Messi maakt er 3 , de nigerianen 1quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Kan nog een interessante schoppartij worden.
Maar die kunnen gewoon goed voetballenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Te vroeg.Liverpool maakte 3 doelpunten in 5 minuten.
Ontopic: Voetballend gezien is Argentinië veel beter maar fysiek heeft Nigeria de overhand.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:30 schreef zjroentje het volgende:
M'n vader, moeder, broertje en zusje kunnen het stadion niet eens uit omdat een een teringzooi binnen is.
Hufters.
Heel mooi moment was datquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
Te vroeg.Liverpool maakte 3 doelpunten in 5 minuten.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Knettergek zijn ze, die Nigerianen ...
Ik weet wel zeker dat de wedstrijd gespeeld gaat worden en de ontwikkelingen in Kerkrade moeten niet worden overdreven.quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef pekel het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd niet gespeeld wordt.
Brazilie - Marokko is nl. voor de finale, en aangezien de ontwikkelingen in Kerkrade na de wedstrijd...
Een dag voor de finale, ruim 24 uur om alles op te ruimen en te herbouwenquote:Op woensdag 29 juni 2005 01:48 schreef pekel het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd niet gespeeld wordt.
Brazilie - Marokko is nl. voor de finale, en aangezien de ontwikkelingen in Kerkrade na de wedstrijd...
Niet dat ik weet, eerder 3 uur ervoor. Ik mag toch hopen dat de reljongeren uit Kanaleneiland thuis blijven en niet gaan rellen; of ik voorzie een grote schadepost.quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Een dag voor de finale, ruim 24 uur om alles op te ruimen en te herbouwen.
Heheh, wel relaxe gozer. Ik ken hem persoonlijk en ik gun het hem....quote:Ik hoop dat Nigeria wint. Gaat ie alsnog naar Afrika
Hmmm, je hebt gelijk, gisteren stond er op TT toch echt zondag bij de finale..quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, eerder 3 uur ervoor. Ik mag toch hopen dat de reljongeren uit Kanaleneiland thuis blijven en niet gaan rellen; of ik voorzie een grote schadepost.
Dan zat TT verkeerd.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hmmm, je hebt gelijk, gisteren stond er op TT toch echt zondag bij de finale..
Dat zal niet gaan, want dan verliezen ze van Oranjequote:Op woensdag 29 juni 2005 01:44 schreef fransie102 het volgende:
Argentinië wint dit WK, net als het WK volgend jaar in Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |