Tegen wie heb je het ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
De politieke discussie verder in POL.
Hier nog eventueel napraten over deze wedstrijd.
Tegen iedereen in het algemeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie heb je het ?
Je spreekt niemand aan.
Niet alleen de jouwe, ook andere offtopicreakties na mijn oproep het verder over de nabeschouwing van deze wedstrijd te hebben in dit topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, mijn post is verwijderd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutzooi, wat een eikels en wat een Don Quischot ben ik toch.
Welkom hier op dit voor iedereen ontvankelijke forum.
Ik zeg al niks meer. Iedereen leest me maar houdt de bek dicht.
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen Nigeria kunnen blijven steunen? Kom op zeg hej, het was een WK voor onder de 20, ga lekker zitten juigen voor Nigeria wanneer ze op het echte WK spelen
Was lekker geweest, als die bunch of idiots met hun 20+ had gewonnen, nee dat was eerlijk geweest
Jongen, nou weet je tenminste waarom ik tegen Nigeria ben. Stelletje paranoias.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zekerquote:
Nee, jij moet optyfen troll, met je reakties over Marokkanen die Nigerianen in elkaar moeten meppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Goh, waarom zou je voor racist uitgemaakt worden? Misschien omdat je keihard discrimineert?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Nee idd, aha, hij komt er nu voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
Eerder op de avond samenvatting van 3 minuten geweest over die pot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |