Oh god, komt hij er ook nog eens aan...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?
Netzoals jij de waarheid niet wil zien, dat je met deze houding geen moer oplost behalve je eigen glazen ingooien. Maarja daar komt men vanzelf nog wel achter.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Jullie 2 willen de waarheid niet zien? Blijf maar in jullie droomwereldje dan!
Sja, enorm kloten natuurlijk voetbalrellen. Maar om nou te doen alsof het een nieuw fenomeen is. Kranten berichten er vaak niet eens meer over. Of ergens op pagina 8.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh god, komt hij er ook nog eens aan...
Noem eens een wedstrijd waar hetzelfde aantal bovenstaande feiten in een wedstrijd gebeuren?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Voetbalgeweld ? Oh please...
Dit meen je toch niet serieus he ?
Sorry, de waarheid mag niet gezegd worden. Het gaat immers over onze troetelmarokaantjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
Netzoals jij de waarheid niet wil zien, dat je met deze houding geen moer oplost behalve je eigen glazen ingooien. Maarja daar komt men vanzelf nog wel achter.
Oh? Er zijn gevallen van 100 rellende idioten en uiteindelijk werden er 5 opgepakt. 15:1000 is dus geen verkeerde score.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
Heb jij msn? Ik werk mee aan rodajcfans.nl.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Alles is gefilmd, dus ff wachten op de beelden
Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was.
#Arrestaties =/= #rellersquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als dan 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
ach tuurlijk jochie.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.![]()
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar hetzelfde aantal bovenstaande feiten in een wedstrijd gebeuren?
Je hebt je naam niet mee maar ik geloof je wel .quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:52 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Alles is gefilmd, dus ff wachten op de beelden
Belachelijk ik zat op zuid, er midden in, het was absoluut geen kleine groep absoluut NIET! Ik zit nu met een dik oog thuis omdat ik zo'n k*t Marokaan erop aanspraak dat hij al 10!!! stoeltjes had gesloopt en op het veld had gegooid. Echt asociaal en als iemand zegt dat het een kleine groep was, is ie echt gek. Ik zag toevallig een kennis op de tribune met een videocamara hij heeft alles gefilmd, ik probeer die film te krijgen en zal hem eventueel naar de webmasters van deze site sturen. Zeg dan nog maar eens dat het een kleine groep was.
Als je het over Fnrd-Ajax hebt, welke serieus nadenkende agent zet die treinen dan ook daar neer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
En dan live-uitzending op Talpa.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:58 schreef tho_Omas het volgende:
Ja dit soort wedstrijden kunnen inderdaad beter in Den Haag gehouden worden. En dan gratis kaartjes voor de die hard ADO supporters.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate.
Of jij laat xenofobe trekjes weer de bovenhand voeren in subjectieve berichtgeving.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
#Arrestaties =/= #rellers
De multilul-verblinding heeft bij jou flink toegeslagen.
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozerquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
![]()
Ben je uberhaupt ooit al in een stadion geweest?
Levert het nog wat op ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:59 schreef pekel het volgende:
[..]
En dan live-uitzending op Talpa.. Real-life tv.
Ben jij nou gewoon te dom om te lezen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Of jij laat xenofobe trekjes weer de bovenhand voeren in subjectieve berichtgeving.
Als ik al lees dat 1 persoon verantwoordelijk is voor het slopen van 10 stoeltjes, dan denk ik dat ik dichter in de buurt zit met 100 rellers dan jij met je 1000. Waarom wordt zo'n eikel niet ertussenuit gepikt met de ME, wat is dat voor amateuristisch ingrijpen.
Dat was met Ajax-Feyenoord ja, en komt dat elk weekend voor? Dat was een extreem geval.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Laatst waren er nog een stuk of 40 agenten vrij zwaar mishandeld, misschien dat je het op TV hebt gezien ? Opsporing verzocht e.d. ? Het is bijna elk weekend raak, in meer of minder mate. Dan wordt het altijd gebagataliseerd, nu niet. Ik vind het nogal vreemd.
Nee, jij hebt geen weet van wat er rondom voetbal gebeurt. Dat is duidelijk te merken aan je posts!quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Je lijkt wel een Marokkaan die problemen ontkent gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |