Messi maakt er 3 , de nigerianen 1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Kan nog een interessante schoppartij worden.
Maar die kunnen gewoon goed voetballenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Te vroeg.Liverpool maakte 3 doelpunten in 5 minuten.
Ontopic: Voetballend gezien is Argentinië veel beter maar fysiek heeft Nigeria de overhand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef zjroentje het volgende:
M'n vader, moeder, broertje en zusje kunnen het stadion niet eens uit omdat een een teringzooi binnen is.
Hufters.
Heel mooi moment was datquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Te vroeg.Liverpool maakte 3 doelpunten in 5 minuten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Knettergek zijn ze, die Nigerianen ...
Ik weet wel zeker dat de wedstrijd gespeeld gaat worden en de ontwikkelingen in Kerkrade moeten niet worden overdreven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef pekel het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd niet gespeeld wordt.
Brazilie - Marokko is nl. voor de finale, en aangezien de ontwikkelingen in Kerkrade na de wedstrijd...
Een dag voor de finale, ruim 24 uur om alles op te ruimen en te herbouwenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef pekel het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd niet gespeeld wordt.
Brazilie - Marokko is nl. voor de finale, en aangezien de ontwikkelingen in Kerkrade na de wedstrijd...
Niet dat ik weet, eerder 3 uur ervoor. Ik mag toch hopen dat de reljongeren uit Kanaleneiland thuis blijven en niet gaan rellen; of ik voorzie een grote schadepost.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dag voor de finale, ruim 24 uur om alles op te ruimen en te herbouwen.
Heheh, wel relaxe gozer. Ik ken hem persoonlijk en ik gun het hem....quote:Ik hoop dat Nigeria wint. Gaat ie alsnog naar Afrika
Hmmm, je hebt gelijk, gisteren stond er op TT toch echt zondag bij de finale..quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, eerder 3 uur ervoor. Ik mag toch hopen dat de reljongeren uit Kanaleneiland thuis blijven en niet gaan rellen; of ik voorzie een grote schadepost.
Dan zat TT verkeerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt gelijk, gisteren stond er op TT toch echt zondag bij de finale..
Dat zal niet gaan, want dan verliezen ze van Oranjequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:44 schreef fransie102 het volgende:
Argentinië wint dit WK, net als het WK volgend jaar in Duitsland.
Ja, met onze weredltoppers Maduro, Babel, Lucius, Opdam en Castelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat zal niet gaan, want dan verliezen ze van Oranje
Dat idee had ik ook al.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:03 schreef Biertjuhhhh het volgende:
is dit niet argentie-20 tegen nigeria -30 ofzo
Ik had m'n 1e hoogtepunt zo rond m'n 13e... zegt dus niksquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef Lijntje. het volgende:
Taiwo heeft de lichaamsbouw van een speler die op zijn hoogetpunt zit (dus rond zijn 28e)![]()
Of ze zijn eigenlijk blank en willen graag als neger door het leven!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
ik vind die nigerianen echt stom, hoop ook niet dat ze gaan winnen.
Ik geloof er ook niks van dat ze onder de 20 zijn. Mijn zus werkt in het spelers hotel waar zij een paar nachten sliepen, daar waren allemaal lege flesjes zwarte haarverf. Ze zijn zo oud dat ze zelfs al grijs zijn!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
Ik geloof er ook niks van dat ze onder de 20 zijn. Mijn zus werkt in het spelers hotel waar zij een paar nachten sliepen, daar waren allemaal lege flesjes zwarte haarverf. Ze zijn zo oud dat ze zelfs al grijs zijn!
dan niet, t is echt waar, waarom zou m'n zus dat verzinnen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Of ze zijn eigenlijk blank en willen graag als neger door het leven!
Wat een lulkoek zeg.![]()
Zet je wel een helm op? Want aangezien die kut-marocs de troostfinale gaan verliezen zullen er wel weer vele stoeltjes rondvliegen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:33 schreef Virus.NL het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen die er heen gaan?
Ik werd vanmiddag gevraagd of ik nog meewilde, denk dat ik maar wel ga
wahahah jij bent echt een dom persoonquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef somegirl het volgende:
Een neger wordt zelfs meestal niet eens zo snel grijs als een blanke, vaak zie je ze maar vanaf 50 , 60 jaar grijs worden ...quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
dan niet, t is echt waar, waarom zou m'n zus dat verzinnen?
WKquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Een neger wordt zelfs meestal niet eens zo snel grijs als een blanke, vaak zie je ze maar vanaf 50 , 60 jaar grijs worden ...
En ik zie nog altijd geen voordeel om een 50 jarige te laten spelen in zo'n ek ...![]()
Kijk ook ff naar de gebitten, of het geen kunst isquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:21 schreef Bennie_K het volgende:
ik ga specifiek letten op de haarlijnen van de nigerianen
Yup,de Marokkanen gaven een 1-0 voorsprong uit handen in de laatste 3 minutenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Is de troostfinale gewoon doorgegaan eigenlijk?
Yep, 2-1 gewonnen door Brazilië in de 87ste en 90ste minuut ofsoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Yup, Brazilie heeft gewonnen met 2-1, in de laatste 2 minutenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Ja, Brazil wint in laatste minuten ... (87 1-1, 90 2-1)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
5x is scheepsrechtquote:
Die Tong tochquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong klaagde toch over te weinig posts in dit topic
Dat had de ME al gedaan uit voorzorgquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:40 schreef Yeahinho het volgende:
5 antwoorden, wat word ik toch verwend.
Leuk scoreverloop trouwens. Zijn ze nu weer het stadion aan het afbreken?
Die lijst lag al klaar....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ook leuk de NOS heeft voor de finale al de beste speler van het toernooi gekozen.
Op de tweede dag ofso hadden ze al een interview met Juanfran en 2 week later nomineerde Youri Mulder hemquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ook leuk de NOS heeft voor de finale al de beste speler van het toernooi gekozen.
iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die lijst lag al klaar....
Dus als Argentinie in de 1e ronde was uitgeschakeld, waren ze helemaal in paniek![]()
Ik kijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Livestream
Rechts van het scherm klikken en je kan live kijken
die is dan ook 11quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Die coach van Nigeria ziet er jonger uit dan een paar van zijn spelers.
Nigeria tot nu toe wel iets sterker iddquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:16 schreef Stefkuh het volgende:
Die commentator geilt wel weer op Argentinie zeg.. volgens mij is Nigeria toch steeds in de aanval ist niet?
IETS sterker?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nigeria tot nu toe wel iets sterker idd
Ik had het over de Marokkaanse knaapjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:27 schreef tong80 het volgende:
Nederland kwam juist op het laatyst opzetten hoezo Nederland tegen Nigeria leeggespeeld ?
Gaat naar Marseillequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:33 schreef Stefkuh het volgende:
Taiwo is me toch wel een partij sterk hoor, speelt die knaap al in Europa?
Ja je weet het niet, maar het zat er toch wel al een aantal jaar aan te komen. Afrika./Azie.. ach komt het voetbal alleen amar ten goedequote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:34 schreef sampoo het volgende:
Opkomst van het Afrikaans voetbal? Voorheen hooguit titels behaald bij de jongere leeftijdscategorie.
Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Neuh.. hij maait eerst de benen dan raakt ie ergens nog de bal, gewoon terecht, hoe tegen de verhouding in ook.quote:
Nee, shirt komt toch niet over zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Voor mijn part mogen die Nigerianen sterven, met hun "WK onder de 20".quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef S-Two het volgende:
Nu ben ik nog meer voor Nigeria, te meer omdat ze gewoon veel beter spelen.
Als ik na een herhaling nog niet weet of eerst de bal en dan de enkel raken strafschopwaardig is, dan lijkt me geel wel erg zwaar bestraft. Van voren lijkt het alsof ie Messi gewoon met de bal meeschoffelt, in de slowmo zie ik het been van Messi te vroeg dalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Hij had het over het shirtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ik na een herhaling nog niet weet of eerst de bal en dan de enkel raken strafschopwaardig is, dan lijkt me geel wel erg zwaar bestraft. Van voren lijkt het alsof ie Messi gewoon met de bal meeschoffelt, in de slowmo zie ik het been van Messi te vroeg dalen.
Ik nietquote:
Je bent niet goed bij je hoofd, hij speelde de bal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Terechte penalty
Was geen geel, hij trok het shirt niet over zijn hoofdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik nietJa, dat was zeker geel, maar het mag niet van de FIFA. Messi moet verder smetteloos blijven, hij is namelijk voetballer van het toernooi.
Met de speler die er voor stond ja, hij tikt em zo onderuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd, hij speelde de bal.
neuh.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef S-Two het volgende:
Vonden wij dit een strafschop?
Teksten vertonen mag niet. FIFA regel ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was geen geel, hij trok het shirt niet over zijn hoofd
Kijk nog maar eens goed naar de slowmo richting achterlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met de speler die er voor stond ja, hij tikt em zo onderuit
En laat die kutMarokkanen dan maar eens leren wat verliezen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor mijn part mogen die Nigerianen sterven, met hun "WK onder de 20".
Echt niet om een andere reden hoor![]()
Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed naar de slowmo richting achterlijndat heet een tackle op/naar de bal
Idd, tenminste LEUKE reclamesquote:
Oh dus als je de bal speelt, hoeft de tegenstander alleen nog maar tegen je aan te vallen. Dat kan nog leuk worden als we het volgens jouw regels gaan spelen. Wel grappig om de beide slowmo's naast elkaar te leggen. Die vanaf de zijlijn ondersteunt de algemene visie, botte ingreep. In het shot richting achterlijn zie je dat Messi bewust richting verdediger duikt en dat deze eerder tegen de bal zit en die dus daadwerkelijk speelt. Mocht ik de dienst uitmaken maken, had ik een indirecte aan Argentinie gegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingel![]()
Johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef S-Two het volgende:
Er is ja een tijdsverschil tussen de stream en de tv
Hij tikt de bal als eerst aan en daarna komt de voet van de tegenspeler in beeld. Toegegeven je moet wellicht frame-by-frame kijken om het te zien maar ook de intentie was niet om de man te spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingel![]()
Punt is dat het gewoon te debiel voor woorden blijft om op zo'n plaats zo debiel uit te halen richting bal en/of man. Elke verdediger weet dat je dat zo niet moet doen in de 16.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hij tikt de bal als eerst aan en daarna komt de voet van de tegenspeler in beeld. Toegegeven je moet wellicht frame-by-frame kijken om het te zien maar ook de intentie was niet om de man te spelen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, shirt komt toch niet over zijn hoofd.
Vanuit het oogpunt van de scheids zal het sowieso terechte penalty zijn, lijkt mij. Maar goed, terecht 1-1 nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dus als je de bal speelt, hoeft de tegenstander alleen nog maar tegen je aan te vallen. Dat kan nog leuk worden als we het volgens jouw regels gaan spelen. Wel grappig om de beide slowmo's naast elkaar te leggen. Die vanaf de zijlijn ondersteunt de algemene visie, botte ingreep. In het shot richting achterlijn zie je dat Messi bewust richting verdediger duikt en dat deze eerder tegen de bal zit en die dus daadwerkelijk speelt. Mocht ik de dienst uitmaken maken, had ik een indirecte aan Argentinie gegeven.
Conclusie: was het niet Messi geweest dan had Hauge het weggewoven![]()
Het valt op dat die "foutjes" altijd ten koste van de underdogs uit minder gerenomeerde landen gaan. Ik noem het geschiedsvervalsing. 2-0 had het moeten staan maar eens kijken of het Nigeria van de beker berooft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de scheids zal het sowieso terechte penalty zijn, lijkt mij. Maar goed, terecht 1-1 nu![]()
Mee eens. Zabaleta valt me trouwens tegen vandaag, kans soms ook wel aardig ballen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Stefkuh het volgende:
op een paar leuke momenten na en Messi die heus wel idd een talent is, is Nigeria toch echt een stuk sterker.
Al die voetballertjes gedragen zich vaak spontaan als mietjes van piepschuimquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
pfff.. hij avlt wel mooi hoor.. tering hond ..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
Het is wachten op de 1-2.. tzal dan wel zo 2-1 worden
Ik lach omdat de kans dat Argentinië wint van een stel frauderende niggeriaantjes groter is gewordenquote:
Had jij ook kunnen weten, dat Messi als beste voetballer van het toernooi de meeste doelpunten scoren zouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Chadi het volgende:
Scheids doet zeker aan een illegale toto mee
Nu ging die over zijn hoofd heen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
Nu wel geel voor het shirtje van Messi, lekker consequent.
handdruk van Maradonna zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Chadi het volgende:
Scheids doet zeker aan een illegale toto mee
quote:
En ik dacht dat een wedstrijd 90 minuten duurde, dat zouden voornamelijk de Marokkanen toch goed moeten weten.quote:
Ik ga er zo langzamerhand van balen dat Talpa niet ook de rechten over de WK's te pakken heeft gekregenquote:
waar we iig wel zendertjes in de bal hebben.. voor de rest kunnen ze ook daar het toernooi weer vrolijk naar de tering fluitenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef okee6 het volgende:
Hauge heeft het duel kapot gefloten. Geeft op zich niet, volgend jaar staat weer een volwassen WK op de agenda
pssst ik zie daar nog een stoeltje vastzitten! Komop, doe je best!quote:
Die bal-aanraak-regel consequent hanteren zal toch menig betrokken voetballer bijblijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
waar we iig wel zendertjes in de bal hebben.. voor de rest kunnen ze ook daar het toernooi weer vrolijk naar de tering fluiten
Bek houden lul.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
En nou hopen dat er buiten het stadion wat Marokkanen staan om die Nigerianen terug te schoppen naar waar ze vandaan komen
Ik zeg wel niks meer, je doet het zelf al...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
En nou hopen dat er buiten het stadion wat Marokkanen staan om die Nigerianen terug te schoppen naar waar ze vandaan komen
Opzouten Youssef!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
moet je is hier komen met je moslim kop, kijken wie er schoppen krijgtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
ps: aan je ondertitel ( Ik zal de Islam niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in een Westerse oven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
Laten we dat hopen inderdaad. Kun je morgen weer gaan janken als iemand er een topic over opent nadat het in de krant heeft gestaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
Mijn god. Weet je wat ik het ergste vind ? Dat je het nog meent ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
Nou jij treed op zeg.quote:
Dit is een verkapt banrequest... dat is tegen de policy.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat ze mensen zoals jij hier gewoon hun rascistische praatjes laten doen.
Man wat lul je nouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze mensen zoals jij hier gewoon hun rascistische praatjes laten doen.
Is dat zo ? Dan zal ik me maar inhouden over jouw posts.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is een verkapt banrequest... dat is tegen de policy.
We moeten Youssef negeren.. nu is het wachten tot Youssef dit veranderd in NEGERen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dit is een verkapt banrequest... dat is tegen de policy.
Die spelers zijn dan ook allemaal ouder dan 20. Over 5 jaar lopen ze erbij als veteranen. Opbokken met die valsspelers in het vervolg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:00 schreef golfer het volgende:
Die coach van Nigeria ziet er jonger uit dan een paar van zijn spelers.
Hoe wast geweest als ze niet Christelijk maar Islamtisch waren geweeest?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Man wat lul je nouDie Nigerianen hebben het met hun valsspel gewoon totaal niet verdient, ook al had ik het Argentinië ook niet gegunt en is Nigeria een Afrikaans land.
Dag Nigeria![]()
Ik snap niet waarom hij of zij nog welkom is op fok! Ik had het allang gemeld aan zijn provider ivm abuse.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god. Weet je wat ik het ergste vind ? Dat je het nog meent ook.
Zal aan mij liggen maar ik krijg kouwe rillingen van mensen zoals jij.
In Nigeria zijn meer Moslims dan Christenen....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hoe wast geweest als ze niet Christelijk maar Islamtisch waren geweeest?
Tegen wie heb je het ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
De politieke discussie verder in POL.
Hier nog eventueel napraten over deze wedstrijd.
Tegen iedereen in het algemeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie heb je het ?
Je spreekt niemand aan.
Niet alleen de jouwe, ook andere offtopicreakties na mijn oproep het verder over de nabeschouwing van deze wedstrijd te hebben in dit topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, mijn post is verwijderd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutzooi, wat een eikels en wat een Don Quischot ben ik toch.
Welkom hier op dit voor iedereen ontvankelijke forum.
Ik zeg al niks meer. Iedereen leest me maar houdt de bek dicht.
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen Nigeria kunnen blijven steunen? Kom op zeg hej, het was een WK voor onder de 20, ga lekker zitten juigen voor Nigeria wanneer ze op het echte WK spelen
Was lekker geweest, als die bunch of idiots met hun 20+ had gewonnen, nee dat was eerlijk geweest
Jongen, nou weet je tenminste waarom ik tegen Nigeria ben. Stelletje paranoias.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zekerquote:
Nee, jij moet optyfen troll, met je reakties over Marokkanen die Nigerianen in elkaar moeten meppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Goh, waarom zou je voor racist uitgemaakt worden? Misschien omdat je keihard discrimineert?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Nee idd, aha, hij komt er nu voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
Eerder op de avond samenvatting van 3 minuten geweest over die pot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
Goh fantastisch, gemist dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerder op de avond samenvatting van 3 minuten geweest over die pot.
Gelul.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat hij Marokkaan is inderdaad, hetzelfde geldt voor BansheeBoy...
Fok blijft een rood bolwerk natuurlijk.
Ook die stond van de week in het MED-forum.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is cultheld eigenlijk, had ook wel wat gevatte opmerkingen van hem verwacht van hoe afslachtig Argentinië wel niet altijd speelt.
Ik ook! Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit de Galgenwaard
Leuke wedstrijden
Volgens mij zijn de meeste Negerianen Moslim hoor. Jammer dat ze verloren hebben. Is de eerste finale waarvan het leek alsof de uitslag van tevoren vast stond. Zonder die penalties had Argentinië niks gedaan. Jammer, mischien moet Afrika een eigen voetbalbond oprichten met eigen scheidsrechters dan krijgen ze tenminste een eerlijke finale. Arbitrage was echt waardeloos vandaag.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hoe wast geweest als ze niet Christelijk maar Islamtisch waren geweeest?
Ach laat ook maar ik ga Live 8 kijken... misschien moet je dat ook eens doen, en eens nadenken over de achterliggende gedachte...
Ben jij ook geweest?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien het spel maakte Nigeria meer aanspraak op de titel. Maar Maandag James verpestte het door twee domme overtredingen te maken.
Wel leuk dat ik de wereldkampioen live heb mogen aanschouwen.
Volgens mij was dat een 'opruimactie' van politie en beveiliging, want die Nigerianen stonden op plekken die niet van hun waren en wilden volgens mij niet wegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook! Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.
OK ...... best een goede ploeg, maar op basis van vanavond had Nigeria het veel meer verdiend. Mesi is goed, maar Mikel was vanavond echt fantastischquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de voorronde, heb ik ze tegen Egypte gezien.
Ik zag ergens voor rust toen er werd ingezoomd op een stelletje Nigerianen allemaal koppies die naar een bepaalde plek op de tribune keken, dus ik vermoedde al zoiets. Tussen wie ging het enzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.
Wehehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooiste moment van de dag: Het Nederlandse publiek dat na de 2-1 van Brazilië 'helemaal niets olé olé ' zingt en dan die Marokkaanse koppies!
Tussen beveiliging/politie en Nigerianen die niet van hun plek weg wildenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zag ergens voor rust toen er werd ingezoomd op een stelletje Nigerianen allemaal koppies die naar een bepaalde plek op de tribune keken, dus ik vermoedde al zoiets. Tussen wie ging het enzo?
1) Niet gewend dat scheidsrechters zo makkelijk een penalty geeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nigeria gaf gewoon die pingels dom weg. Pure onkunde lijkt het wel. Wie gaat er nou op dat moment op die plek hakken?
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
1) Niet gewend dat scheidsrechters zo makkelijk een penalty geeft.
2) Argentijnen sluw genoeg zijn om er het beste van te maken bij elke aanraking in het strafsschopgebied.
3) De scheidsrechter bleek bevooroordeeld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
2) Argentijnen sluw genoeg zijn om er het beste van te maken bij elke aanraking in het strafsschopgebied.
Welke wedstrijd heb jij gekekenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |