Met de speler die er voor stond ja, hij tikt em zo onderuitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je hoofd, hij speelde de bal.

neuh.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef S-Two het volgende:
Vonden wij dit een strafschop?

Teksten vertonen mag niet. FIFA regel ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was geen geel, hij trok het shirt niet over zijn hoofd
Kijk nog maar eens goed naar de slowmo richting achterlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met de speler die er voor stond ja, hij tikt em zo onderuit

En laat die kutMarokkanen dan maar eens leren wat verliezen is.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Voor mijn part mogen die Nigerianen sterven, met hun "WK onder de 20".
Echt niet om een andere reden hoor![]()

Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingelquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kijk nog maar eens goed naar de slowmo richting achterlijndat heet een tackle op/naar de bal

Idd, tenminste LEUKE reclamesquote:

Oh dus als je de bal speelt, hoeft de tegenstander alleen nog maar tegen je aan te vallen. Dat kan nog leuk worden als we het volgens jouw regels gaan spelen. Wel grappig om de beide slowmo's naast elkaar te leggen. Die vanaf de zijlijn ondersteunt de algemene visie, botte ingreep. In het shot richting achterlijn zie je dat Messi bewust richting verdediger duikt en dat deze eerder tegen de bal zit en die dus daadwerkelijk speelt. Mocht ik de dienst uitmaken maken, had ik een indirecte aan Argentinie gegeven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingel![]()

Johquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:03 schreef S-Two het volgende:
Er is ja een tijdsverschil tussen de stream en de tv

Hij tikt de bal als eerst aan en daarna komt de voet van de tegenspeler in beeld. Toegegeven je moet wellicht frame-by-frame kijken om het te zien maar ook de intentie was niet om de man te spelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Echt verstand heb je ook niet he, hij neemt de speler toch mee onderuit, dus dan is het een terechte pingel![]()

Punt is dat het gewoon te debiel voor woorden blijft om op zo'n plaats zo debiel uit te halen richting bal en/of man. Elke verdediger weet dat je dat zo niet moet doen in de 16.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:06 schreef sampoo het volgende:
[..]
Hij tikt de bal als eerst aan en daarna komt de voet van de tegenspeler in beeld. Toegegeven je moet wellicht frame-by-frame kijken om het te zien maar ook de intentie was niet om de man te spelen.

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, shirt komt toch niet over zijn hoofd.

Vanuit het oogpunt van de scheids zal het sowieso terechte penalty zijn, lijkt mij. Maar goed, terecht 1-1 nuquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:59 schreef okee6 het volgende:
[..]
Oh dus als je de bal speelt, hoeft de tegenstander alleen nog maar tegen je aan te vallen. Dat kan nog leuk worden als we het volgens jouw regels gaan spelen. Wel grappig om de beide slowmo's naast elkaar te leggen. Die vanaf de zijlijn ondersteunt de algemene visie, botte ingreep. In het shot richting achterlijn zie je dat Messi bewust richting verdediger duikt en dat deze eerder tegen de bal zit en die dus daadwerkelijk speelt. Mocht ik de dienst uitmaken maken, had ik een indirecte aan Argentinie gegeven.
Conclusie: was het niet Messi geweest dan had Hauge het weggewoven![]()

Het valt op dat die "foutjes" altijd ten koste van de underdogs uit minder gerenomeerde landen gaan. Ik noem het geschiedsvervalsing. 2-0 had het moeten staan maar eens kijken of het Nigeria van de beker berooft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van de scheids zal het sowieso terechte penalty zijn, lijkt mij. Maar goed, terecht 1-1 nu![]()

Mee eens. Zabaleta valt me trouwens tegen vandaag, kans soms ook wel aardig ballen..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:18 schreef Stefkuh het volgende:
op een paar leuke momenten na en Messi die heus wel idd een talent is, is Nigeria toch echt een stuk sterker.

Al die voetballertjes gedragen zich vaak spontaan als mietjes van piepschuimquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
pfff.. hij avlt wel mooi hoor.. tering hond ..

quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
Het is wachten op de 1-2.. tzal dan wel zo 2-1 worden

Ik lach omdat de kans dat Argentinië wint van een stel frauderende niggeriaantjes groter is gewordenquote:

Had jij ook kunnen weten, dat Messi als beste voetballer van het toernooi de meeste doelpunten scoren zouquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:34 schreef Chadi het volgende:
Scheids doet zeker aan een illegale toto mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |