Ik ga er zo langzamerhand van balen dat Talpa niet ook de rechten over de WK's te pakken heeft gekregenquote:
waar we iig wel zendertjes in de bal hebben.. voor de rest kunnen ze ook daar het toernooi weer vrolijk naar de tering fluitenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef okee6 het volgende:
Hauge heeft het duel kapot gefloten. Geeft op zich niet, volgend jaar staat weer een volwassen WK op de agenda
pssst ik zie daar nog een stoeltje vastzitten! Komop, doe je best!quote:
Die bal-aanraak-regel consequent hanteren zal toch menig betrokken voetballer bijblijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
waar we iig wel zendertjes in de bal hebben.. voor de rest kunnen ze ook daar het toernooi weer vrolijk naar de tering fluiten
Bek houden lul.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
En nou hopen dat er buiten het stadion wat Marokkanen staan om die Nigerianen terug te schoppen naar waar ze vandaan komen
Ik zeg wel niks meer, je doet het zelf al...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
En nou hopen dat er buiten het stadion wat Marokkanen staan om die Nigerianen terug te schoppen naar waar ze vandaan komen
Opzouten Youssef!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
moet je is hier komen met je moslim kop, kijken wie er schoppen krijgtquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
ps: aan je ondertitel ( Ik zal de Islam niet gebruiken als een bolletje warm deeg dat zo gekneed wordt dat het past in een Westerse oven.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
Laten we dat hopen inderdaad. Kun je morgen weer gaan janken als iemand er een topic over opent nadat het in de krant heeft gestaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
Mijn god. Weet je wat ik het ergste vind ? Dat je het nog meent ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:52 schreef Youssef het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |