Tegen wie heb je het ?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
De politieke discussie verder in POL.
Hier nog eventueel napraten over deze wedstrijd.
Tegen iedereen in het algemeen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
Tegen wie heb je het ?
Je spreekt niemand aan.
Niet alleen de jouwe, ook andere offtopicreakties na mijn oproep het verder over de nabeschouwing van deze wedstrijd te hebben in dit topic.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, mijn post is verwijderd.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutzooi, wat een eikels en wat een Don Quischot ben ik toch.
Welkom hier op dit voor iedereen ontvankelijke forum.
Ik zeg al niks meer. Iedereen leest me maar houdt de bek dicht.
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:27 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen Nigeria kunnen blijven steunen? Kom op zeg hej, het was een WK voor onder de 20, ga lekker zitten juigen voor Nigeria wanneer ze op het echte WK spelen
Was lekker geweest, als die bunch of idiots met hun 20+ had gewonnen, nee dat was eerlijk geweest
Jongen, nou weet je tenminste waarom ik tegen Nigeria ben. Stelletje paranoias.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jongen, ga jij nou maar lekker stoeltjes slopen ofzo, maar verziek het hier niet.
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zekerquote:
Nee, jij moet optyfen troll, met je reakties over Marokkanen die Nigerianen in elkaar moeten meppen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Goh, waarom zou je voor racist uitgemaakt worden? Misschien omdat je keihard discrimineert?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tyf toch op debiel, ik word hier een beetje voor racist uitgemaakt en dan maar toekijken zeker
Nee idd, aha, hij komt er nu voorquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
Eerder op de avond samenvatting van 3 minuten geweest over die pot.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou heb ik nog steeds niet de wedstrijd gezien tussen Marokko en Brazilië.
Goh fantastisch, gemist dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerder op de avond samenvatting van 3 minuten geweest over die pot.
Gelul.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omdat hij Marokkaan is inderdaad, hetzelfde geldt voor BansheeBoy...
Fok blijft een rood bolwerk natuurlijk.
Ook die stond van de week in het MED-forum.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Waar is cultheld eigenlijk, had ook wel wat gevatte opmerkingen van hem verwacht van hoe afslachtig Argentinië wel niet altijd speelt.
Ik ook! Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit de Galgenwaard
Leuke wedstrijden
Volgens mij zijn de meeste Negerianen Moslim hoor. Jammer dat ze verloren hebben. Is de eerste finale waarvan het leek alsof de uitslag van tevoren vast stond. Zonder die penalties had Argentinië niks gedaan. Jammer, mischien moet Afrika een eigen voetbalbond oprichten met eigen scheidsrechters dan krijgen ze tenminste een eerlijke finale. Arbitrage was echt waardeloos vandaag.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Hoe wast geweest als ze niet Christelijk maar Islamtisch waren geweeest?
Ach laat ook maar ik ga Live 8 kijken... misschien moet je dat ook eens doen, en eens nadenken over de achterliggende gedachte...
Ben jij ook geweest?quote:Op zondag 3 juli 2005 00:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Gezien het spel maakte Nigeria meer aanspraak op de titel. Maar Maandag James verpestte het door twee domme overtredingen te maken.
Wel leuk dat ik de wereldkampioen live heb mogen aanschouwen.
Volgens mij was dat een 'opruimactie' van politie en beveiliging, want die Nigerianen stonden op plekken die niet van hun waren en wilden volgens mij niet wegquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook! Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.
OK ...... best een goede ploeg, maar op basis van vanavond had Nigeria het veel meer verdiend. Mesi is goed, maar Mikel was vanavond echt fantastischquote:Op zondag 3 juli 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de voorronde, heb ik ze tegen Egypte gezien.
Ik zag ergens voor rust toen er werd ingezoomd op een stelletje Nigerianen allemaal koppies die naar een bepaalde plek op de tribune keken, dus ik vermoedde al zoiets. Tussen wie ging het enzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Flinke vechtpartij trouwens tijdens de eerste helft van Argentinië - Nigeria op de tribune.
Wehehehequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Mooiste moment van de dag: Het Nederlandse publiek dat na de 2-1 van Brazilië 'helemaal niets olé olé ' zingt en dan die Marokkaanse koppies!
Tussen beveiliging/politie en Nigerianen die niet van hun plek weg wildenquote:Op zondag 3 juli 2005 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zag ergens voor rust toen er werd ingezoomd op een stelletje Nigerianen allemaal koppies die naar een bepaalde plek op de tribune keken, dus ik vermoedde al zoiets. Tussen wie ging het enzo?
1) Niet gewend dat scheidsrechters zo makkelijk een penalty geeft.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nigeria gaf gewoon die pingels dom weg. Pure onkunde lijkt het wel. Wie gaat er nou op dat moment op die plek hakken?
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
1) Niet gewend dat scheidsrechters zo makkelijk een penalty geeft.
2) Argentijnen sluw genoeg zijn om er het beste van te maken bij elke aanraking in het strafsschopgebied.
3) De scheidsrechter bleek bevooroordeeld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
2) Argentijnen sluw genoeg zijn om er het beste van te maken bij elke aanraking in het strafsschopgebied.
Welke wedstrijd heb jij gekekenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:17 schreef sampoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |