Ga je alle Marokkanen ook bannenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wait and see.
Ik ben alle banwaardige opmerkingen nog aan het verzamelen.
Golfer noteert dewd voor banquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef dewd het volgende:
Smerig smerig, wat een zooi smerige stinkerds stonden er vanavond te spelen tegen die Nigerianen zeg.
Elk vooroordeel over de wedstrijd van te voren komt zo een beetje uit. Dat ze een ban krijgen van 20 jaar.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wait and see.
Die was ik nog vergetenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
En als je er wat van zegt, komen ze met "Ja jij niet mogen diescriemienieren!"
KUTVOLK, afvoeren, weg
Werd rond 19 gebeld of ik 3 kaarten voor nop wou, heb ze voor ¤ 120 / stuk verkocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
En dan nog te bedenken dat er Marokkanen zijn geweest die grof geld hebben betaald voor een kaartje, met dat in gedachte smaakt de wraak toch net wat zoeter.
90% van alle posters in dit topic en voorgaande topic maken een reële kans hoorquote:
Golfer, vergeet je ook niet zjroentje te bannen, als je consequent wilt zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:28 schreef zjroentje het volgende:
En jawel hoor, lekker slopen. Wat een klerelijers.
laat zjeroentje beter golfer bannenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Golfer, vergeet je ook niet zjroentje te bannen, als je consequent wilt zijn.![]()
Nee zo zijn wij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:29 schreef Nashje het volgende:
Moet je is voorstellen dat Nederland het is ipv Nigeria. Dan waren de rellen in het hele land uitgebroken.
Wow, jij bent echt een heldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Wait and see.
Voetbal is ook een mannensport gekquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef zjroentje het volgende:
M'n vader, moeder, broertje en zusje kunnen het stadion niet eens uit omdat een een teringzooi binnen is.
Hufters.
Zullen we [VBL] maar ff 3 dagen dichtgooienquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef sampoo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het ongewoon voor VBL het hier wel er grof aan toe gaat wat sommige uitspraken betreft.
Alleen als je Nigeriaan bentquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:24 schreef dronkeykong het volgende:
Zal ik nu in de auto stappen en lekker toeterend door de buurt rijden![]()
precies... maar Marokkanen zijn lievvvquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed nu het marrokanen betreft zal er wel op los gebanned word. Maar als italianen voor kutvolk e.d. word uitgescholden nadat ze in de laatste minuut tegen PSV scoren dan word er niemand gebanned.
Het zijn wel onze kutmarokkanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Na deze wedstrijd is het wel weer duidelijk;
Marokkanen zijn Kutmarokkanen
Ik was al bezig Yvonne, zie elders.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:32 schreef yvonne het volgende:
En dicht, kan Golfer zn werk doen.
Marokkanenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Maargoed nu het marrokanen betreft zal er wel op los gebanned word. Maar als italianen voor kutvolk e.d. word uitgescholden nadat ze in de laatste minuut tegen PSV scoren dan word er niemand gebanned.
lekker consequent inderdaad....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop maar dat Marokko zich niet plaatst voor Duitsland volgen jaar, want die Marokkanen van hier zijn zo in Duitsland.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het lijkt me haast dat de Marokkaanse fans hier, nog irritanter zijn dan in Marokko, wat toch op zich best vreemd is.
Maar goed, ik zie dan alllen wedstrijden om de Africa cup en af en toe wat beelden van een kwalificatiewedstrijd van Marokko.
Toch triest dat je zelfs niet meer een jeugd WK kan organiseren zonder rellen en gezeik, nog even en de ME kan in actie komen bij een EK of WK < 14 of zo
Jamaar jamaar ....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
En verder gaan we ons nu weer normaal gedragen in VBL en de anti-Marokkaanse sentimenten kunnen achterwege blijven.
Beter hou je het finale topic even schoon voor de mensen die nu menen "de overstap" te moeten maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:37 schreef golfer het volgende:
En verder gaan we ons nu weer normaal gedragen in VBL en de anti-Marokkaanse sentimenten kunnen achterwege blijven.
Er waren genoeg Marokanen uit België en Duitsland in Kerkrade...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:38 schreef trepper het volgende:
[..]
Hoop maar dat Marokko zich niet plaatst voor Duitsland volgen jaar, want die Marokkanen van hier zijn zo in Duitsland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |