Dat is normaal in NLD, hebben we te danken aan die betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Leuk dat je mij nu dus als voetbalsupporter vergelijkt met een relschopper..
En wie zegt dat dat niet de waarheid is?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Geweldige bron is dat.![]()
Daar zag je de Marokanen lekker feesten en de ME rustig hun busje instappen na afloop.
hap hapquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef DarkShine het volgende:
Geweldige bron is dat.![]()
Daar zag je de Marokanen lekker feesten en de ME rustig hun busje instappen na afloop.
Kuch!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:41 schreef Esc het volgende:
[..]
dat zijn allemaal racistische xenofoben met vooroordelen, ik wil echte bronnen zoals het NOS journaal
Anders open een topic over NLs voetbalgeweld, oogklep.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ow er is onderscheid tusen wedstrijden in cliubverband en in interlandverband...
Wat maakt het uit een voetbalsupporter is een voetbalsupporter
Omdat als er iemand uit niets had gepost dat NL-ers zich hadden misdragen iedereen om bronnen had geschreeuwd?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:43 schreef Zwansen het volgende:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die het proberen te bagatalliseren...
hehe. ik ben seizoen 94-95 naar alle uit wedstrijden van Ajax geweest. ik ga daar niet eens op in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.
Ikzelf, en vele andere aanwezigen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:45 schreef WcB0rSt3l het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat niet de waarheid is?
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:39 schreef weerdo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Nigeria-Marokko.html:
(ANP nieuwsbericht)
Bij vechtpartijen tijdens en na de wedstrijd Nigeria-Marokko zijn dinsdagavond tien tot vijftien mensen aangehouden. Daarbij werd de ME ingezet. Volgens een politiewoordvoerder ging het mis na het derde doelpunt van Nigeria.
Toeschouwers stapten het veld op en een groot aantal stoeltjes werd vernield. Ook werden tijdens het duel flesjes op het veld gegooid. Nigeria en Marokko streden om een plaats in de finale van het wereldkampioenschap voetbal voor spelers onder de twintig jaar. Nigeria won met 3-0.
Noem eens een weekend waar het gebeurde dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, dit gebeurt elk weekend en nu is het nieuws ?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een enorm achterlijk lul verhaal.
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Telegraaf is geen goed bron, rechtse rassies-krant.![]()
Alleen FC Emmen was hiervan een 1ste divisie club toen de stadions werden toegewezen. Verder moesten de stadions voldoen aan vele eisen, dus het zijn echt niet de 1ste de beste stadions waar gespeeld word!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik vind dit maar een merkwaardig toernooi
-wedstrijden worden gespeeld in stadions van eerste divisionisten.
Voetbalgeweld ? Oh please...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Noem eens een weekend waar het gebeurde dan?
Emmen is anders wel de beste speelstad volgens velen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:46 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik vind dit maar een merkwaardig toernooi
-wedstrijden worden gespeeld in stadions van eerste divisionisten.
Idd, geboorteregistratie nemen ze niet zo nauw in sommige landen.quote:-een hoop spelers van bepaalde teams lijken allerminst jonger dan 20 jaar
Sja...quote:-het nederlands eltfal representeert nog maar weinig de zuivere volbloed Nederlander.
Ik heb genoeg gezien, maar kinderen en vrouwen in elkaar slaan omdat ze zwart zijn heb ik nog nooit gezien. Maar ik ga dan ook pas een dik decennium mee in de NLse voetbalstadions.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:44 schreef CasB het volgende:
Het lijken wel Nederlandse hooligans, dat is ook van dat kutvolk...
15 arrestaties op 1000 man is nog een goede score voor onze politiequote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP. Niet relnichten, feiten.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Goh 15 arrestatie's, wel even wat anders als 1000 man in jouw OP.
Jullie 2 willen de waarheid niet zien? Blijf maar in jullie droomwereldje dan!quote:
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:50 schreef Esc het volgende:
[..]
15 arrestaties op 1000 man is nog een goede score voor onze politie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |