wel een onguur volkje is. Turken zijn imho veel 'beschaafder' om maar eens te vergelijken![]()
Berber's zijn het uitschot in Marokko.........moet je s voorstellen.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 05:31 schreef perezoso het volgende:
Hier heb je zo'n agressieve berber, beware, they eat sheep for gods sake !
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |