Nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Neuh.. hij maait eerst de benen dan raakt ie ergens nog de bal, gewoon terecht, hoe tegen de verhouding in ook.quote:
Nee, shirt komt toch niet over zijn hoofd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Voor mijn part mogen die Nigerianen sterven, met hun "WK onder de 20".quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef S-Two het volgende:
Nu ben ik nog meer voor Nigeria, te meer omdat ze gewoon veel beter spelen.
Als ik na een herhaling nog niet weet of eerst de bal en dan de enkel raken strafschopwaardig is, dan lijkt me geel wel erg zwaar bestraft. Van voren lijkt het alsof ie Messi gewoon met de bal meeschoffelt, in de slowmo zie ik het been van Messi te vroeg dalen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Stefkuh het volgende:
is dit geen geel?
Hij had het over het shirtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als ik na een herhaling nog niet weet of eerst de bal en dan de enkel raken strafschopwaardig is, dan lijkt me geel wel erg zwaar bestraft. Van voren lijkt het alsof ie Messi gewoon met de bal meeschoffelt, in de slowmo zie ik het been van Messi te vroeg dalen.
Ik nietquote:
Je bent niet goed bij je hoofd, hij speelde de bal.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:38 schreef VoreG het volgende:
Terechte penalty
Was geen geel, hij trok het shirt niet over zijn hoofdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik nietJa, dat was zeker geel, maar het mag niet van de FIFA. Messi moet verder smetteloos blijven, hij is namelijk voetballer van het toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |